1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Bugs, Glitches and other ERRORS

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Juunanagou, 22 okt 2008.

  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb je ook all features getest?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Spel zit er vol mee heb ik al gemerkt. Vliegende mensen (2meter boven de grond), mijn hond die een dicht huis binnenloopt en er niet meer uit komt enz. Maar verder is het spel gewoon tof als je weet welke bugs je moet ontwijken. Aangezien er 2 zijn die je hele main quest naar de filistijnen helpen.
     
  3. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook nergens last van wel eens dat als ik een schatkist open in mijn hond sta, maar daar irriteer ik me niet aan.
     
  4. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Geweldig ik ben terug van de Spire (voor de 2de keer want de 1ste keer kreeg ik de black screen of death die mn save file heeft verpest en dus opnieuw kon beginnen).

    Nu kan ik gelukkig weer naar Bower Lake (waar ik voor de Spire niet heen kon)

    Kan ik helemaal niet meer naar Brightwood, de loading screen blijft door gaan maar de ventilatoren gaan uit, en na 5min laden nog niks. =_=

    Oakvale kan ik alleen nog maar rondlopen bij de Temple of Light, de rest van Oakvale is ontoegangbaar, als ik daar rondloop loopt de game ook vast, en het zelfde gebeurde in Rookridge, als ik naar de Inn wil toe lopen.

    Ik heb overigens de LCE versie.
     
  5. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oké, maar als ik die filmpjes terug zie van de demo dat een Hero na een lange tijd questen weer thuis komt en de kinderen hem weer met open armen ontvangen, vind ik dat ook wel jammer dat ik dat magische moment niet mag meemaken... Fok man, klink nu echt als een nerd. :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb het wel meegemaakt, ze waren niet blij met me. Dat kind begon te irriteren en die vrouw was ook alleen maar aan het zeuren. Dus daar heb ik even mijn Pimp hand voor gebruikt. ;)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik hoop dus echt dat ze snel met een update komen voor Fable 2 want ik zit dus niet verder met die bugs die ik net zei, story en quest wise. :mad:
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen op de Gamespot forums dat de glitches worden veroorzaakt door de multi-player patch! Ik heb direct mijn cache geleegt. Heb toch geen Gold lidmaatschap.
    't is wel vreemd trouwens. Vanmiddag die patch gedownload en vanmiddag ook die glitch gehad. Hmmmm.
     
  9. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net het spel uitgespeeld en toen kon ik de missie met Garth's tower nog een keer doen.
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij idd exact hetzelfde...

    Heb verder trouwens weinig last gehad van glitches :)
     
  11. Stepp1n Raz0r

    Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver :mad:
    Heb ik net alle rondes in de crucible perfect gehaald, krijg ik die legendary weapon niet |:-
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik word die Bowerstone Furniture Glitch beu. Elke keer moet ik nu naar de andere stad om meubels te kopen terwijl ik daar nooit kom.
     
  13. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    - Getrouwd, alles ok, huwelijk is perfect, vrouw wil niet 'mee'; geen kids dus (geen ramp, maar toch). Lijkt onmogelijk dit nog recht te zetten.
    - Furniture winkel heeft 1 keer furniture verkocht (toko leeggekocht), daarna nooit meer 1 artikel, behalve dat boek over inrichting etc
    - 10.000 gedoneert bij de tempel, 100.000 gedoneerd, 500k gedoneert, telkens tussen 12/1...geen 'beloning'...
    - perfect score crusible....geen zwaard..niks...nada.. (7/7)
    - Kan huizen waarin ik zelf woon niet meer verkopen. Mijn vrouw wil telkens een nieuw huis, het oude huis blijft vervolgens 'ons huis'. Niks mee te doen, behalve meubels vervangen, die kan ik vanwege die furniture glitch niet eens meer kopen...

    Verder:
    - Alle huizen in Bowerstone zijn van mij....volgt die 'beloning' nog, of moet ik ook nog meer grote dingen kopen?
    - Jammer dat boeken etc met spells die je al hebt gewoon nog verkocht worden....beter was het geweest als die niet meer te koop waren. Door dat beroerde menu vind ik het makkelijker om de hele tent telkens leeg te kopen, en om dan om de zoveel tijd de hele lading weer te verkopen.

    Verder een paar keer in een gat ofzo gevallen, of van een richeltje oid..maar gelukkig altijd weer verder gekund...
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het normaal dat ik mijn marital huis niet kan instellen?
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    omg nog zoveel bugs :mad:....... ik twijvel nu of ik hem al ga spelen voor de patch of niet..

    Edit: is er iemand die weet wanneer de patch komt?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind dit toch ook wel een bug. We deden even co-op in mijn game en elke keer als de ander een taart o.i.d. at dan kwam er bij mij fatness bij :mad: Dus loopt nu selderij te eten voor het leven...
     
  17. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je ook niet, die moet je uit een chest halen. Als je alles perfect haalt, gaat er een aparte deur open met een chest waar dat wapen inzit:cool:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Alles inclusief de baas of 7/7 van de voorgaande rondes? want dat heb ik al gehaald, maar toen die baas (troll niet). Als dat zo was, waar zit die deur dan :+ en kan ik hem nog halen of moet ik weer opnieuw de crucible doen
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben tot nu toe nog niet veel storende dingen tegengekomen eigenlijk. Sowieso geen gamebreaking glitches gelukkig, maar dat komt ook omdat ik daarop behoed ben en dus niet gauw uit gesprekken zal weglopen ofzo. Het enige waar ik last van heb wat wel een beetje irritant is (heb het bij meerdere mensen hier gelezen), is dat de Furniture Store in Bowerstone gewoon helemaal niks te koop heeft behalve een enkel boekje over het inrichten van je huis. Maakt niet uit hoevaak ik terugkom, ze heeft nooit wat. Maar buiten dat, nee....heerlijke game !
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, je deelt alles wel 50/50.

    To connect and to stay, from this moment forward, for better, for worse, for richer, for poorer, in sickness or in health, to love and to cherish 'till connection do us part.

    Dus vet ook.
     

Deel Deze Pagina