1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist voor de 3e keer in 1 jaar de ROD gehad, 1 dag na de update....
    Toeval?
    Ze hebben mij nu deze keer een hele nieuwe (en geen "refurbished") met HDMI toegezegd...

    Eerst zien.. dan geloven!

    :mad:
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe kan je 3x in een jaar een rrod krijgen? Nu maar hopen dat je een compleet nieuwe krijgt.
     
  3. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    zo dus kut man voor de 3de keer in 1 jaar voor mij is het nu de 2de keer de gerapareerde die ik toen kreeg heb ik nu sinds november 2006 en die van ervoor had ik ook volgens mij een jaar weet iemand hoe het dan met de garantie zit
     
  4. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst dacht ik de dans te ontspringen aangezien er zoveel meldingen waren en ik gespaard bleef.

    Helaas is het gewoon niet te voorkomen. Ik behandel mn ex-doos zeer goed (goede ventilatie, veel ruimte, nooit verplaatsen e.d.). Het probleem van de eerste generatie xdozen heeft vooral veel prblemen doordat hardware onderdelen door warmte intern wat losser gaan zitten en zo een hardwarefailure veroorzaken.

    De 2e keer was dat niet anders, aangezien ik net zoals iedereen een refurbished dingetje terug kreeg... Dees heeft het wel oeeeeeh 1 jaar lang uitgehouden, maar uiteindelijk is nu weer hetzelfde gebeurd.

    Ik nam geen genoegen meer met een reparatie en heb nu ge-eist dat ik in ieder geval dit exemplaar niet meer wil hebben en van mij apart met bijbetaling (ja zo gek ik dan dat ik dat zei) een splinternieuwe met hdmi wil hebben.

    Nu hebben ze me toegezegd een nieuwe te sturen... nu afwachten dan maar,

    Het lijkt er in ieder geval op dat iedereen er uiteindelijk een keer aan zal moeten geloven, tenzij men een wat nieuwer model heeft waarbij dit minder of niet meer zal voorkomen (?)

    ps. met de garantie zit het in ieder geval goed als je een ROD hebt, want daarmee wordt ie weer verlengd. Ik weet niet exact mee rop dit moment wat de policy is, maar het lijkt erop dat ze een oogje dichtknijpen. Ik had de doos al vanaf het prille begin.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2008
  5. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op launch day 2005 een 360 gekocht die 5 x de RROD heeft gehad.

    De laatste RROD was in juli van dit jaar.
    Ik was het helemaal zat met dat ding dus heb ik hem weg gedaan en een nieuwe 360 gekocht zo een met HDMI.

    Productie datum 6-26-2008 splinter nieuw dus.

    Hij is momenteel voor de 2e x in het service centre voor de RROD.

    Ja je leest het goed een splinternieuwe 360 met HDMI en kleiner voeding dus nieuwere processor al 2 x RROD in nog geen half jaar.

    En ja hij heeft koeling genoeg, staat stof vrij enz. enz.

    Ik heb ook een nieuwe geeist en ze zouden het regelen.

    Hopelijk heb ik hem snel.
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    blijf het vrij raar vinden dat bepaalde mensen al een paar keer een RROD hebben gehad en andere nooit.

    Ik heb zelf het gevoel dat niet iedereen voor voldoende koeling zorgt.
     
  7. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens die aardige man bij de helpdesk is het puur pech.:'-(

    De service van MS en de helpdesk is echter altijd geweldig.:thumbs:

    Ze staan je altijd netjes te woord, de logistiek loopt altijd gesmeerd en ze houden je goed op de hoogte van de status.

    Dit mag zeker gezegd worden.

    Ik heb alleen afkick verschijnselen na een week geen Halo 3:D
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Derde keer nu dat mijn 360 nadat ik hem uitdoe op download stand gaat, en ik speelde zonder internetkabel. WTF. 8)

    Schrok wel zwaar vanochtend, op mijn Dashboard zag ik opeens zwarte strepen en daarna werd mijn scherm helemaal blauw. Gelukkig was het mijn AV Kabel die er niet in goed zat en niet de videokaart. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees juist een onterecht gevoel, daarom des te zorgelijker...

    Zelfs met (extra) goede koeling (koele openstaande plek, uit de zon etc.) kan het IN de doos nog te warm worden waardoor onderdelen uiteindelijk los komen met als gevolg een hardware failure. Bewijs: me voor 3x
     
  10. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal wel ja. Ik blijf het echter van de zotten vinden dat ze de tweede eigenaar geen garantie verlenen, terwijl zij hier zelf van weten dat zij een product leveren dat vaak stuk gaat, en claimen "alle kapotte xboxen te repareren"
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    4de keer, weer zonder internetkabel. :emo:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je niet alles resetten en dan opnieuwe downloaden.
     
  13. cas2602

    cas2602 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo!

    ik heb last van een e74 system error, en ik heb mijn oude xbox 360 afgelopen week omgeruild voor een nieuwe omdat mijn oude 6 keer is gerepareerd tegen e74, maar hij deed het dan in het begin wel maar na 1 uurtje spelen had ik het probleem weer.
    de man die hem repareerde heeft mijn oude xbox een hele dag lang aan laten staan, maar er is niks gebeurd. en als ik hem bespeel gaat hij gelijk stuk.
    nu heb ik de oude omgeruild voor een andere die het probleem nooit heeft gehad, en lang op is gespeeld. (ik heb ook de voeding en de scartkabel vervangen.
    deze heb ik vandaag gehad, en na 2 uurtjes spelen heeft hij weer hetzelfde probleem.
    ik zou willen vragen of dit mischien aan mijn elektrisiteit kan liggen, of aan iets anders in mijn huis want dit is wel heel toevallig.


    mvgr,
    casper
     
  14. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zover....m'n tweede RROD!

    Ik kan alleen mijn console nu niet via xbox.nl aanmelden voor reparatie. Bellen lukt ook niet. Overbezet?!
     
  15. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik belde net ook naar dat nummer kreeg ik ook een bezet toon te horen heb toen naar dat nummer gebeld als je met mobiel beld toen had ik binnen 5 minuten iemand aan de lijn.
    Ik had mazzel want mijn xbox 360 viel buiten de garantie maar omdat het al de 2de keer is dat hij nu weg moet word hij toch nog gratis gemaakt nou maar effe wachten op een mailtje met de stickers
     
  16. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    +31 202036606 als je mobiel belt
    dit is het nummer trouwens
     
  17. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook een van de vele slachtoffers van de beruchte Red Ring of Death =(

    En dat terwijl ik net de gehele GHWT set heb gekocht |:- Zucht... Ik kon het eigenlijk pas volgende maand veroorloven, maar toch moest ik die set hebben. En jawel, nu is mijn Xbox kapot, kan ik geen spel spelen en heb ik tot halverwege december geen geld. Jeuj.

    Ik kom net van de telefoon af van de Xbox support. Gaat vrij vlot en met een aardige man gesproken. Vergelijk dat maar eens met de hulplijn van Intertoys. Ik hing daar 20 (!) minuten aan de wachtlijn voordat ik werd geholpen. Bij Microsoft duurde het nog geen halve minuut.

    Nu is het wachten op de labels die ik per mail krijg en dan ik met UPS een afspraak maken.

    Hoe lang zijn jullie je Xbox kwijt geweest ter reperatie? Lijkt me echt kut dat ik straks twee weken kerstvakantie heb en dan geen reet te doen heb :mad:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maximaal 2 weken maar veel mensen hebben hem binnen een week terug.
     
  19. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een nieuwe xbox binnen gekregen van het repair centre(terwijl UPS hem precies een week geleden nog kwam halen!:D). MFR Date: 23-9-2008.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Behalve ik... ben al vanaf 14 november bezig dat kloten ding naar microsoft te krijgen :mad:

    Eerst maken ze een reparatie opdracht aan maar vergeten een doos te sturen.
    Dan eindelijk worden er stickers gestuurd... xbox word opgehaald! en nu zit ik al dagen naar een tracing nummer te kijken van UPS waar bij staat dat ze de factuur gegevens ontvangen hebben... maar mijn xbox blijft mooi staan in duitsland!

    Niks geen emails of wat ook... en als je dan een email krijgt dan krijg ik hem in 3 voud!

    Lekker dan... ben dus nu al bijna 2 weken kwijt :mad:
    En het wat mijn 3de keer al met een RROD!

    De service op dit moment loopt alles behalve vlekkeloos
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina