1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nu wil ik niet beweren dat iedereen dat doet,maar omdat het ene slechte bericht naar de ander komt zijn we wel een beetje imuun geworden daarop.
    Natuurlijk doet het je in zekere zijn wel wat,alleen is het dan meer voor ons een kwestie van ff gezien te hebben en weer doorleven.
    Ja in principe is het ook allemaal wel zo dat je niet overal op kan stil staan,maar wat ik bedoel is dat het me opvalt als je met vele erover praat reageren ze vaak van 'ochja zo zit de wereld inelkaar' en blabla.
    Terwijl vroeger toch meer mededogen was voor dat soort dingen,maar niet om teveel oftopic te gaan.

    Tja die vaste datum vind ik gewoon te gepland,en zoals die meneer in dat filmpje -we weten gewoon dat het gaat gebeuren- ja sorry maar dan heb ik zoiets van verklaar je dan nader.
    Hoe kun je weten dat dat er komt,al mag je dan in zo'n organisatie zitten.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je wil niet beweren dat iedereen wát doet? Ik snap echt geen fuck van je verhaal :+ Waar zijn we immuun voor geworden?

    Aanslagen?????
     
  3. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    OMFG!!

    komen de aliens dinsdag? kut dan kan ik niet nou zal maar een gaatje in me agenda zoeken en de koffie klaar zetten:+
    wat een onzin... maarja als ze in 'vrede' zoude komen zou ik het natuurlijk wel graag willen lijkt me wel tof :+
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal de m&m's en popcorn maar alvast uit kast. Want dinsdag is het zover. De vetste lucht show ever.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik maak dat muziekje wel zelf in mijn hoofd. :+

    Kwam net dit tegen:
    WORLD EXCLUSIVE! Most Significant/Undeniable UFO Videos of All Time
    (lekkere aandachtstrekker die titel. :+)
    [vimeo]1928279[/vimeo]

    Let op: Ik heb de titel van dat stukje niet bedacht.
    Ik heb dat filmpje niet gemaakt.
    Ik ben niet diegene die het heeft onderzocht en genuine heeft verklaard.

    Als je het om de een of andere reden niet eens bent met de bevindingen van Sirius, val dan hun aan en niet mij!

    Ik ben zelf nog het filmpje aan het kijken.
    Het voelt niet als CGI aan. Bij de meeste filmpjes kun je dat gelijk zeggen.

    Eerst maar eens af kijken. :)

    (ik zou het btw wel full screen kijken)
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ziet er indrukwekkend uit! Maar dat van dinsdag, is dat voor ons wel zichtbaar?
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Filmpje lijkt me fake. Eerst dacht ik dat de camera zo hard schudde maar toen ik beter zag leek het meer of iemand een plastieken UFO op een zwart stokje had gezet (daarom dat je het niet ziet) en het niet goed stil kon houden ><.

    Ik vind dat die eerste UFO hard trekt op 2 recht staande batterijen naast elkaar met vleugels er achter :+.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkt er een vuurvliegje op de camera lens te zitten:+
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is wel de bedoeling dat wij dat schip zien.
    3 hele dagen. :cool:
    Kun je misschien een screen maken van waar je dat zwarte stokje ziet?
    Heeft XBW de eer om een 'World exclusive' als eerste te debunken. :+

    Dat filmpje zou eigenlijk ook al te mooi om waar te zijn.

    Maar goed, als het gepresenteerd wordt als hét bewijs moet ik het hier toch even posten.
    Toch grappig (en ietwat vreemd) hoe deze 14 oktober datum zich naar de massa heeft weten te werken. En dat in relatief korte tijd.
    Misschien komt er disclosure! 8)
    Vond het al verdacht dat Discovery een serie over NASA's greatest missions was gestart. Valt té goed samen met 14 oktober, en de vele sightings die er tegenwoordig zijn. Hmm... :+
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet, dit zei om een manier te geven om het stokje (wat ook al een voorbeeld was) te verbergen. Het speelt zich namelijk allemaal af op een zwarte achtergrond.

