1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die 2 komen er vast nog wel :cool:

    Maar voor een Nederlands event klinkt het allemaal wel erg georganiseerd, verbaast me eigenlijk omdat de game events toch altijd een lager niveau kenden hier in Nederland (niet negatief bedoeld verder). En zoveel waren er natuurlijk nooit. Hopelijk wordt het een succes zodat het in de toekomst nog groter kan worden.

    Zoals het er nu naar uit ziet kan ik helaas niet. Wel balen want dit is toch weer iets heel anders dan de Gameplay.
     
  2. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje slordig dat er geen xbw members hebben aangemeld...

    En 5 vs 5, lijkt me toch wel geinig om ff te testen *)
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kaarten zijn er nou in het totaal verkrijgbaar?
    heb de mijne in iedergeval.
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yeah, gisteren een kaartje gekocht, Rbz en ik will be there :)

    P.s. Zijn er nog wel goodies? :9
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga erheen als pers voor m'n eigen websitetje. ik kan echt niet wachten om al die games uit te testen. En de demonstratie van Operation Flashpoint 2......dat klinkt helemaal super!
     
  6. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vond de Gameplay altijd een grote tegenvaller. Dus props van mij voor het maken van een betere versie waar je niet kindjes van 11 tegen het lijf zult lopen :)

    Ik ga eens kijken of ik wat vrienden kan ronselen en snel kaarten kan scoren. :+

    Nou is m'n vraag wel of jullie nu ook gaan afzien van de goodie-hunts en gewoon tasjes met goodies uit gaan delen?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gameplay stelde ook nooit een drol voor, maar deze heeft een lineup om u tegen te zeggen ;)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zometeen naar de FRS, ze zullen ze nog wel hebben hopelijk. :D

    Heb er zin in! Lijkt me wel weer lachen. Alleen bij de Gameplay in A'dam geweest een paar jaar geleden. Geweldige dag gehad, niet veel gespeeld maar liep gewoon wat rond. Kreeg oa' die Pizzaoutfit tegen mijn kop aan gegooid, toch wel veel goodies meegenomen.

    Enige vervelende is dat ik toen bijna knock out was gevallen. Heel de dag niks gegeten toen, en al die spanning dan. Stond ik in die lange rij, was ik bijna bij de kassa viel ik bijna om, voelde me echt helemaal niet goed worden. Alles begon te draaien en kon niet goed meer staan. Maat van me had me toen maar laten zitten, uiteindelijk bleef ik me niet goed voelen en heb ik me pa gebeld om me op te halen, TMF Awards gemist toen. Nu weet ik dat ik wat broodjes en wat te drinken mee moet nemen. :+
     
  9. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal correct. Ook op dit aspect zijn we dichter tegen een E3 of Leipzig aan gaan zitten. Goodies haal je op de stand, bijvoorbeeld door een game te spelen. Er wordt niks meer gegooid, op een Bullit Energy drink actie na.

    En de babes, die hebben we wel gehouden, daar had niemand bezwaar tegen :)

    Vandaag Mirror's Edge erbij in de line-up. Is toch ook een mooie.

    JJ
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Wow, klinkt steeds beter en beter JJ :D
     
  11. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben benieuwd, word de eerste gamebeurs voor mij. Weet niet echt wat ik er van mag verwachten.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Krijgen we ook weer zo iets als Live Tetris JJ ? :cool:
     
  13. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, of je moet willen stagediven en crwodsurfen, dan kunnen we met jou wel iets verzinnen. Maar PU is niet aanwezig. En alhoewel de Gamekings er wel zijn, is dit event meer about games & esports. Met zoveel nieuwe games weten we dat iedereen vooral daar mee bezig is.

    maar we zullen wel wat maffe shit aan geheel toevoegen. We blijven Blammo.

    JJ
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dwergwerpen werkt bij Fiasco ook goed. ;)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Misschien leuk om een lijstje te maken met members van XBW die er heen gaan en dan post ik het in de startpost. ;)

    Kopier en Plak je naam eronder:

    - Fiasco
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Mag je wel naar binnen als je 15 jaar 11 maanden en 9 dagen oud bent? En zul je daar ook stands vinden van bijvoorbeeld THQ en MS, waar je demo's kunt spelen?
    Want dat zou top zijn.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    JJ, met zoveel total war fans in de gelederen bij de gamekings, kunnen jullie je niet hard maken om van de Total War games een E-sport te maken, of een nationaal kampioenschap. Aangezien mtw2 al een beetje oud is snap ik dat dat nu voor die game te laat is, maar voor empire, is dat geen idee?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Starcraft....

    duh.
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg gewoon dat je 21 dagen telaat geboren ben:b:
     
  20. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben helaas niet echt heel veel invloed op welke games er op WCG gespeeld worden. Dat is vaak toch een ding van deals tussen publishers en de hoofdorganisatie.

    Helaas dus.

    JJ
     

Deel Deze Pagina