Hallo dames en heren, Voor school doen wij een onderzoek om te onderzoeken waar de interesses van gamers liggen. Om dit te laten slagen vraag ik u vriendelijk om naar de onderstaande link te gaan en vervolgens de korte enquete in te vullen. http://www.school-enquete.nl/vragenlijst/index.php?name=ConnectingVibes Alvast bedankt
Hoe identificeer je een gamer? Iemand die 24/7 z'n console op volle toeren heeft lopen, iemand die elke dag een uurtje vrij maakt voor zijn favoriete game, of toch de persoon die hooguit 1 keer in de week een leveltje Super Mario speelt? Nogal een breed begrip; gamer.
Beetje rare enquête inderdaad. Ik vraag me af waarom jullie geïnteresseerd zijn in hoeveel gamesmagazines we kopen? Is het niet slimmer om te vragen hoeveel games we kopen? En ik zie ook nergens staan over uitgaven. Het zou lekker overzichtelijk zijn als je kon zien hoeveel je aan uitgaan besteedt en hoeveel aan games. Succes iig.
Vind het ook maar een rare enquete, denk niet dat je erg accurate uitslagen gaat krijgen... De echte hardcore doorgeslagen gamer heeft geen tijd voor zo'n enquete, de helft van de semi-gamers vind het veel te tof om te patsen over uitgaan en vult hem dus niet waarheidsgetrouw in, en dan hou je eigenlijk niet zo heel veel mensen meer over Is gewoon een moeilijke/onduidelijke doelgroep denk ik. Misschien kun je beter het onderzoek alleen doen naar mensen die 30+ uur gamen ofzo?
Sowieso is de leeftijds categorie 12-19 een beetje raar. Ben zelf 18 en wil m'n uitgaansleven niet vergelijken met iemand van 12, 13, 14, 15, 16 of 17. Daar voel ik me veels te goed voor.
Heb hem ingevuld voor je maar ben het eens met de rest. Ik zou de vragen en antwoorden aanpassen. Je moet beter kijken naar wat je wilt onderzoeken en hoe je daar op in wilt spelen met de vragen en antwoorden. De enquête opbouwen is 90% van het werk. Succes iig verder met je opdracht!
Ik heb hem ook ingevuld. Ik ga nooit uit! Niet omdat ik gamer ben, maar omdat hier schijt muziek wordt gedraaid in 'clubs' die hier zijn. Geloof mij, het is hier een bende. Allemaal 'ver-ghettod' :
Ik ga in principe nooit uit om muziek te luisteren. Meer om te chillen met vrienden of gezellig doen met vriendinnen . Plus de drank (klinkt misschien addicted, maar is gewoon gezellig).
Klopt. Muziek vind ik in de kroegen en clubs over het algemeen zwaar bout, maar ga gewoon voor de gezelligheid met mn maten en de dames. En bier natuurlijk
Ach, we hebben hier een soort van Rockcafe en een Rockzaal in de discotheek. Ik vermaak mij wel al is bier ook wel handig