    Het filmpje lijkt me gewoon fake en vooral het feit dat het steeds op dezelfde plek voorkomt lijkt me gewoon fake. Ach ja, morgen zullen we het weten zeker :+.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Al geloof ik er niet echt in, kan het niet helpen om dan toch nieuwsgierig te zijn.

    Ga er vanuit dat Dulle als eerste de pics post? ;)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe weet je dat het op dezelfde plek is? Je ziet alleen maar zwart O-)
    Nee, maar alle gekheid op een stokje (:+): zou je een eventueel stokje oid. niet snel zien door de verlichting die deze 'UFO' heeft? Lijkt mij dat je door die verlichting iig het begin van de stok zou moeten kunnen zien.

    Wel toevallig dat het keer op keer dezelfde mensen zijn die het weten te filmen. Dát maakt het voor mij verdacht.

    Ik zal eens kijken of ik bevindingen van meer capabele mensen dan mij kan vinden.
    Ze zullen dan niet van mijn eigen camera komen, dat onding heeft een half uur per foto nodig. :9
    Of misschien ben ik te druk bezig om zelf te kijken (mocht er hier in NL ook iets te zien zijn that is. ;))


    'Al geloof ik er niet echt in, kan het niet helpen om dan toch nieuwsgierig te zijn.'
    Dat is in dit geval hoe heel veel mensen zich voelen. Je denk eigenlijk dat het niet gaat gebeuren, maar tóch ben je stiekem nieuwsgierig. :)
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt niet.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk gebeurt het niet. Er is elke week wel ergens een sekte die denkt dat ze uitverkoren zijn door aliens om meegenomen te worden naar planeet Dirkedirkestan. Dat vrouwtje heeft geld verdiend en zal nooit meer serieus worden genomen en iedereen is weer een illusie armer.

    Hoe graag ik het ook zou willen, het gebeurt toch niet.
     
  16. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Afgelopen donderdagavond gebeurde er iets heel vreemds. Het was erg helder buiten en ik keek uit m'n raam rond 21.00 uur en zag opeens 3 ontzettend felle rood/oranje lichtjes in de lucht. Ze bleven vrij dicht bij elkaar en bewogen heel langzaam, maar op een gegeven moment begonnen ze hard om elkaar heen te draaien en echt hele korte en snelle bewegingen te maken. Ik dus als een gek naar beneden rennen en m'n ouders geroepen om buiten te kijken. Zij zagen het ook en we hebben geen idee wat het nou was. Na een paar minuten verdwenen ze heel langzaam. Heb ze snel geprobeerd te filmen, maar de camera kon niet goed focussen dus erg scherp zijn ze niet.
    Na wat op internet te hebben gezocht blijkt dat er veel van deze waarnemingen zijn geweest de afgelopen weken. Vind het toch wel vreemd..

    En over dat 14 oktober: ik houd het al een paar weken in de gaten, best interessant om te volgen. Het klinkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar ik ga het niet uitsluiten.
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    screenshot or it didn't happen}:]
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik de enige die helemaal niets ziet dan een paar lichtjes die helemaal niets spannends of mysterieus doen in die video van Dulle?

    Is dus gewoon een landingsbaan of whatever voor gebouwen of verzin maar honderd veel logischere verklaringen dan UFO's in de verte, die gozer met die boot (die daar obviously woont, anders ga je niet in een boot varen in je eentje) gaat ook voorbij alsof hij dat altijd ziet.

    Als die figuur die die video gemaakt had nou ook even naar die locatie was geweest waar hij die lichtjes zag was hij zonder twijfeld bij de bron gekomen. Totale bullshit dus.

    -> Onvolledig onderzoek is ook automatisch een onvolledige verklaring.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vond ik ook Mirik. Volgens mij is één een booreiland of een schip (die op zee) en die anderen kunnen vanalles zijn. Ook geen referentiekader (hoe zeg je dat) dus je kunt niet zien waar het zich afspeelt.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoe laat arriveert die UFO morgen eigenlijk? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina