[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArjanC

ArjanC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In deel 1 was het zo dat je dan veel je zwaard moet gebruiken tegen vijanden zodat je veel strenght orbs krijgt zodat je je strength kan upgraden en dus breder word :D

Arjan

2. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:_O_ QFT

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nog steeds aan het wachten op spoilervrije eerste impressies van mensen die hem al hebben. Ik lees vrij weinig over hoe mensen dit spel vinden. Barst los!

4. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de game sinds gister middag heb dus al een uurtje of 6 erop zitten!
    vind de game echt heeel vet, ben bezig een echte goodguy te worden,

maar wel een echte must voor de liefhebbers,

maar ik moet nu gaan werken:l(

5. RomeoSquare

RomeoSquare Caribbean Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er nu redelijk wat uurtjes inzitten. Hierbij mijn first impression.

Grafisch is het spel top, af en toe sta je dwars door je hond heen maar dat mag de pret niet drukken. De besturing en dan met name het vechten werkt heerlijk. Simpel maar doeltreffend!

Toch ook wat mindere puntjes (hoop dat de fanboys ertegen kunnen, deze punten gelden in iedergeval voor mij in meer of mindere mate). Om de een of andere reden wordt ik nog niet zo het spel ingezogen. Ik ren wat rond en doe wat missies. Nu kan dit nog komen, het verhaal moet zich duidelijk nog ontwikkelen. Wat ik wel jammer vind is dat de quests gewoon opeens in de quest lijst verschijnen, zonder dat je iemand tegen moet komen die je de quest geeft. Zo staat er plots een quest van persoon X in gebied Y, terwijl je die persoon nog nooit ontmoet hebt en je ook nog niet in gebied Y bent geweest. Beetje vaag, ik vond dat in bijvoorbeeld Oblivion of Mass Effect beter uitgewerkt. Ander minpuntje is dat de speelwereld niet 1 grote wereld is waar je vrij doorheen kunt bewegen, maar losse gebieden met laadtijd ertussen. Nu boeit dat laden me niet zo, maar het voelt toch anders dan bijvoorbeeld weer Oblivion. Ook raar voor een RPG dat kleding geen "armour" waarde heeft, of mis ik daar iets? Tot nu toe lijkt het nog geen nut te hebben om voor bepaalde missies bepaald kleding aan te schaffen/trekken. (dus loop ik bandieten neer te hakken in mijn kippenpak ;-) )
    Tot slot heb ik persoonlijk (nog) niet zoveel met het hele relatie en trouw gebeuren. Het is iets te makkelijk. Binnen enkele minuten kun je zoveel love creeren met een willekeurig personage dat je kunt trouwen.

In zijn geheel toch zeker een originele top-game, en bovenstaande punten doen daar weinig aan af. Hoop alleen dat dat gevoel dat je je controller niet neer kunt leggen nog komt. Nu kan ik te makkelijk stoppen om naar bed te gaan ;-)

Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heb even een flinke stapel replies verwijderd. Fijn als mensen de game (bijna) hebben, maar deze thread gaat over Fable 2, niet over je avonturen op het postkantoor of de avonturen met je postbode.

Die je wel mag posten als het een verdomd lekker ding is

;)

7. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2

ik moet zeggen dat die punten die je noemt ook bij mij wel mee spelen, alleen voel ik het mee gezogen worden toch wel! zit nu op het werk en ...... naja het is dat gevoel als van ouds weer dat je de minuten aan het tellen bent om weer aan de gang te mogen,

wat betreft die kleding enz. die is mijn inziens echt alleen voor de impressie van de burgers enz ja, je hebt in je abilities lijst dingen die je kan upgraden zodat je meer schade kan ontvangen en vandaar dat dat dus niet in je kleding zit waarschijnlijk.

wat betreft geld en de items moet ik zeggen vind ik het wel beperkt,
    ik ben meteen begonnen met ff blacksmith spelen en had binnen een mum van tijd al een flinke pot geld verzameld met mijn 5 sterren blacksmith, dan ga ik naar de boek verkoper en kan ik die helemaal leeg kopen en ook bij de armory kon ik meteen al het dikste van het dikste kopen.

wat dat betreft heb ik dus het idee dat geld niet zo zeer iets toevoegd aan de game, het is neit zo belangrijk. mischien om elk dorp leeg te kopen met huizen en daar een hoop huur voor te krijgen^^
    maar ook dan heb je niks aan de huur.

tot nu toe heb ik een super tijd met fable that's for sure.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik had begrepen dat vooral de huizenprijzen echt torenhoog zijn :)

9. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2

ja klopt, die zijn ook wel ''hoog'' maar wanneer je 5 ster blacksmith bent verdien je zo gemakkelijk.

ook heb ik mijn hutje van helemaal het begin verhuurd, en krijg daar elke 5 min 7goud voor ook wanneer ik hier zit... dus ik denk dat ik straks alweer een filnk huis kan bijkopen om te verhuren;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daarvoor moet je je 360 aan laten staan neem ik aan?

11. ggo

ggo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij trouwens vertellen hoe dat free-aimen werkt?
    ik heb het in het begin wat te snel door geklikt en nu krijg ik het maar niet voor elkaar

12. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.346
    dacht het niet

13. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ermz, nou daar ben ik nog niet uit eigeniljk, namelijk tijdens zon laadscherm zie je van die infoblokken en daar staat dat ook wanneer je niet speelt je dat krijgt.

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    als je, door moord en plunderen, de stad terroriseert, gaat de ''Economy'' omlaag, en zijn er stukken goedkoper

ik heb nu allerlei kramapjes gekocht, en krijg elke 5 minuten ( ook als ik niet speel, wordt dus leuk zometeen als ik inlog ) 200 gold

Dus als ik zo ga inloggen, krijg ik dus iets van 25.000 gold :)

15. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je moet gewoon Y inhouden en dan krijg je die target te zien. gewoon mikken met linker analoge stick

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, ben zo evil en corrupted als het maar kan. (beide balkjes staan helemaal naar links) En zie er ook best duivels uit, maar op de boxart staat echt zon duivel en daar lijk ik (jammer genoeg) in de verste verte nog niet op. Komt dit nog of is dit de max?

17. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat dat gewoon nog komt, elke keer wanneer je iets stouts doet krijg je van die evil punten, en ik weet iig van fable 1 nog wel dat je er echt heeel bad uit kon zien met horens en alles erop en eraan.

iig ga ik het beide een keer proberen maar begin als een schatje O-)

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, heb 'm net binnen van de TNT!
    Helaas kan ik niet spelen tot zondagavond... :'-( Ah, boeie. Ben blij dat ik 'm heb. *) Ga de manual maar een beetje doorlezen.

19. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    zal helaas moeten wachten tot morgen

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zaterdag is geen werkdag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.