1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En zo ziet u maar weer,al het goeie komt van Campina Koeien.:b::lol:

    But not on this ocasion though!
    Nu komt het van je mede Forumlieden,gezamelijk zullen we zegevieren.:b:
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja vervalst vermomd dan wel,maar ik zal even uitleggen waar het omgaat ook voor degeen die de series niet kennen.

    Maar de serie V afkomstig uit 84 alweer gaat over Aliens die naar onze wereld komen in kolosale schepen verspreid over de hele wereld,waarin mensachtige wezens ons vertellen dat ze in vrede komen en techniek van hen willen delen met ons people.
    En in ruil daarvoor onze mijnen mogen gebruiken ofzoiets als ik me niet vergis,tis weer lang gelee.:)
    En zo gezegd zogedaan verwelkomen wij ze met volle glorie,maar totdat een reporter in een ven de schepen weet te komen en erachter komt dat ze Reptielen zijn vermomd dus als mens en ook nog ratten eten als delecatesse.
    En al snel word duidelijk dat ze hele andere sinistere plannen hebben met de mijnen en ons wereldje.

    En later werd dit idee weer overgenomen door de makers van Independence day,althans met de schepen.
    Maar zo stel ik me wel een beeld voor,hoe het echt kan verlopen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat denkt u allen van Dorothy Izatt?
    Is dit 'the real thing' of weer een nieuwe hoaxster?
    [​IMG]
    [​IMG]
    http://www.capturingthelightdvd.com/

    Ik mag hier natuurlijk niet direct een link geven naar een download pagina voor deze docu, dus ik zal er op moeten vertrouwen dat jullie dat zelf kunnen vinden?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    PM'en kan altijd! ;) En los daarvan kunnen wij deze dvd niet in Nederland krijgen dus is het sowieso bullshit om er moeilijk over te doen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand al de kans gekregen om die docu te bekijken?
    Nee, ik ben niet ongeduldig, ik dacht vraag het maar even. :+

    Science about to prove the existence of life outside out planet?

    Topic started on 3-11-2008 @ 05:37 PM by bloodsearch [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    We have had a number of amazing developments in Science recently that to me has massive implications.

    We have found water on Mars and evidence of past oceans on the surface. Fragments of rock from Mars possibly containing fossilized bacteria and now, it is the opinion of many people within the scientific community that it was once very much like Earth today.

    The moon Titan has a atmosphere, and there is a belief that there may be enough organic material for life to start.

    [​IMG]
    [​IMG]
    link

    Add to this the fact that we have detected the signs of lighting in the atmosphere and that we believe lighting was what sparked the chemical reactions that led to the origins of life on this planet.
    link

    Furthermore just today news has come out that Cassini may have already collected the data to prove there is life on the icy moon Enceladus. Data collected by recent flybys through the plume of icy water ejected from the surface suggest that there is a strong possibility life may exist under the surface in deep oceans, all we need to do is look through the data.

    [​IMG]
    [​IMG]

    link

    Given the fact we know of bacteria that can survive at the deepest depths of the oceans, in nuclear reactors and even in space I believe it is only a matter of time before we prove that life is out there.

    Okay, little single celled organisms or bacteria don't sound like much but if we can find life on planets and moons then the only conclusion we can reach is that the Universe must be teeming with life. This will have to be accepted by mainstream science and the media. The evidence will be undeniable.

    This is only considering that life out there is very much like our own which I think is very improbable. Evolution could lead to very different forms of life developing on other planets or moons. We are carbon based lifeforms, however other forms of life may be out there. (Silicone based lifeforms etc)

    If the Universe is teeming with life then the idea of Aliens visiting us now seems much more plausible to even the most skeptical person. This changing of opinion I believe will be very strong and will perhaps be the pressure needed for the truth to finally come out. For governments to reveal all that they know. Just look at the impact of recent rumors that the White house had been briefed about the Phoenix lander detecting life.

    [​IMG]

    ---------------------------------------------

    Even die post gestolen van ATS.
    Volgens velen is dit gewoon wederom een stapje richting disclosure. Ze beginnen klein met micro-organismen om vervolgens de geavanceerde levensvormen te 'vinden'.
    Net zoals ze in een korte tijd van 'Geen leven buiten aarde' steeds meer 'vonden' waardoor hun mening veranderde naar 'het zou best kunnen'. Een gecontroleerde vrijgave van informatie.

    De eerste stapjes (of laatste? ;)) zijn gezet.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En vergeet niet dat het Vaticaan zich inmiddels ook heeft gemengd in de discussie. Als er één instantie is van wie ik dergelijke uitspraken serieus neem zijn het die oerconservatieve kruikenzeikers uit Rome wel. Dit is voor mij eigenlijk de enige echte aanwijzing voor een soort van globale disclosure (met de hypothetische aanname dat men inderdaad meer weet dan wij denken). De kerk die de uniciteit van de mens verwerpt en aangeeft dat God niet alleen de onze hoeft te zijn. Dat is héél bijzonder imo.

    Ik ga die docu binnenkort wel kijken trouwens, heb alleen op korte termijn even geen tijd.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dulle ik had ook even een moment van,nu eve geen UFO'S of wat dan ook.
    Filmpjes bekijk ik zeer zelden nog wat over deze dingen gaan want ik vind ze zonde van de tijd,en heeft in mijn leven geen toevoeging.

    Wel wil ik nog even terugkomen op Mars,wat ik persoonlijk denk is dat er voorgaande leven is geweest op Mars en zelfs zeer gevorderd kon zijn.
    Maar op een of ander manier is de Planeet helemaal tot een droogte gekomen,wat het is geweest kan vanalles zijn van uitsterven tot natuurrampen.
    En dat het leven zich nu weer aan het vormen is,maar aan de andere kant ben ik voorzichtig om te zeggen dat er geen intelligent of groot leven kan wezen aangezien we niet onder de grond kunnen checken.
    Ook met dat verkennings toestelletje wat er is blijven hangen, wat is daarmee gebeurt?
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen probleem; niemand verplicht je om die filmpjes te kijken. ;)

    Ah, dus toch een onderwerp waar we het min of meer over eens zijn. ;)

    Deze foto heb jij natuurlijk al lang gezien, maar wil toch even je mening.
    Rots, standbeeld of levend wezen?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    http://www.marsanomalyresearch.com/evidence-reports/2008/134/rover-statue-or-person.htm
     
  10. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de documentaire "ufo, the greatest story ever denied" gekeken. Er is iets wat ik me afvraag. O.a. de vertellers in de docu hebben het over een 'unknown treath'. Waarom schrijven ze buitenaards leven meteen af als een bedreiding?
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    @ Dulle

    Een intersante foto die je inderdaad even bezig houd,maar net zoals de foto met het gezicht wat we kennen denk ik dat we deze erbij kunnen plaatsen.
    Een levend wezen kan ik me niet echt voorstellen op die kale speelplaats (Crossen op Mars zou wel een trekpleister worden) en hou ik ook hierbij mijn mening op neutraal.

    Bij de eerste foto zie je ook allemaal donkere plekjes hier en daar verspreid,en zullen er volgens mij best veel van dat soort elementen en vertekende beelden uitkomen.
    Grappig is als je de laatste foto bekijkt is het net alsof iemand er op de grond ligt rechtsonder,of zijn dat misschien die twee wat toen het Popiejopie plaatje hebben gemaakt in de jaren 80 misschien?
    En dat ze naar Mars verbannen zijn geworden,interesting.:b::)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tijdje geleden dat ik die docu heb gezien, maar ik denk niet dat ze echt al het buitenaards leven al afschrijven als een bedreiging, maar dat ze vinden dat je er wel rekening mee moet houden.
    En dat moeten we ook zeker! :)
    Er zijn natuurlijk genoeg mensen die de foto verder hebben uitgekamd op andere vreemdsoortige rotsen, maar dat was de enige die er echt uitsprong.
    Past mooi in de theorie dat er vroeger misschien een geavanceerde beschaving was: een standbeeld.
    Of dat er nu een beschaving is: iemand die zich even aan de oppervlakte waagt (mits ze onder de grond leven).
    Hoe dan ook interessant gedachten. :9

    De XXXXL foto; Where is Waldo?: http://marsrovers.nasa.gov/gallery/...8865273_31824-1_Sol1369A_WestValley_L257F.jpg
    Mijn PC kreeg er ernstig de hik van, dus je bent gewaarschuwd. :+

    En nu ga ik http://www.marsanomalyresearch.com verder uitkammen. Ik zag dat er nieuwe dingetjes bij zijn gekomen. :cool:
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tijdje geleden dat ik iets als dit heb geplaatst, maar of je gelooft of niet; zo een verhaal is altijd wel leuk om te lezen. :)
    http://www.earthfiles.com/news.php?ID=1492&category=Environment

    Totaal geen harde bewijzen ed. maar zoals ik al zei; wel leuk om te lezen. Vandaar dat ik het toch post.

    Het wordt btw tijd dat die raket wat India in de ruimte heeft geschoten eens wat leuke plaatjes gaat schieten. 8)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zou het dan eindelijk gebeuren! :eek:

    :+

    Zal wel om iets gaan wat eigenlijk niemand een bal interesseert. Maar ik zal de 14e wel even voor de zekerheid de Nasa site in de gaten houden.
    Maar waarschijnlijk is het iets wat alleen wetenschappers interesseert.

    Hmm.. Triple post... Dat iemand anders even iets zegt, ik heb geen zin om binnenkort quadruple post te maken. 8)
     
  15. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, dat is wel boeiend.

    :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    140 years of UFO sightings - Part I

    Je ziet UFO's steeds vaker in de media terugkomen. Nu dus zelfs ook al in de betrouwbare en serieuze krant The Telegraph.
    Goede foto's. :thumbs:
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien wat er nu op de Aarde gebeurt? Het leven dat op Mars leefde was de planeet ook aan het vervuilen en uitputten met als gevolg dat de atmosfeer van Mars verminderde, het hele klimaat veranderde,... en dat het na honderden, duizende of zelfs miljoenen jaren het Mars van nu is.

    (Beetje The Day After Tomorrow scenario, maar dan nog erger.)
    Zal waarschijnlijk wel gaan over dat ze in anders zonnestelsel planten hebben gezien die ze ervoor niet hebben gezien en dat ze de planeten een naam gaan geven.

    Is dat de Millenium Falcon niet (eerste foto)? o_O
     
  18. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Vette foto :eek:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb even moeten opzoeken wat de Milennium Falcon is. 8)
    Een Star Wars schip toch?

    Die eerste foto is van 1870, dus dat lijkt me sterk. ;)
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, een Star Wars schip. Vind ze hard op elkaar trekken en misschien heeft George Lucas het ontwerp van dat schip wel op die foto gebaseerd :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina