1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Schoenen] Show die mooie schoentjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door miepjuu, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    [​IMG]

    PeeWee Hermans (de grijze) had ik al maar zijn gaar geworden dus een nieuw paar.
     
  2. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    waar gekocht ?:p
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Die kan je bijna overal halen (lees: skateshops e.d.)
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Zeg modder 8)

    jij met je oneindige kennis van schoen kan me wel vertellen welke nikes deze knul heeft :cool:

    [yt]mZxC3cqJw-U&eurl=http://www.flabber.nl/archief/025131.php[/yt]
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    die Brut dunks (groene) kon ik eerlijk gezegt nergens vinden in NL (mijn maat niet iig). Heb ze 2 weken geleden in NY gehaald.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Een tijdje geleden heb ik ze nog overal gezien.

    @ Falcon: Geen idee, maar het zijn iig mids, lijkt wel. Ben je alvast een stukje verder :+

    Trouwens, vinden jullie niet dat de Air Jordan Low Cements teveel op de P-Rod2's lijken die hieronder staan?

    [​IMG]
    Die nieuwe Air Jordans

    [​IMG]
    P-Rods
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze voor retail gevonden dus maakt me niet zoveel uit maar uit nieuwsgierigheid, waar is 'overal?'
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Een tijdje geleden (lees: vorige maand) stonden ze nog bij boardlords op de site, bij de Revert in Haarlem en bij Outlawz in Delft. Ik neem aan dat ze dan overal wel te krijgen zijn, aangezien ze niet (zo) limited zijn?
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, nah dan heb ik niks gemist. Die winkels hadden ze idd maar niet meer in mijn maat.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bruts zijn niet zo lang uit, dope schoentje. Same goes for de peewees.

    @ falcon volgens mij zijn het blauwe vandals, maar heb niet echt veel verstand van naast sb's :+

    En Jay's moeten hoog zijn, niet laag ook al hebben sommige lage jordans echt een toffe cw
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    [​IMG]

    Copa Mundials gehaald, me kaisers waren aan vervanging toe (neuzen lieten los)

    Zat te twijfelen tussen die en:

    [​IMG]

    Want die kleur groen is precies de kleur groen die in me tenue zit, maar ze zaten te strak.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Bruts waren idd overal, lees bij shops met een SB account, te koop. Gast van m'n werk heeft ze ook. Ik vind ze wel nice.

    En die van het filmpje zijn denk ik ook Vandals. Aan het einde van het filmpje zie je ook zo'n strap loshangen. Ik dacht ik het begin nog aan Blazers maar die hebben niet zo'n strap en van dichtbij lijken het geen blazers. Ik gok op Vandals net als LeGeNdaRisCh.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ergens ook nike veters kopen? Ik wil graag de blauwe veters die ik bij mn Air Max kreeg ook in mn Air Force one.. Precies die kleur.. Dus vroeg me af of je ze ook gewoon ergens kon bestellen ofzo ;) Anders haal ik wel wa bij de schoenenzaak.. :9
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet gericht naar jou hoor. Maar even voor de duidelijkheid, ik claimde of patste niet met 'oh zo zeldzame' schoenen. Ik mag die types niet dus wil niet in dat groepje geplaats worden.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Klote, voor die DC van Shinoda bood die gast die tegen me bood nu al rond de 200$.. en daar komt nog 28$ verzenden bij, dus hij mag ze hebben van me. Kan ze op een normale site waarschijnlijk voor 198$ incl krijgen. Probleem hier is dat er in de faq staat dat ze Paypal accepteren, maar dit niet als payment optie komt bij het bestellen.. heb ze dus even een email gestuurd.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    wat vinden jullie van die nieuwe low jordans in nette stylo? Kan nu ff geen link geven. Maar ze stonden op www.sneakernews.com
     
  17. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die tweede wel erg nice! Ik ben niet zo bezig met schoenen kopen altijd dus iemand tips hoe ik deze het best kan krijgen? Of kan ik gewoon patta in amsterdam binnenlopen en daar vragen ofzo?
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben opzich wel benieuwd welke je bedoelt, maar kon ze zo snel niet vinden. Het klinkt een beetje fout, maar fout kan ook goed zijn.:9

    Deze is wel dope, maar met een gumsole zou 'ie pas echt hard komen:
    [​IMG]

    Deze zijn ook dope, zou ik wel willen hebben:
    [​IMG]
     
  19. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die nike dunk low??? Waar heb je die gekocht!?!
     
  20. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina