ik snap niet zo goed waar het idee vandaan komt dat Fallout 3 wel eens niet zo goed zou gaan verkopen,.. als de kwaliteit niet erg tegenvalt denk ik dat het juist erg sterk zal verkopen ondanks de concurrentie.
de hype is al tijden aan het opbouwen, MS heeft een exclusieve DLC deal waar ze ongetwijfeld ruchtbaarheid aan gaan geven, Oblivion heeft zeer goed verkocht en is nog steeds een populair spel. Daarnaast zijn ze ook niet te beroerd er wat marketingdollars tegenaan te gooien om spelers die niet bekend zijn met de franchise op de release te attenderen (denk maar terug aan de enorme hoeveelheid tv reclames die er destijds voor Oblivion waren). Denk dat je ze echt onderschat als je denkt dat ze het alleen van de trouwe Fallout Fanboys moeten hebben, deze release gaat groot in de markt gezet worden.
edit://achievements zien er wel relaxed uit, denk dat ik die wel fluitend op 1000/1000 ga halen 9tenzij de game tegenvalt. Vind het op zich wel passen bij dit soort games dat ze de achievements niet te moeilijk maken. Oblivion bijv heb ik 1250/1250 gewoon door lekker te questen. Vind het erg vervelend als je tientallen uren aan het RPG'en bent en 0 punten krijgt zoals bijvoorbeeld bij BLue Dragon waar je de meest obscure opdrachten moet uitvoeren voor een paar schamele puntjes,.. als je een game als Fallout 3 keer uitspeelt (good bad neutral) verdien je wat mij betreft de puntjes wel zonder dat je je in allerlei bochten hoeft te wringen.
Laatst bewerkt: 2 sep 2008