1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Samsung U600 heb ik nu een dik jaar, en vandaag gebeurde er wat geks. Na wat instellingen voor het uiterlijk van interface veranderd te hebben schoof ik de telefoon weer dicht. Toen ik hem vervolgens weer opende sloeg het scherm op fel wit. Nog een heel klein beetje zie je wat je aan het doen bent. Ik schoof hem weer dicht en opende de telefoon weer en het was weer normaal. Dit komt nu sinds vandaag een paar keer voor en het is best storend.

    Iemand ook gehad met de U600 of andere Samsung telefoon?

    Morgen maar eens bellen met Hi als het niet door mezelf verholpen kan worden.
     
  2. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bijna hetzefde gehad met mijn U600. Alleen bij mij was het scherm niet wit, maar keerde hij het op zijn kop en in spiegelbeeld.
    Dit deed hij eerst soms, maar ineens werd het steeds vaker. Op een gegeven moment heb ik een liefde vol tikje op het scherm gegeven |:- (want daat zat het probleem) en toen begon hij te staoren en nu heb ik half beeld en in zwart wit.
    Kortom telefoon weg gegooid en mijn oudere nokia N80 maar weer gepakt. Het enige ndeel van de N80 vind ik de trage software. Moet vaak een minuut of meer wachten tot mijn sms verzonden is 8)
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gisteren m'n Samsung F480 Touchwiz binnen gehad (Echt een super compleet pakket trouwens).

    [​IMG]

    En ik kan maar een ding d'r over zeggen so far: Waanzinnig! _O_
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg hem volgende week ook binnen, ben blij met al die goede reacties hier.
     
  5. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook nog steeds blij met mn samsung f480.. veel plezier ermee!:thumbs:
     
  6. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    heb gister de keuze gemaakt tussen de n95 8Gb, n96 en htc touch diamond

    het is de touch diamond geworden en ben er erg tevreden over mooi design en vele opties

    hiervoor had ik een N73 en dat was al mijn zoveelste nokia dus ik dacht ik wil wat anders

    de 3.2 mp camera maakt leuke fotos, de mp3 speler heeft wel goed geluid maar nokia is toch mooier geluid

    iemand anders hier ook met de htc touch diamond ?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2008
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn vrouw heeft de htc touch diamond. Een mooie telefoon waar ik al aardig in heb getweaked. Over een paar dingen ben ik niet tevreden en heb ik dan ook veranderd. Bijvoorbeeld als je aan het bellen ben dan vergrendeld de telefoon zich. Als je dan een nummeer in moet toetsen, bijvoorbeel bij de rabofoon dan kan dat niet. of ben je veel te laat.
    Het fijnste tweak programma is diamond tweak dat je bij xda forums kunt downloaden. Je kunt dan bijvoorbeeld ook erg makkelijk de schermgevoeligheid aanpassen, maar nog veel meer. Voor de rest heb ik er total commander erop gezet zodat je in het registry wat dingen kunt veranderen zoals de snelheid wanneer het de telefoon vergrendeld ed.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren mijn N95 geupdate naar firmware v30.
    De werking is ineens veel directer en sneller geworden.

    Dit zijn de nieuwe functies : auto rotate screen , Nokia Maps 2.0 , Nokia Search 4.0 , Share Online 3.0 ,

    Veranderingen in de software :
    Download! application updated (v 3.1.50) (updated the application downloads!).
    New baseline for Startup settings (new references for applications that are starting automatically).
    New baseline / upgrade to Music Player (updates the music player).
    Baseline update for Flashlite3 (improved viewing of sites likeYouTube) (updates the reader flash to improve compatibility with themovies Youtube).
    Current consumption improvements (for eg WLAN scanning) (improvements in battery life).
    New baseline for VoIP (with significant error corrections) (new references for VoIP).
    General error corrections (correcting errors generics).
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben van plan om een Samsung F480 te halen, maar ik zie nu steeds reclames van een Samsung Omnia is dit een nieuwere versie dan de F480 of is dit een oud model?
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een nieuwe mobiel gaan kopen met abbo. Ik wil zo'n simpel ding die alleen kan bellen en smsen en dan zo klein mogelijk. En dan niet zo duur als die sonim dingen.
    Heeft er iemand suggesties?
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zag bij de mediamarkt een telefoon staan voor 20 euro met 20 euro beltegoed. Zou die kopen en dan 20 euro opbellen en dan simonly abbo nemen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    \\

    Het is dus een nieuw model, heeft iemand hem al? en bevalt die?
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik snap iets niet van een abonement van kpn
    het abonnement heet Kpn flexiBel tarief 12,50.

    krijg je dan gewoon een soort beltegoed? en dan als je byv 10 minuten belt dat er dan 1,50 af gaat?

    want zit te twijfelen tussen die en Kpn Flexibel 20
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb er alleen wat over gelezen. Voornamelijk meer gericht op mobiel internet. Er zit Wifi op en dat heeft de F480 niet. Maar omdat ik m'n tel niet heb gekocht voor internet boeit het me niet.

    De Omnia is ook weer een stukkie groter dan de F480 (groot nadeel in mijn ogen) verder op veel vlakken 't zelfde. Als je de tel niet specifiek koopt voor internet zou ik voor de F480 gaan.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    480 wordt het dan. Thanks. :)
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou voor de Omnia gaan, de doos is heel mooi:

     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is echt te blij!
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die had ik al gezien ja ;)
     
  19. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan ik goedkoop aan een Nokia 6300 komen via mijn pa's werk, is dat een goede mobiel? kun je er lekker muziek op luisteren en is de camera goed etc. ?
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft m'n neef. Prachtig telefoontje imo. Lekker dun.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina