- Getrouwd, alles ok, huwelijk is perfect, vrouw wil niet 'mee'; geen kids dus (geen ramp, maar toch). Lijkt onmogelijk dit nog recht te zetten.
- Furniture winkel heeft 1 keer furniture verkocht (toko leeggekocht), daarna nooit meer 1 artikel, behalve dat boek over inrichting etc
- 10.000 gedoneert bij de tempel, 100.000 gedoneerd, 500k gedoneert, telkens tussen 12/1...geen 'beloning'...
- perfect score crusible....geen zwaard..niks...nada.. (7/7)
- Kan huizen waarin ik zelf woon niet meer verkopen. Mijn vrouw wil telkens een nieuw huis, het oude huis blijft vervolgens 'ons huis'. Niks mee te doen, behalve meubels vervangen, die kan ik vanwege die furniture glitch niet eens meer kopen...
Verder:
- Alle huizen in Bowerstone zijn van mij....volgt die 'beloning' nog, of moet ik ook nog meer grote dingen kopen?
- Jammer dat boeken etc met spells die je al hebt gewoon nog verkocht worden....beter was het geweest als die niet meer te koop waren. Door dat beroerde menu vind ik het makkelijker om de hele tent telkens leeg te kopen, en om dan om de zoveel tijd de hele lading weer te verkopen.
Verder een paar keer in een gat ofzo gevallen, of van een richeltje oid..maar gelukkig altijd weer verder gekund...
Laatst bewerkt: 4 nov 2008