1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Is er niet een welke telefoon past bij mij test ofzo? :+

    Ik zit er namelijk aan te denken om een telefoon aan te schaffen inclusief abonnement. Dit omdat mijn k750i een beetje erdoorheen zit, en ik als het goed is voor een tijd een vast "inkomen" heb.

    Mijn voorkeur gaat uit naar:
    - een goede camera, niet alleen kijkend naar het aantal megapixels
    - een simpele lay-out, ik hoef niet doodgegooid te worden met functies. een overzichtelijk menu is altijd fijn.
    - een abonnement onder de 20 euro per maand
    - geen klaptelefoon (schuif is nog oké)
    - liever geen touchscreen
    - ik zal de telefoon niet gebruiken als mp3-speler dus groot/uitbreidbaar geheugen is niet nodig.
    - echter wel een groot genoegen geheugen om een stel foto's op te kunnen slaan.
    - liever een wat dunnere telefoon (het is inmiddels aardig vol in mijn broekzakken 8))

    Ik had al de Sony Ericsson C902 gezien, die ik overigens erg mooi vind, maar zou graag nog meer voorstellen horen. Ik heb namelijk ook nog wat kritiek puntjes gelezen op de C902 die ik liever niet zou zien (m.b.t. knoppen etc.). Deze heeft voorlopig nog wel mijn voorkeur

    Ook zag ik de LG secret, die de benodigde functies heeft, een redelijk design, een mooi gratis horloge 8) en een goed geprijsd abonnement. Deze heeft echter wel aardig wat kritiek op kieskeurig, dat ik nog maar eens grondig moet doorlezen. Aangezien mijn verwachtingen van al de extra's etc. niet zo hoog zijn omdat ik toch de helft niet zal gebruiken.

    Dus, als je een idee hebt. Laat het me weten :b:

    p.s. ik heb alleen nog maar op www.hi.nl gekeken.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2008
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    How about?
    HTC Touch Diamond Black, 2 jaar vodafone - 17.50 p/m

    Leuk toestelletje voor 17.50 al is het wel een touch. Al zou ik toch in dit geval weer een prepaid abonnement i.c.m een w800i of een nieuwe K750i overwegen (marktplaats) bij een provider zoals Simyo of Tele2 (Champion). Ten eerste ben je dan stel 50/75?€ toestel + je belgedrag tegen een veel lager tarief kwijt en voldoet het ook prima aan je eisen. Daarnaast zit je geen 2 jaar aan een toestel vast. Overweeg ook enkele Nokia N toestellen. Deze beschikken namelijk over een goede camera wegens goede Carl Zeiss lens en zijn ook voor een leuke prijs icm met abonnement te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  3. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Vodafone 22,50 abo die over ong. 3 maanden afloopt, maar ik wil dus bij Hi! een nieuw abo afsuiten met nummerbehoud natuurlijk icm de SE W302. Dus kan ik dat nu al doen zodat ik nu al wel het toestel krijg maar het abo van Hi! pas in februari/maart begint?
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :thumbs:

    Net een review gezien op youtube, best wel interessante opties. Bovendien een overzichtelijk menu. Even wat meningen lezen op kieskeurig wanneer ik terugkom van school.

    Vraag me wel af of je voor dat youtube/internet extra moet betalen per maand (vast wel :mad:)
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben opzich wel toe aan een nieuwe telefoon, maar wil nu wel eentje waar ik makkelijk mee kan internetten. Bij vodafone hebben ze nu prepaid de LG Viewty voor €149,99. Is dit een fijn toestel, en werkt internet er ook goed op? Ben niet van plan heel erg veel geld uit te geven aan een telefoon aangezien ik ook maar student ben.:+
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Is er iemand die een goede gratis video converter weet voor de Nokia N96?
    Alvast bedankt;)
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies of het zo werkt en ik kan het op de vodafone site ook niet vinden. Ik weet dat je beltegoed/maand pas ingaat wanneer je je simkaart in telefoon stopt. Dit is natuurlijk ook logisch want ben je 3 dagen niet thuis, heeft de postbode een foutje gemaakt oid dan is het natuurlijk dom als je dan vervolgens 3 dagen je abonnement al in gebruik is terwijl je nog niet eens je telefoon bezit. Maar op deze voorwaarde zal natuurlijk ook een limiet zitten, neem 7 dagen oid. Anders zou je een telefoon (gratis) kunnen bestellen en zeggen ja ik laat het abonnement over 120 jaar ingaan, wat de bedoeling niet is. Je moet zoiezo op dit moment je contract bij Vodafone opzeggen en misschien kan je de nummerbehoud aanvraag ook al eerder in gang zetten. Dan zou ik je telefoon pas bestellen een week voordat je contract bij vodafone afloopt, nummerbehoud aanvragen en dan zal je het even met een tijdelijk nummer moeten doen.

    Je kan ook gewoon van je beltegoed internetten maar dit is natuurlijk ontzettend duur (zeker streamen). Wil je echt prettig van het internet gebruik maken is een "onbeperkt/zorgeloos" internetabonnement zeker aan te raden. Dit kost 9.50/10 euro afhankelijk van de aanbieder.

    Mijn ervaring zelf is dat je wanneer je er geregeld mee wil internetten je beter een abonnement kan afsluiten. Dit omdat je belachelijk veel geld betaald wanneer je prepaid op internet gaat surfen. Je betaalt dan per 100kb/500kb/1mb. Je zit ontzettend snel aan 1mb internetten tegenwoordig tenzij je puur alleen mobile sites bezoekt. Dus wil je een keertje nu.nl, wat googlen (lees incidenteel) bezoeken dan kan je een toestel kopen met internetfunctionaliteit + prepaid. Wil je echt browsen zou ik kijken naar een abonnement.

    Speciaal voor een N96 niet. Maar de N96 werkt net zo goed met bestandsformaten als .3gp dus welk bestandsformaat wil je naar welk bestandsformaat converten?
    http://nokia-video-converter.en.softonic.com/symbian (trial)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Bespaar jezelf veel frustratie en koop niet de Viewty. =(
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het gaat om films van dvd naar het formaat dat de N96 aankan. Ik heb zelf geen N96, het is voor een vriend van mij.
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Films in MPEG formaat naar .3gp? Dat gaat uren duren maargoed. Kan je beter DIVX'jes converten maar dat terzijde. In principe zou de Nokia Video Converter, bovenstaande link dit moeten kunnen. Dit programma is alleen een probeerversie van 15 dagen.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    10 euro per maand erbij om een beetje youtube te kunnen streamen op een mobiel gaat hem niet worden :+ nu even wat reviews lezen van de HTC Touch Diamond.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedenk dat streaming niet onder de bundel valt. Het wordt niet voor niets vaak surf & mail internet genoemd. Ik had ergens gelezen, maar weet niet meer waar op de hi site, dat streaming er niet onder viel en dat je maximaal 10x boven gemiddeld aan internetverbruik mocht hebben. Die 10x doet er niet toe, die haal je toch niet. Echter, dat streamen.. het is wel apart.

    Toen ik mijn Omnia kocht in de hi winkel te Enschede, zeiden ze er nadrukkelijk bij dat streaming niet onder de Eindeloos Online bundel viel (10 euro 'onbeperkt' internet). Nou zo onbeperkt is dat dus niet..
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een iPhone (1ste generatie). Mijn abbo loopt binnenkort af, dus ik ga een nieuwe telefoon halen. Dit gaat waarschijnlijk de Xperia X1 van Sony Ericsson worden. Kan iemand die 'm al heeft mij vertellen wat hij van die telefoon vindt?
    De iPhone 3G is ook een optie, maarja... Zo'n X1 lijkt me eigenlijk wel iets vetter.
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam hier dus ook achter toen ik mijn rekening binnen kreeg. 10 euro voor i-mode videostreaming:mad:. Denk je eindeloos online te hebben. Is dit bij elke provider eigenlijk zo of alleen bij hi/kpn?

    Is je saldo opvragen bij hi eigenlijk wel gewoon gratis en kan dat via internet?
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Saldo opvragen is volgens mij gratis.
    Dat streaming niet binnen je bundel zit is alleen bij Hi. Daarom ben ik overgestapt naar Vodafone (+ de hogere snelheid).
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.

    Zal het op deze manier wel gratis zijn denk je?
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een Omnia met windows 6.1. Wat zijn nou leuke tweaks die ik kan uitvoeren?

    en is het os straks te upgraden naar mobile 7?
     
  18. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Nou zat ik hier te kijken: http://www.iphonevoorminder.nl/

    En daar staan verschillende sites die simlock vrije iphones i.c.m. een abbonement aanbieden. Is dit te vertrouwen?
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Bevalt prima hier :) Kan wel heel verhaal gaan lullen maar dat doe ik niet ;) Gewoon een ontzettend fijn toestel. Mocht je een extreme hekel hebben aan windows mobile, dan alleen kan ik 'm afraden.

    Specifieke vragen mogen natuurlijk altijd :)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb ook the Omnia, ik ben er niet zo tevreden over. Zet maar eens foto's vanaf je PC op de phone. Dramatisch, want je toestel is daarna 20x zo traag. Je moet alles ergens anders neerzetten, want hij gooit het zelf op het werkgeheugen. Verder heb ik dat ding net en kraakt hij nu al alsof hij reeds 20x gevallen is. Als je mijn andere telefoons ziet, die voelen en zien eruit alsof ze nieuw uit de doos komen.

    Nee, mooi toestel qua uiterlijk, maar het is onnodig ingewikkeld om foto's en muziek op je toestel te zetten. Bij al mijn andere telefoons was het in een seconde gebeurt maar deze vindt het allemaal maar lastig. Maar goed, kan ook allemaal aan mij liggen, ik ben niet gewend aan een PDA, misschien is dat het hoor. Hij belt trouwens wel, en ik kan er ook zonder problemen mee een sms versturen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina