FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doet viktortje altijd als hij begint te kloten bij het ''Fc Niet dan Evert'' elftal, dan loopt hij naar de cornervlag en blijft hij daar de hele tijd staan
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 26 okt 2008
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Niemand die afweet wanneer EA eens een patch uitbrengt wat zorgt dat je weer effecten ook tijdens wedstrijden ziet en niet alleen in herhalingen.

    Ik ging even een balletje hooghouden. ^^

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  4. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk om die Man U/ Barca noobs te verslaan en dan zelf zielig te spelen. Bal afschermen en balletje hooghouden ftw.
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst had ik in een wedstrijd dat via een kluts de bal omhoog ging, maar hij ging met zo'n vaart dat het wel 6/7 seconden(tel maar eens, duurt best lang:p) duurde voordat de bal weer terug kwam. En toen stuiterde hij nog een keer uit beeld8)
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met die be a pro mode?

    kan je ook gewisseld worden door je trainer? want ik kom net uit het beloften elftal en word direct in de basis gezet bij het eerste elftal. lijkt me een beetje onrealistisch?
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Je kan een wissel aanvragen, en begint in de basis bij het reserve elftal. na een aantal wedstrijden kom je bij het eerste en begin je als basis speler, dan word je een belangrijke speler daarna een favoriet bij de fans en dan een aanvoerder. Vervolgens een legende, maar zo ver ben ik nog niet :+ Overigens kan je natuurlijk ook gewoon wedstrijden missen door een schorsing of blessure, zo heb ik 2x mijn debuut bij het Nederlands elftal gemist.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.852
    Als je een wissel wilt verliest je team wel meestal, en je krijgt slechte cijfers. Vergelijk het maar als of je in de Manager Mode een wedstrijd stopt terwijl je al bezig bent ( 3-0 verlies dan ).
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat vind ik jammer. gemiste kans. Bij PES is het geloof ik wel dat je gewisseld kan worden?

    het lijkt me toch logisch dat als je een slechte wedstrijd speelt je coach de kans moet hebben om je te wisselen.

    Of je speelt een paar keer aardig bij het reserveelftal dat je op de bank komt bij het eerste. Niet dat je direct in de basis begint ( is in het echt ook nooit )|:-
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik erger me eigen steeds meer aan die kut scheidsrechter en zulke rare glitches in de game waarvan mensen gebruik maken.

    1. Je maakt een goal, maar omdat je getackled word krijg je een vrije trap en de goal telt niet mee.
    2. Je haalt een speler NEER met een tackle die duidelijk op de bal is en het spel gaat door. 5 minuten later krijg je alsnog rood.
    3. Adidas Live Season verkloot heel je team. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een 1 SPELER door 6 verdedigers die boven hem op staan nog weet te scoren?
    4. Hoe kan het zijn dat als een Ronaldo / Rhonaldino / Rooney / Torres DUIDELIJK buitenspel loopt de grens-rechter NIET vlagt en hij dan kan scoren?

    En nu de mooiste :
    5. Speelde NET tegen Manchester United. Spel was nog niet begonnen, kreeg eerst van de tegenstander ongeveer 100 chat-requests. Daarna schoot ik de bal bovenkant lat achter zijn goal. Spel valt stil, zie mijn keeper op de scheids afrennen en hij krijgt rood? Elke keer als de game onderbroken werd kreeg ik rood. Dan krijg je ook nog is een message van zo'n kut hond die dan dood leuk zegt : "You suck".


    Ik zeg,
    EA kom verdomme met een PATCH want dit gaat echt nergens over. Momenteel teveel glitches, verschrikkelijk :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik kan me echt helemaal niet identificeren met de dingen die jij opnoemt... wel lelijk als dat allemaal gebeurt.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch wel toegeven dat die voordeelregel af en toe dramatisch wordt toegepast(of niet toegepast). 1 keer gehad dat ik iemand neerhaalde die gescoord had en toen een penalty kreeg en de goal niet telde. Ook 1 keer zelf alleen op de keeper afgegaan *fluit* vrije trap voor mij ergens op de middenlijn 8). Valt me wel op.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het gebeurd niet in één match. Maar met name de 1ste manier overkomt me erg vaak. Dan word ik getackled door zo'n debiel die geel krijgt en vervolgens word mijn goal afgekeurd en krijg ik een vrije trap.
     
  14. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar Kenneth Perez (FC Twente) en Edgar Davids (Genova) in het spel zijn gebleven?
    (zitten namelijk bij de clubs die ik erbij heb gezet, kan Perez alleen maar bij Deense nationale elftal vinden.)
     
  15. XB Ruler

    XB Ruler Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rampy, ik heb wel last van dat ik op een rare manier buitenspel sta. Als je op je eigen helft staat, maar je staat wel achter de laatste man van de tegenstander, dan sta je nog buitenspel.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    perez zit gewoon bij fc Twente...
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij pro evo niet dat vind ik echt slecht. daar is fifa wel altijd up to date mee.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry maar dat van buitenspel is crap, ik heb zo'n 200 potjes gespeeld en altijd was het gewoon buitenspel wanneer dat zo was.
    Of je moet de regel nog eens doorlezen of je er staat buiten beeld nog een man maar de grens heeft altijd gelijk in FIFA 09
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt zo kut...

    had een reeks van 13 gewonnen met Inter, tegen Juve, Man Utd (heel vaak), Real etc ect... Opzich een leuke reeks en veel leuke wedstrijden. Daarna kom ik tegen Barca.

    Hij maakt 1-0. Ik schiet 4x! op de paal. Hij countert 1 keer en 2-0. Daarna 2x de lat en 1x op de paal. Op dezelfde manier waarop ik normaal wel scoor, dus met de binnenkant van me voet in de verre hoek. In de 90e minuut eindelijk een doelpunt dus...Nog 2 kansen en GODVER weer 1 op de paal.

    Dit is echt zo frustrerend en slecht...

    De bug van de scheids zijn ook echt kut -> voordeelregel.
    De bug van de verdediger die ineens stopt met rennen terwijl je terugrent naar een opstuitende diepe bal op de spits van de tegenstander. Hij pakt de bal dus en rent gewoon door.
    De bug van de spits/wingers die rennen naar een diepe bal en ineens schuin gaan lopen?? Wtf?
    De voorzetten die op de rand van de 16 komen terwijl ik duidelijk 2 spitsen op het keepersgebied heb staan en niemand die op de 16 staan.
    De bug dat ik een pass geef op een winger, terwijl de spits dus buitenspel staat. De winger loopt door maar wordt ook afgevlagd. 5 keer gehad ongeveer.
    De bug dat ik de keeper wil laten uitkomen met driehoekje, de keeper komt niet maar de verdediger loopt helemaal naar de bal toe en schiet dus door het driehoekje een corner of zelfs een eigen goal :eek: (1x gehad)

    Daarnaast is het de beste footie die ik ooit heb gespeeld maar deze bugs zijn echt heel erg frustrerend.

    Frustrerend zijn ook de players die elke herhaling helemaal bekijken, zelfs een obvious buitenspel van 5 meter ofzo. Helemaal kut als je achter staat :+
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  20. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ook nog eens de bug dat de keeper van de computer bij het uitnemen gewoon een minuut stil staat ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina