FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Volgens mij kan je alleen in een aantal stadions in regen spelen ( Mwah, ik zie het alleen tijdens replays :mad: ), moet je bij stadions niet op 'Day' maar op 'Overcast' zetten, dan heb je meestal regen. Sneeuw maar een keer gehad, maar dat waren eerder glitters dan sneeuw.

    Weer stelt niks voor in FIFA09, jammer.
     
  2. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me mateloos aan Man United en Inter die veel via de vleugels spelen.Iemand wat tips hier tegen??
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon speelt dan zie je de regen niet idd. Maar bij replays en close-ups dan zie je de regen wel. Is ook in het echt zo als je een wedstrijd kijkt op TV.
     
  4. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar..misschien zie je het wel in andere camerastandpunten, maar op de tv standpunt zul je dat misschien daarom wel niet zien, in het echt zie je dat eigenlijk ook nooit.. Alhoewel dat niet voor sneeuw geld.
     
  5. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoa niet echt met je eens... als het veld zeiknat is is het moeilijker om de bal rond te spelen, omdat ie niet echt rolt en minder stuitert...
     
  6. FireFoz

    FireFoz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel nu ook een week of twee, maar ben echt bar slecht. Kan met moeite winnen van de computer op professional, maar via live word ik echt vet ingemaakt :+

    Vanacht nog twee keer verloren met barcalona tegen chelsea en notthingham forrest, terwijl bij beide wedstrijden het 11 tegen 10 was in mijn voordeel :p

    En dan nog met 4-1 verliezen :lol:

    Dus als iemand zin heeft om mij in te maken en wat tips te geven over hoe ik beter kan spelen, add mijn ff als friend, mijn nick is FireFoz \o/

    Heb wel een coach nodig :p
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar laat je het liggen dan? Hoe komt het dat je niet wint?

    Geen kansen?
    Slechte verdediging?
    Teveel druk zetten?
    Teveel op laten komen verdedigers?
    Counters?
    Niet kunnen scoren uit 10 kansen?
    Gebruik je de 1-2 actie veel?
    Ben je creatief en onvoorspeelbaar? Of doe je elke keer hetzelfde?

    Als je wat uitgebreider neerzet waar je het voor je gevoel laat liggen dan kunnen we je verder helpen ;)
     
  8. FireFoz

    FireFoz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn denk ik 2 hoofd redenen:

    1. Kansen niet benutten,als ik uitbreek stop de doelman de bal vrijwel altijd. Ik stop met sprinten en draaibaar het doel toe,maar toch stopt ie hem. Dit terwijl het in de arena wel 9 van de 10 keer wel lukt.

    2. Het niet kunnen vasthouden van ballen,en het niet af kunnen pakken. Afpakken doe ik gewoon met druk zetten,maar ze zijn vaak sneller. Dit komt mss ook wel gewoon doordat het vaak topspitsen zijn.

    Kansen creeeren lukt wel. Een ander punt waar ik veel ballen door verlies is als ik pass,dat de speler waar ik naar toe pass gewoon als een zak zout blijft wachten tot de bal er is,waardoor de tegenstander deze vaak kan onderscheppen. Pass ik dan te zacht?

    Bedankt voor de hulp:)
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zit te twijfele... Heb fifa 09 nu al vanaf de release maar vindt het eigenlijk saai worden. Ga m dan ook waarschijnlijk ruilen voor PES 2009 (heb altijd pes gespeeld) omdat ik dat toch veel spontaner vindt. In fifa is alles zo scripted en zijn de wedstrijden allemaal het zelfde terwijl in PES veel meer afwisseling is. Vriend van me heeft fifa ook al omgeruild en is heel blij met pes.
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je dat toch. Ik ben het absoluut niet mee eens dat er weinig afwisseling is.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben ook tevreden met Fifa. Ik vind licenties en sfeer ook erg belangrijk. Goede online mogelijkheden (wat bij PES ook weer in orde is) en lekker spelen idem. Heb altijd Fifa gespeeld en op de PC PES 6 kapot gespeeld. Ik hou het lekker bij Fifa ;)
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Je kunt ook zeggen dat het spel je gewoon niet ligt wat betreft je persoonlijke voorkeur naar PES toe.

    Je argumenten zijn behoorlijk achterhaald trouwens.
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daarbij eigenlijk? Ik heb meer dan 200 games online gespeeld bij Fifa en ik heb denk ik 5x last gehad van haperingen en een kutgameplay. Ik heb 10x PES09 online geprobeerd en ik heb geen enkele keer een normale wedstrijd kunnen spelen. Elke keer was er wel wat.


    Fifa heeft het dit jaar gewoon echt veel beter voor elkaar, terwijl ik al sinds PES4 een PES-fan ben.

    Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak maar ik heb echt 0,0 last van scripted games. Van de 200 online games heb ik bijna nooit gehad dat ik eenzelfde wedstrijd speelde als een vorige.

    Genoeg 0-0 gehad
    Genoeg wedstrijden waar ik veel kansen had en maar met 1-0 won
    1 wedstrijd gehad met 6-6 en een verlenging naar een overwinning met penalties
    Geen enkele wedstrijd gehad die op een andere leek, wat opbouw en wedstrijdbeeld betreft.

    Ik beleef elke wedstrijd weer op een andere manier en ik zie het als een nieuwe uitdagen. Ik heb 50 games met Valencia gespeeld, 30 met Chelsea, 30 met Liverpool en 30 met Inter maar toch was het op een manier elke keer weer leuk en uitdagend. Behalve natuurlijk de matches tegen Man Utd of Barca gasten die de game niet kennen en alleen via de vleugels op snelheid voorbij men verdediging rennen en zo met 1 kans toch op 1-1 komen of zelfs soms winnen.

    Achjah, het leven is zwaar he! \o/ Nu lekker slapen denk, het bier smaakte weer goed :)
     
  14. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zeggen dat Fifa nu nog scripted is weten niet waar ze over praten en herhalen eigenlijk gewoon automatisch discussies van de afgelopen jaren zonder nu ff neutraal te kijken.
    Fifa is helemaal niet scripted meer, vandaar dat nu veel mensen, zelfs PES fans Fifa een kans geven, PES fans die nog wel normaal en neutraal kunnen kijken welteverstaan. Ook ik heb een aantal jaren voor PES gekozen, maar geef beide spellen elk jaar opnieuw een kans en dit jaar heeft Fifa gewoon gewonnen, daar is het merendeel (in elk geval de neutrale mensen) het wel over eens..Maar goed..ruil gerust Fifa in voor PES..als jou dat gelukkig maakt moet je dat natuurlijk doen. Online zuigt PES in elk geval al jaren en ook dit jaar is het weer niet lekker..en dat vind ik persoonlijk het leukste onderdeel van de voetbalspellen, steeds tegen de CU spelen vind ik niks aan na een tijdje dus moet online wel goed zijn voor mij.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Oh, ik dacht gelezen te hebben in het PES topic dat het weer redelijk op orde was. Jammer, voor de multiplayer koop ik toch een voetbal spel. Gelukkig heb ik Fifa al :+
     
  16. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    als ik een vriend uitnodig via xbox live. dan komen we in het menu waar we teams kunnen kiezen. die blijft even staan en dan komt er game session no longer availbe te staan. doen we iets verkeerd ofzo waardoor het niet lukt?
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Had ik gister ook met iemand :eek: .. Denk dat er iets down is ofzo. Je bent in ieder geval niet de enige
     
  18. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft een van jullie geen open NAT.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als er een jaar is dat je FIFA niet moet omruilen voor PES is het nu wel. En helemaal als je online wilt spelen, want dat is bij PES nog steeds slecht. Het schijnt iets beter te zijn dan 2008, maar nog steeds zo irritant dat je het niet blijft spelen. Ik ben nog steeds erg tevreden met deze FIFA. De gameplay staat als een huis naar mijn mening.
     
  20. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch blijf ik het jammer vinden dat je niet lekker kan uithalen vanaf een afstand, in dat opzicht mis ik pes08 :r
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina