[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als het zo lang duurde zullen echt wel meer mensen het gezien hebben, en ik het lijkt me niet echt waarschijnlijk dat net als de 'ufo' er zou hangen, net de satelliet een foto zou maken van dat stuk :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik dacht dat da subtitel van Halo 3 'Finish the fight' was, wat insinueert dat het 't laatste deel was. Ach, ik vind het toch een rukfranchise, dus wat kan mij het rotten :+

Ik zou nu trouwens wel een interviewtje met die rukker van Niburu willen zien, die zo zeker was van z'n zaak... Eens kijken of er op dat blog nog wat criticasters zijn geweest :lol:

Edit: Die blogger probeert er nog een betekenis aan te geven. Het was allemaal opgezet om ons te laten voelen hoe het is om positief en één geheel te zijn :')

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Het hoeft heus volgens hun normen niet bijzonder geavanceerd te zijn hoor...
    Zelfs wij aardlingen slagen erin om voorwerpen totaal uit het zicht te laten verdwijnen...

Ooit gehoord van het Philadelphia experiment tijdens de tweede wereldoorlog...
    Toen slaagde men erin om een kompleet schip aan het menselijke oog te ontrekken,alleen waren de gevolgen voor de bemanning van dat schip er ook naar....
    Velen hadden psychische stoornissen na het experiment en van sommige bemanningsleden is nog bekend dat ze lang nadien plots verschenen ofwel verdwenen uit het menselijk gezichtspunt gezien...:+

Hehe natuurlijk,en nou prikt die gast zijn volgende datum,zeg maar 21-12-2012...:+:b:

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weleens wat over gelezen inderdaad. Sommige van de 'proefpersonen' zaten toch ook in het schip vast? De hele moleculaire structuur was als het ware gestript en weer in elkaar gezet, alleen dat ging niet helemaal goed, oid.

Dat is wat ik me er van herinner.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het leuke is dat zolang de mensheid bestaat er al dit soort voorspellingen worden gemaakt, soms dichtbij en soms wat verder doe toekomst in maar dat ze nog nooit zijn uitgekomen :+

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad,dat klopt volledig,alleen blijft de vraag of de feiten wat de bemanning betreft de volledige waarheid bevatten,en of het rapport over dit experiment de schade wat de werkelijke slachtoffers betreft misschien wel optimistischer voorstelt dan in werkelijkheid het geval was,tenslotte was het toen een wereldoorlog die duizenden marine-slachtoffers eiste......
    Misschien is het feit dat het experiment nooit meer werd herhaald hier wel bijzonder boekdelen spreekt wat de feiten op zich betreft...:+

Blijf maar hopen dat ze nooit zullen uitkomen,aangezien je nooit op voorhand kan weten of ze komen om vriendschap te sluiten,of om deze hele aardkloot gewoon te koloniseren...:b:;)

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En in hoeverre is dit complot/spookverhaal (want dat is het) gestaafd met bewijs? Want je klinkt overtuigd maar voor zover ik weet was dit een uiterst geheim experiment waarvan de resultaten slechts geruchten en roddels zijn (net zoals zoveel besproken verhalen in deze thread).

Maakt het niet minder boeiend, maar ik zet altijd een kritische noot bij dergelijke verhalen.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk ,hier een linkje....

http://home.hetnet.nl/~jack-hearts/science/200311Het_Philadelphia_Experiment.htm

Je wéét toch dat zulke experimenten onder de resistrictie geheimhouding vallen....en als er slachtoffers te betreuren zijn blijven die échte rapport voor eeuwig en altijd achter slot en grendel aangezien géén enkele amerikaan wenst te horen dat zijn kind is omgekomen in een experiment waarvan de afloop bijzonder onzeker dreigt uit te komen...
    En nog eentje

http://www.crystalinks.com/phila.html

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zieke verhalen (tweede link niet helemaal gelezen). Moeilijk te beoordelen of het allemaal waar is, maar dat er experimenten zijn geweest lijkt wel zeker als ik dit zo lees (de overheid gaf toe dat er experimenten waren, maar trok zich later terug met de mededeling dat het experiment niet compleet was ofzo).

Vage shit allemaal.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Helaas géén vage shit,het was destijds niet bruikbaar aangezien de menselijke factor roet in het eten strooide...
    En daarom noemen ze dat experiment niet geslaagd....

In vredestijd kunnen ze het verlies aan manschappen echter niet wegmoffelen in de statistieken,destijds echter lukte hun dat perfect....

