Hoe kom je daarbij eigenlijk? Ik heb meer dan 200 games online gespeeld bij Fifa en ik heb denk ik 5x last gehad van haperingen en een kutgameplay. Ik heb 10x PES09 online geprobeerd en ik heb geen enkele keer een normale wedstrijd kunnen spelen. Elke keer was er wel wat.
Fifa heeft het dit jaar gewoon echt veel beter voor elkaar, terwijl ik al sinds PES4 een PES-fan ben.
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak maar ik heb echt 0,0 last van scripted games. Van de 200 online games heb ik bijna nooit gehad dat ik eenzelfde wedstrijd speelde als een vorige.
Genoeg 0-0 gehad
Genoeg wedstrijden waar ik veel kansen had en maar met 1-0 won
1 wedstrijd gehad met 6-6 en een verlenging naar een overwinning met penalties
Geen enkele wedstrijd gehad die op een andere leek, wat opbouw en wedstrijdbeeld betreft.
Ik beleef elke wedstrijd weer op een andere manier en ik zie het als een nieuwe uitdagen. Ik heb 50 games met Valencia gespeeld, 30 met Chelsea, 30 met Liverpool en 30 met Inter maar toch was het op een manier elke keer weer leuk en uitdagend. Behalve natuurlijk de matches tegen Man Utd of Barca gasten die de game niet kennen en alleen via de vleugels op snelheid voorbij men verdediging rennen en zo met 1 kans toch op 1-1 komen of zelfs soms winnen.
Achjah, het leven is zwaar he! \o/ Nu lekker slapen denk, het bier smaakte weer goed
Klik om te vergroten...