1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0

    guess what... media markt ehv krijgt m om 4 uur binnen, de FRS kreeg m 11 smorgens (de zaak tegenover de jack&jones) en de dixons had m al achterliggen \o/ :).. en toch heb ik m nog niet gehaald want dat doe ik daluk ffkes in me dorp.

    edit: de FRS in de heuvelgalerie kreeg m pas morgen...
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm zit toch wel erg te twijfelen of ik 'm moet halen. Ben groot WOII fan, maar de reviews zijn toch niet allen even lovend. Vooral graphics en AI vallen nogal tegen, aangezien ik de game vooral voor de SP koop vind ik dit toch wel jammer.
     
  3. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    net eventjes gespeelt en het is echt top... natuurlijk zijn er ook minpunten.
    Ik zal voor de twijfelaars ff alles op een rijtje zetten:

    Graphics: Het spel is zowiezo niet lelijk, maar omdat er zoveel van werd verwacht valt het wat tegen, dus dat wil niet zeggen dat het er niet uiziet! integendeel, het ziet er perfect uit!

    Het geluid in deze game is echt super goed, en ook het verhaal!!! echt een toppper

    Minpunten die ik ben tegengekomen: Af en toe in filmpjes laad alles niet optimaal ( texture popt net te laat in ofzo) maja, dat zijn maar tussenfilmpjes, dus BOEIND?!!

    Dus als je twijfelt zou ik hem zeker halen, want ik hoor veel mensen zeuren over de graphics, maja, daar gaat het toch niet om bij een spel? het gaat om het verhaal+ spelervaring, en die is zeker TOP! ( en de graphics zijn helemaal niet lelijk!!!!)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Net gehaald bij nedgame, het heeft 3 jaar geduurd maar het is zover.
    Ik kon zelfs kiezen tussen gewone cover of een tincase, tincase genomen die ziet er ok veel mooier uit.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zijn graphics COD3-achtig? Of een verbetering.
    En hoe is het qua sfeer, want vond het af en toe te "licht" op de filmpjes.
     
  6. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gekocht bij Bart Smit Groningen (Herestraat), ben benieuwd!
     
  7. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet WAAR die ' graphics hype' omtrent dit spel vandaan komt, en nu dus ook de vraag: is het gelijk aan COD3 :confused: Tuurlijk NIET!! het is veel mooier dan COD3! ( dit is niet alleen op jou gericht hoor, Rivanov, maar op een heleboel mensen). 2 sites/de Gamekings vertellen dat iets niet of wel zo is, en jullie volgen dat direct blindelings! niet doen a.u.b. want men zit er weer is dik naast!En ook die hype met die Mario kleurtjes vind ik zwaar uit zijn verband getrokken... Just Cause, dat was een mario game kwa kleurtjes!
    En ja, BIA is kleurrijker dan menig ander WW2 game, maar is dat dan ook direct een minpunt? ik vind het veel beter dan die grijze/grauwe troep! En het is ook mooi weer in de missies, dus waarom niet gewoon overal felle kleuren voor gebruiken ipv grauw gedoe ondanks dat de zon schijnt.... dat zou pas vreemd zijn..
    ( en voor mierenneukers die er dan nog last van hebben, zet de instellingen van je tv anders, et voila, weg is je mario grasmat)

    Ik hoop dat ik hiermee die hypes omtrent dit spel eindelijk kan doorbreken bij een hoop mensen! Want alles is gewoon zwaar overdreven!
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha, ik heb hem gratis en voor niks. Dat is niets omdat ik voor een gamesite werk, of omdat ik ergens contacten heb. Nee, omdat ik een recensie schreef voor Bol.com en daarvoor 100 euro aan cadeuabonnen kreeg. Ik verwacht hem morgen. Gelieve verhaal natuurlijk in spoilers te zetten. Maar check eens naar die achievements en vertel me jullie kritische blik eens. ;):9

    @ Hoogvliet: Vergeet er niet bij te zeggen dat Market Garden zich in de late nazomer afspeelde van 1944. Rekeninghoudend met het feit dat Global Warming toen nog geen bis issue was, het feit dat het zomer was tellen dan allemaal mee. Waarom? Omdat de zomer namelijk genoeg kleur bied en er tijdens die slag alleen in de nacht veel regen is gevallen, maar overdag niet. Dus dit is zoals andere min of meer zeggen gewoon puur realisme. Die fellere kleuren horen erbij, want, zoals ik al zei, het was nog zomer en geen herfst of winter.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  9. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er volgens mij achter gekomen dat Ubi een flinke fout heeft gemaakt in dit spel, want als je terug kijkt naar bepaalde trailers, en die nu speelt, merk ik 1 ding sterk op. De bomen:) Die waren in alle trailers bruin/paars/geel/kaal ( de bladeren) maar in de uiteindelijke versie nu groen:confused: Hebben ze geen goede research gedaan ofzo:p