Feit is echter wel,dat we nooit zullen weten wat er toen écht is gebeurd...:b:

En als je de feiten in hun context van die tijd bekijkt moet je stellen dat een experiment waar zeg maar zo'n kleine 500 man proefpersoon zijn die dienen om iets uit te proberen wat eventueel zou toelaten om nadien duizenden manschappen effectief te kunnen beschermen als een vloot destijds de japanese kust had kunnen benaderen om een landingsaanval onder deze dekking uit te kunnen voeren en effectief te veroveren voor het geval het hele manhattanproject met de atoombommen op een fiasco was uitgedraaid....

Nu kennen wij de geschiedenis,maar destijds was het eerder een kwestie om de eieren in zoveel mogelijk mandjes te leggen,en alle opties open te houden....:b::+

11. XBRyan

XBRyan oi

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is gears of war dan op gebaseerd :lol:?

12. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Gears of war lijkt me met vlag en wimpel de manier van hoe het werkelijk kan gaan gebeuren,misschien niet zo extreem maar het zal niet veel kunnen schelen.
    En dus niks federatie of light,of vriendelijke aankondiging,nee er meteen vol d'rop en weg met die aardlingen.}:]:mad:
    En zo zullen die Aliens over ons denken,maarja dat is dan weer mijn versie.:b:
    Maar ik zie dit wel eerder voor me,kan ook zijn dat die Aliens eerst een valse vredes pijp klaarleggen en na een paar teugen beginnen met ons neermaaien.

En waar het op gebaseerd is vroeg je?
    Heel simpel,realiteit op zijn hardst.:)

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe,rake conclusie,waarom zouden die ruimtejongens ook maar een risico willen nemen wat ons betreft....
    Ineens laten zien wie de sterkste is ,is nog altijd de beste optie die ze overhouden....Zo hebben wij het de gehele geschiedenis aldoor gedaan met die werelddelen en volkeren die wij destijds hebben veroverd en onderdrukt...:+:b:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm Gears of War gaat er juist vanuit dat er wezens "Locust" onder de grond leven. Welke de bovenaardse wezens gaan vernietigen. Er komt dus geen ruimteschip aan de pas :+

15. DeltaSquad

DeltaSquad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, nooit van gehoord. Klinkt intressant :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Maar Nibiru.nl is nooit de bron van dit hele gerucht geweest. Hij was alleen een believer. ;)
    Het is allemaal bij Blossom Goodchilkd begonnen.
    www.blossomgoodchild.com

Ben benieuwd wat zij te zeggen heeft. De rest boeit mij niet zo.

Maar wacht! het zou vandaag ook nog kunnen komen!

'before the 15th Oct has come to pass'
    Tsja... Dat klopt inderdaad. En dit is een bericht van vóór 14 oktober.
    Verdorie. Zijn we er nog niet vanaf. :mad:

edit:
    Volgens de Mayaanse kalender.
    http://www.mayanmajix.com/TZOLKIN/DT/DT.html
    ....
    Oct 14 = Patience
    Oct 15 = Manifestation
    Oct 16 = Resolution
    Oct 17 = Understanding
    Oct 18 = Acsencion

Today is the day! :+

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee we zullen helemaal niet meer af komen van dit soort gezeur,en als ze vandaag niet komen is het opeens de volgende week of vlak voor Sinterklaas.:)

Nog even over Gears of war.
    Ja dat is inderdaad dat ze uit de grond komen,en dat is ook een van de vele theorien die zou kunnen.
    Maar Aliens hoeven niet met een schip te komen,ze kunnen makkelijk een teleporteer methode hebben of zoals Sherman geloof ik al zei dat ze zich stoffelijk kunnen maken of vloeibaar je noemt het maar op.

Wat ook kan is dat ze een komeet heel klein en onopvallend namaken en laten neerstorten op onze Aarde,en waar vervolgens snelgroeiende levensvormen in kunnen zitten en dan uitgroeien tot de meest gevaarlijke wezens.
    Je kan het zo gek niet bedenken allemaal.:)

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Weet ik, maar die vent was er zo van overtuigd dat ik z'n reactie wel graag had willen zien toen het allemaal gelul bleek te zijn :D Ik ben nou eenmaal nogal sadistisch ingesteld ;)

Riiiight..! :9 Wat een grappenmakers.

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep ik ook}:]
    Nog hier een ander filmpje met die gast,ja hij weet het wel mooi aanelkaar te kleppen.:b:
    De man is gewoon gek op UFO verschijningen,en daar heeft hij een soort eigense realitiet in opgezet lijkt het.
    En toevallig heeft hij altijd wel een cameratje bij zich.:lol:

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een luchtballon.
    Je ziet ook dat mandje zo hangen.

Volgens mij heeft die gozer teveel star trek gekeken.
    De frequentie is gestegen tussen de aarde en de ionsfeer waardoor het mogelijk een toegang zou zijn tot onze atmosfeer en er een vortext geopend kan worden.
    right...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina