Allereerst dacht ik de dans te ontspringen aangezien er zoveel meldingen waren en ik gespaard bleef.
Helaas is het gewoon niet te voorkomen. Ik behandel mn ex-doos zeer goed (goede ventilatie, veel ruimte, nooit verplaatsen e.d.). Het probleem van de eerste generatie xdozen heeft vooral veel prblemen doordat hardware onderdelen door warmte intern wat losser gaan zitten en zo een hardwarefailure veroorzaken.
De 2e keer was dat niet anders, aangezien ik net zoals iedereen een refurbished dingetje terug kreeg... Dees heeft het wel oeeeeeh 1 jaar lang uitgehouden, maar uiteindelijk is nu weer hetzelfde gebeurd.
Ik nam geen genoegen meer met een reparatie en heb nu ge-eist dat ik in ieder geval dit exemplaar niet meer wil hebben en van mij apart met bijbetaling (ja zo gek ik dan dat ik dat zei) een splinternieuwe met hdmi wil hebben.
Nu hebben ze me toegezegd een nieuwe te sturen... nu afwachten dan maar,
Het lijkt er in ieder geval op dat iedereen er uiteindelijk een keer aan zal moeten geloven, tenzij men een wat nieuwer model heeft waarbij dit minder of niet meer zal voorkomen (?)
ps. met de garantie zit het in ieder geval goed als je een ROD hebt, want daarmee wordt ie weer verlengd. Ik weet niet exact mee rop dit moment wat de policy is, maar het lijkt erop dat ze een oogje dichtknijpen. Ik had de doos al vanaf het prille begin.
Laatst bewerkt: 23 nov 2008