1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Alternatief / Punk / Rock :

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 5 feb 2007.

  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hij is minder goed vind ik.. Heb nog geen enkel nummer gevonden die ik maar op repeat blijf zetten door een te gekke intro oid..
    Had ik bij het vorige album bij Prayer of the Refugee wel bijvoorbeeld.

    achja.


    Infadels gisteren trouwens; ongelooflijk vet! Echt heeeeel erg lang geleden dat ik zo heb gesprongen etc heb bij een optreden. Heerlijk zwetend de kou in, en nu dus verkouden. YAY! :+
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vind het nieuwe album van Rise Against zelfs best tegenvallen. Het toffe Prayer of the Refugee stond vol met nummers waar ik plezier van had. En, dat heb ik met dit album (nog) niet. Misschien is het een groeier?
     
  3. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Donderdag in ahoy geweest bij Coldplay! Damn dat was zoooo goed. Ze klinken live echt gewoon zo goed! En ze gaven ook een uitstekende show weg. Super gewoon.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Over Coldplay gesproken, ik luister laatste tijd naar Crash Parallel. Is een soort piano/rock bandje, dus vergelijkbaar met Coldplay/Keane, al is het wel wat 'ruiger'. Aanradertje.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    waah ik kom er net achter het bestaan van het album Million Miles Away van The Offspring. Wat een schok, ik was er heilig van overtuigd dat ik alle albums had van The Offspring. Ik kwam erachter door op youtube te zoeken naar The Offspring - Sin City, een liedje wat ik vroeger strak vond, maar nu niet meer heb. Ik denk, op welk album staat die nou. WAAAAH. Die moet ik ook hebben.
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Million Miles Away is toch gewoon een single van het album Conspiracy Of One?
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Ja inderdaad, dat is toch gewoon een nummer en geen album?:confused:
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Reguliere albums van The Offspring:
    • The Offspring - The Offspring
    • The Offspring - Ignition
    • The Offspring - Smash
    • The Offspring - Ixnay on the Hombre
    • The Offspring - Americana
    • The Offspring - Conspiracy of One
    • The Offspring - Splinter
    • The Offspring - Rise and Fall, Rage and Grace
    :)
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Je vergeet The Greatest Hits waar Can't Repeat en de remix van The Kids Aren't Alright opstaan als nieuwe nummer;)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb het maar van MusicMeter afgehaald :) Ken zelf van The Offspring alleen het laatste album.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar Sin City staat op geen een ander album hoor. Het is weliswaar maar een heel klein album, met nummers die ook op andere albums staan, maar ook met variaties op nummer en toch in het totaal weer 7 nummers:

    1 Million Miles Away
    2 Dammit, I Changed Again
    3 Dammit, I Changed Again (live)
    4 Sin City
    5 Bad Habit (live)
    6 Million Miles Away (Apollo 440 Remix)
    7 Want You Bad (Blag Dahlia remix)

    Ik mis ook het 5 nummerige album 'Defy You':

    1 Defy You
    2 100 Punks
    3 One Hundred Punks
    4 Self Esteem (live)
    5 Want You Bad (live)

    En het 3 nummerige Club Me mis ik ook. Die 3 nummers ken ik niet die daar op staan.

    Net als het 4 nummerige album Baghdad:

    1 Get It Right
    2 Hey Joe
    3 Baghdad
    4 The Blurb

    En het nummer Immortal heb ik niet. Damn ik wordt steeds depressiever :'-( Al die tijd was ik in de veronderstelling dat ik alles had en nu zie ik ineens nog veel meer nummers die ik niet heb. Nooooo

    Je zou het ook Singles kunnen noemen maar omdat er een aantal verschillende nummers op staan noem ik het albums.

    Maar voor de rest heb ik de gewone albums allemaal:

    [​IMG]

    Nu maar eens rondkijken voor die andere dan.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel een album: Rare Bonus Songs. Staat onder andere die Immortal op en Hey Joe (die echt heel erg vet is), en nog een aantal nummers. Setlist hebben?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Over oldies gesproken, laatste week weer veel naar Bowling for Soup geluisterd :D. Toch een klassieke punk band.
    Ik vind The Living End trouwens echt een goede punk band! Ik zou het album Modern Artillery even proberen. :)
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik enkele weken geluisterd, maar daarna kon ik het niet meer aanhoren.

    Fall Out Boy heeft toch een nieuw album?
    hebben mensen daar al naar geluisterd?
     
  15. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister naar Randy Hansen met in het voorprogramma The Brew geweest. Ongelofelijk wat een gitaarspel van beide bands!

    The Brew is een opkomende band uit Engeland, met een ongelofelijk goede (18-jarige!!) gitarist en een vreselijke goede drummer. Die gitarist kon zo supersnel spelen niet normaal! Zoiets heb ik nog nooit gezien. Hun eigen nummers zaten over van invloeden van Led Zeppelin, Jimi Hendrix, Cream. De cover Little Wing leek op de versie van Steve Ray Vaughan en klonkt ongelofelijk goed. Moby Dick van Led Zeppelin deden ze ook, met een fantastische drumsolo.

    Randy Hansen is een gitarist uit Seattle en doet al tientallen jaren een tribute brengen aan Jimi Hendrix. Man wat een gelijkenis! Net of de man er echt staat maar gewoon vele jaren ouder. Buiten het zeldzaam goede gitaarspel lijkt de man ook nog verschrikkelijk qua uiterlijk en qua doen. Hij speelde de nummers geweldig, All Along The Watchtower, Hey Joe noem maar op. Toch tijdens solo's zijn eigen ingeving ertussen en dat maakte het allemaal geweldiger.
    Als toegift kwam Red House en hij riep de 18-jarige gitarist van The Brew op om mee te spelen, meesterlijk gewoon. Je wist niet wat je zag! _O_

    De muziek van The Brew zeker checken als je van Jaren 60/70 rock houdt en Indie achtige muziek. Kula Shaker is ook van grote invloed op de band:
    website The Brew: http://www.myspace.com/thebrewinfo

    Randy Hansen: http://www.randyhansen.com/home.htm

    [yt]zsKBHZK2upE[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    gaat er nog iemand naar kings of leon in de HMH? Ik ga als het goed is er heen.. vind het wel duur voor een bandje die net is doorgebroken in NL maar goed..
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    KOL is geen bandje en ze zijn hier pas (helaas) in de popscene doorgebroken met hun sex on fire.
    Echter waren ze al heel groot hoor, vooral in Engeland.
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad en in Nederland waren ze ook al wel populair. Alleen nu bij het grote publiek doorgebroken.
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, gelijk de prijzen omhoog omdat ze nu een hit hebben. zonde.
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister de laatste tijd echt heel veel Jack's Mannequin. Is deze band bekend onder jullie? Ik vind het echt een superband. Als je ze niet kent en een beetje van "piano rock" houd met voornamelijk zang dan is het zeker een tip. Last.fm zegt bij similiar bands Something Corporate & The Academy is...

    2 Albums - The Glass Passenger & Everything in Transit
    Nummers die ik aanraad: American Love - The Mixed Tape - I'm Ready - Drop out the so unknown.

    Veel luisterplezier iig.
     

Deel Deze Pagina