Ik erger me eigen steeds meer aan die kut scheidsrechter en zulke rare glitches in de game waarvan mensen gebruik maken.
1. Je maakt een goal, maar omdat je getackled word krijg je een vrije trap en de goal telt niet mee.
2. Je haalt een speler NEER met een tackle die duidelijk op de bal is en het spel gaat door. 5 minuten later krijg je alsnog rood.
3. Adidas Live Season verkloot heel je team. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een 1 SPELER door 6 verdedigers die boven hem op staan nog weet te scoren?
4. Hoe kan het zijn dat als een Ronaldo / Rhonaldino / Rooney / Torres DUIDELIJK buitenspel loopt de grens-rechter NIET vlagt en hij dan kan scoren?
En nu de mooiste :
5. Speelde NET tegen Manchester United. Spel was nog niet begonnen, kreeg eerst van de tegenstander ongeveer 100 chat-requests. Daarna schoot ik de bal bovenkant lat achter zijn goal. Spel valt stil, zie mijn keeper op de scheids afrennen en hij krijgt rood? Elke keer als de game onderbroken werd kreeg ik rood. Dan krijg je ook nog is een message van zo'n kut hond die dan dood leuk zegt : "You suck".
Ik zeg,
EA kom verdomme met een PATCH want dit gaat echt nergens over. Momenteel teveel glitches, verschrikkelijk
Klik om te vergroten...