    ( voorbeeld hiervan is het filmpje waarbij die kerktoren kaboem gaat)
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de MP ? Welke games modes zijn er ?
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik ben tevreden met BIA HH.
    Het is geen topper ,maar er zit genoeg in om van te genieten.
    Onbegrijpelijk dat er na 3 ontwikkelingsjaren nog steeds veel glitches,popups in zitten.
    Verder vind de nederlandse npc's kwa taal niet overkomen.
    Het lijkt wel een russies accent :mad:
    Is het dan teveel moeite Gearbox om nederlandse stemmen in te huren ?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  12. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    max battles van 10 vs 10 dus 20 man in een potje... En wat ik tot nu toe heb gedaan is vlaggen veroveren ofzo, en een beetje rondgereden in een tank in de MP
     
  13. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em\o/ na zo lang op gewacht te hebben\o/
    Egt ben zeker tevreden de emoties vind ik egt top gedaan maar de graphics zijn ietwat verouderd dat wel. En online heb ik em ook al gespeeld vind ik best grappig alleen ik heb tot nu toe alleen maar potjes gehad dat de host opeens de game end. Best irritant.
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het enige wat erin zit is een 10 vs 10 team deathmatch en capture the flag ? Dat is wel erg karig ...
     
  15. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk! Niet de game afkraken of toch niet kopen omdat de GRAPHICS minder zijn! Kijk is naar de hele sfeer in die game, en het feit dat het in NL afspeelt is al een rede om em te kopen. Ik speelde het net online en ik ging even rondbanjeren en opeens zag ik een bordje: Snoepwinkel, Kinderen verheugen zich. Aan de overkant stond Bakkker Brood hier. Ik kreeg gelijk een smile op me gezicht. Prachtig.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijke game, niet de mooiste game inderdaad maar hij ziet er gewoon goed uit.
    De tactics werken nog hetzelfde, het is weer even wennen na 3 jaar maar het werkt nog steeds. Het geluid is super en de humor in de game is nog steeds heerlijk. Ik heb wel een paar keer textures pop ups gehad maar ach ja dat heeft iedere game.
    Wel fijn dat ze vertellen wat er in de vorige games is gebeurd.
    "Previously in Brothers in Arms" heerlijk.

    Over Humor gesproken: Scheisse ein Zebra, ik lag op de grond. ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2008
  17. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep hier ben ik het helemaal mee eens. Niet super mooi, maar wel zeer vermakkelijk spel!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ga 'm vanavond bij de Mediamarkt in Eindhoven halen. Ben benieuwd! :)
     
  19. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gehaald MM EDE, vind hem helemaal super:D
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game ook, ik heb gelijk bij interface alles uitgezet. Want ik vind het juist zo vet om niet te weten waar ik heenmoet, en om mijn kogels niet te zien..nergens voor nodig allemaal...maakt het een stuk filmischer vind ik, dat vind ik juist zo vet aan Dead Space ook. Geen interface. Anyway....de game speelt erg lekker.

    Ik vond de intro echt heel erg tof, ook met dat level. Dat eerste level ziet er trouwens fucking mooi uit, met dat vuur en die donkere gangen, echt sfeervol. Die dode vrouw in die cutscene..keihard hoor. Wel jammer en toch ook kwalijk van de slowdown die optreed in cutscenes...en ik zag al vrij gauw enemy A.I. foutjes...de eerste Nazi die ik tegenkwam bleef me gewoon aankijken en deed niks..en toen begon ie uiteindelijk maar te schieten. Maar ach....het is geen ramp, je kan echt heel veel dingen slopen en dat vind ik erg tof. Hoe spelen jullie de game? Sturen jullie je teammates ook echt naar strategische posities? Of knallen jullie de nazis zelf het meeste af? Ik vind het erg cool om de teammates te laten flanken, en dat je dan zelf ook een goeie positie neemt.

    Het is toch zeker wel mogelijk om je teammates een soort 'cease fire' command te geven? Want ik kwam net in een gebied met heel wat nazis, en ik wilde eigenlijk niet schieten nog maar mijn maten gingen gelijk als een gek knallen, dat wil ik niet :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina