1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firstlook 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 16 aug 2008.

  1. X-PLoSiVe

    X-PLoSiVe LOL

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij stond op easy of medium (weet niet zeker, volgens mij medium) en het was ook nog eens een makkelijk liedje, en ik deed bass dus nog makkelijker :9. Dus op een gegeven moment dat ik: "ja zo krijg ik natuurlijk nooit steun van het publiek", dus toen deed ik gewoon ff die gitaar achter m'n hoofd xD
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha lol.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, natuurlijk! Ik heb de competitie niet bekeken, dus zal jou in alle waarschijnlijkheid ook niet gezien hebben. ;) Toch jammer dat er vanaf XBW hier niet iets afgesproken was. Bijvoorbeeld, 14:00h bij de (vul iets in) verzamelen. Misschien voor volgend jaar!

    Haha, de nieuwe Jimi Hendrix 8) op bass. :+
     
  4. jjpu

    jjpu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Firstlookevent.nl zal ik straks een wat uigebreidere reactie van mij plaatsen op de eerste editie van Firstlook.

    Persoonlijk wil ik van een geslaagd event spreken en heb ik ook een aantal punten gezien die verbeter kunnen worden. Hier wil ik even een aantal dingen reageren

    - te weinig pods. Ik denk nog steeds dat veel mensen niet inzien hoe Firstlook werkt. We werken met debugs en daar zijn er niet veel van. We hadden zelfs consoles uit Engeland en Belgie staan. Dit is ook het geval op de E3 en in Leizpig. Ook daar zul je niet meer dan 4 of 5 consoles zien per game. Terwijl daar dus 60.000 respectievelijk 200.000 man rondlopen. Ook haddenm we aangegeven dat het kleiner was. Dat is bewust. Grootschalig werkt niet als je dus minder pods hebt.
    - wachten om aan de beurt te komen. Tja, als je dat er niet voor over hebt, dan houdt het op. Ik sta elk jaar netjes in de rij in Leizpig of Los Angeles. Dat heb ik er voor over omdat ik die game gewoon wil zien.
    - games die er niet waren. Dat gebeurd bij ditr soort events. We hadden weer een soort Gameplay kunnen maken eind november en games kunnen neerzetten die af zijn, had je die problemen ook niet had. Bij beta's kunnen op het laatste codes worden geweigerd. Uitstel, niet goed, etc. De publishers zelf waren er erg ziek van, dus geef hen niet de schuld. Pure overmacht. Ik denk dast er genoeg andere nieuwe games waren om te spelen. Meer dan er in vijf edities Gameplay ooit zijn geweest. Em dat was de uitdaging die we zijn aangegaan.

    JJ
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er niet geweest dus heb eigenlijk geen recht van spreken maarrrr,

    Wat ik begreep uit de reclame die jullie voor jullie items en in jullie internet items vertelden was dat het echt een exclusief en 'ander' kleinschalig soort event zouden neerzetten, waaruit je ook kan begrijpen dat mensen verwachten dat grote rijen niet het geval zouden zijn. Dat mensen achteraf hierover klagen is misschien wel door jullie eigen aanpak van promotie.

    Maar nogmaals, ik heb alleen getwijfeld te gaan, en ben niet gegaan en heb dus eigenlijk geen recht van spreken. Ik had al wel een idee dat het toch grootschalig en niet zo exclusief zou zijn, tevens was Sega met Empires er niet dus geen echte reden om te komen :)
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Grote rijen waren er nieteens echt, langste wachtrij was bij Mirrors Edge volgens mij (drie kwartier oid). Gears stonden echt 50 mensen, maar was maar een kwartiertje wachten door het 5vs5 systeem.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Xboxworld gaat ook nog wat met Firstlook doen!

     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Nice! vergeet Saints Row 2 niet!
     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin, als aangegeven is dat een spel er zal zijn moet die er ook zijn. sf4 deed het dus niet en was het enige interessante spel voor mij. (deed t wel in leipzig dus kom niet met beta dit dat) gellukig was t gratis voor mij maar ik zou aardig pissed off zijn als ik had betaald.
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet zo'n iemand die langer dan 30 minuten in een rij gaat staan om eventjes een game te checken die ik toch wel ga kopen. En als ik hem niet ga kopen is het het ook niet waard om 30 minuten voor in de rij te staan. Had dus eigenlijk wat meer pods verwacht.

    Wel beter dat ze het in Amsterdam gedaan hebben, hopelijk blijft dat zo.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heeft er trouwens iemand foto's gemaakt? Was zelf mijn camera vergeten en heb dus geen foto's van het evenement! :eek: En ik kan ze goed gebruiken voor in het artikel. Iemand behoefte aan deze eer?
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb er een paar, voornamelijk van Guitar Hero World Tour (stand) en m'n goodies. :+ Ook heb ik nog wel een mooie van die pimpauto van SR2. Als je wat meer foto's wil hebben moet je Rbz NL ff PM'en, die heeft er een hoop.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn er nog Faceplates weggegeven, misschien die ik nog niet heb? Laat het even weten! :)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Zover ik heb gezien was er bij de Ubisoft stand onder andere Assasins Creed en Brother In Arms faceplates weggegeven. ;)
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh ok, als dat de enige waren dan is het goed aangezien ik die al heb. :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dit jaar is Firstlook er weer. Op 17 en 18 Oktober in het Westergasfabriek te Amsterdam! Officiële Site

    Dit jaar pas ik, geen zin in. :+
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Damn ik wist het toch wel als ik oud genoeg was ! :+
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou ik misschien achterom binnen kunnen sneaken als dan 15 jarige:+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ligt aan de games... en hopelijk krijg ik gratis toegang.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Lijkt me leuk om dit jaar weer te gaan. Nieuw topic maken iemand?
     

Deel Deze Pagina