1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zijn er nog naar the Wombats geweest in Den Haag?
    IK ga er nooit meer naar toe!
    Ik heb mij zoooo kapot geïrriteerd aan die kindjes die aan het duwen zijn!
    Elke keer weer het podium op om weer in het publiek te springen=(
    Dan zal ik wel weer een oude lul zijn van 26 die hier over klaagt}:]
    De sfeer vond ik gewoon niet zo tof....


    De muziek zelf was wel goed en het voorprogramma
    is zeker niet verkeerd!
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Go back to the zoo was het voorprogramma zeker?
    en vorige keer dat ik bij the wombats was, was de sfeer ook niet echt top nee

    Maar waar stond je dan? in de Pit of ergens anders?
     
  3. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond boven op de 2de ring zeg maar.
    Go back to the zoo was idd het voorprogramma....
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dus,


    wat vinden de heren van het nieuwe Kaiser Chiefs album: Off with their heads? Ik vind het echt fantastisch! Hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik hem waardeer. Het luistert heerlijk weg en het heeft weer een aantal stukjes die je lekker op een festival wilt meeschreeuwen!
    - If the girls stop moving, the boys stop moving!
    - And I will not lie to you, but I'll definitely give you only half the truth!
    - Take a look at the kids on the street, cause they never miss a beat, no they never miss a beat! Never miss a beat-beat, beat-beat.
    - En natuurlijk weer de gebruikelijke: oh oh oh, ohoh oh oh! :cool:

    [yt]n6UH4IDnjpk[/yt]

    [yt]jMPywdlCGkc[/yt]

    [yt]7WfmMSMvSP4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even deze drie nummers geluisterd, en ik moet zeggen dat ze toch weer 3 degelijke KC-liedjes in elkaar hebben geknutseld. Maar ik vind het niet echt nieuw/verfrissend
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, vernieuwend... Dat vind ik altijd zo'n moeilijk begrip. Moet een artiest steeds vernieuwen? Ik ben dan altijd bang dat bands dingen uitproberen die gewoon niet goed zijn. (/kuch, St. Anger). Een goed nummer is een goed nummer, ongeacht de stijl. Off with their heads klinkt wellicht zoals het vorige album, maar is niet inspiratieloos.
    Er worden echter wel wat nieuwe dingen geprobeerd op dit album hoor. Bijv. gast-zangers of op instrumentaal gebied. Zo vind ik het synthesizer-stukje van You Want History toch wel 'nieuw'.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Recommended: Bloc Party, 18 en 19 februari in Paradiso! ca. 35€ incl.

    Paradiso & Bloc Party = win :+
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    35 euro? Is dat niet best veel voor een band als Bloc Party?
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm tegenwoordig niet meer volgens mij. Weet niet exactly, maar ik was naar de HMH, toen waren ze volgens mij 25€.. Daarbij optellend dat vorig optreden in Paradiso super was en de beelden daarvan nogsteeds een van de meest bekeken beelden op de site zijn, snap ik de prijs wel :)
     
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga geen 35 euro betalen voor een band als bloc party. Eerste cd was leuk, 2e niet. maar ik kan begrijpen waarom ze die prijs vragen, de echte fans komen zo natuurlijk wel.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Like me :+ Vind de 2e ook erg sterk, en de nieuwe nu begin ik ook steeds meer te waarderen naarmate ik hem meer luister (leren luisteren, bij mij vaak een indicatie van een erg goede cd:+), al is hij wel wat kort.
     
  12. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet hier even op terugkomen: Ik neem terug wat ik heb gezegd over de Kaiser Chiefs :cool:.
    Ze hebben me weer weten te betoveren na een paar luisterbeurten.
    Ik vind het een erg lekker klinkend geheel.
    Er zitten een paar geheide concert/festival hits \o/ op en ook gewoon mooie nummers die lekker wegluisteren. Ik vind ook dat Ricky zijn zang heeft verbeterd. Het refrein van bijv. Good days Bad days klinkt erg mooi.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik was ook naar hun concert in de HMH en dat was echt 35 euro hoor ;). Daarbij vond ik het erg plichtmatig op het podium en weinig sfeervol, ook door de te grote zaal voor een band als Bloc Party. In paradiso lijkt mij een stuk beter, (zie ook www.fabchannel.com), maar ik ga daar geen 35 euro voor neerleggen.

    Mijn recente gigs:

    Conor Oberst (Bright Eyes) and the mystic valley band
    Bon Iver
    Alaska in Winter
    Calexico
    Shearwater

    Aankomende gigs:
    Shearwater (?)
    Crossing Border donderdag: Death cab for Cutie
    Crossing Border vrijdag: Fleet Foxes, Shearwater
    En maybe Olafur Arnalds
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    oke, wist het niet meer :+ Vind HMH sowieso een enorm sfeerloze zaal.
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het geluid is dan weer wel goed, maar het is te massaal om sfeer te hebben. Ik snap stadionconcerten dan ook echt niet, dat mensen daar 60 euro voor neer leggen :confused:. Geef mij maar normale concertzalen die redelijk tot goed gevuld zijn, want een concert met 50 man publiek is ook een beetje schaamtevol (alaska in winter was dat bijvoorbeeld).
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    21 Januari, Oasis in de Heineken Music Hall! :eek:
    Kaartverkoop begint 1 November.

    Prijs is volgens mij nog niet bekend.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor alle andere zalen in Europa kosten de tickets 35 euro, dus rond die prijs zou ik verwachten. :)

    Ik ben een grote fan. Oasis heeft mijn hele muzieksmaak gevormd toen ik tien jaar geleden voor het eerst All Around the World op tv zag. Ik hoop dat ze ook festivals gaan aandoen dit jaar, want ik weet niet of ik nog mensen kan vinden die hier mee naartoe willen.

    Het is ongelofelijk hoe groot ze nog steeds zijn in Engeland. Ze doen 7 stadionconcerten in één maand! Waaronder twee keer Manchester en twee keer Wembley.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, wat het is met oasis. Ze hebben natuurlijk hele grote hits gehad, die ik ook wel mooi vind, maar het maakt niet echt iets in mij los wat andere bands bij mij wel doen.

    ik hou meer van Blur :cool:
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh god, krijgen we de Blur vs Oasis discussies weer? ;) De eerste drie albums van Oasis zijn zo goed, sommige nummers raken mij juist! En ik vind hun imago een deel van de charme. Liam en Noel zijn de echte rock 'n roll sterren. Arrogant en alles draait om seks en alcohol. Ik kan me voorstellen dat menzen zich storen aan die arrogantie, maar het is zo over-the-top dat ik het juist geweldig vind!
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oasis :eek: Ik wil ik wil
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina