Ik weet niet WAAR die ' graphics hype' omtrent dit spel vandaan komt, en nu dus ook de vraag: is het gelijk aan COD3
Tuurlijk NIET!! het is veel mooier dan COD3! ( dit is niet alleen op jou gericht hoor, Rivanov, maar op een heleboel mensen). 2 sites/de Gamekings vertellen dat iets niet of wel zo is, en jullie volgen dat direct blindelings! niet doen a.u.b. want men zit er weer is dik naast!En ook die hype met die Mario kleurtjes vind ik zwaar uit zijn verband getrokken... Just Cause, dat was een mario game kwa kleurtjes!
En ja, BIA is kleurrijker dan menig ander WW2 game, maar is dat dan ook direct een minpunt? ik vind het veel beter dan die grijze/grauwe troep! En het is ook mooi weer in de missies, dus waarom niet gewoon overal felle kleuren voor gebruiken ipv grauw gedoe ondanks dat de zon schijnt.... dat zou pas vreemd zijn..
( en voor mierenneukers die er dan nog last van hebben, zet de instellingen van je tv anders, et voila, weg is je mario grasmat)
Ik hoop dat ik hiermee die hypes omtrent dit spel eindelijk kan doorbreken bij een hoop mensen! Want alles is gewoon zwaar overdreven!
Klik om te vergroten...