1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bewezen: Joran van der Sloot is gek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 25 nov 2008.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Onvoorstelbaar dat je het nog voor zo'n treknek als J vd S opneemt ook. Dan ook nog is zeggen dat ik "waarschijnlijk ook in de menigte stond die Joris van der Sloot" had aangevallen en bedreigd.

    Sorry? Ben je wel helemaal wijs? En dan sluit je je ook nog is aan bij ECHTE criminelen? Biba, jij bent het lachertje geworden voor mij :lol:


    Joran is geen echte crimineel? Hij heeft verdomme meegeholpen met de moord op iemand, nu handeld hij in vrouwen en de volgende keer is het weer gekker. Iedereen weet dat die jongen schuldig is maar het rechtsysteem is zo krom als wat... we kunnen niks.

    Een kinderverkrachter mag van mij aan z'n ballen opgestroopt worden aan een lantaarnpaal want elke keer als ik hoor dat er zoiets gebeurd is vraag ik me af, wat is er toch mis met die mensen?


    Joran van der Sloot... die moeten ze in een gevangenis gooien met een zeepje en 1 boxershort. Waarom zo'n uitgesproken mening over iemand die ik helemaal niet ken? Nou, ik ken hem voldoende ... je weet onderhand alles van hem dankzij kranten, internet en de roddelbladen.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo iemand. Er is helemaal NIKS bewezen over het feit dat hij een moord heeft gepleegt. Als dat zo was zou hij allang in de gevangenis zitten.

    En dan nog, waarom maakt iedereen zon ophef over Joran van der Sloot. Er zijn veel ergere mensen die nog vrij rondlopen, maar daar hoor je niemand over.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat je maar een beetje zit te kloten/grappig probeert te doen Rampy, anders zou ik adviseren om toch de basisschool maar weer eens op te pakken. Echt, niet te geloven :emo:
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2008
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Echt een lachertje... :lol:

    Iedereen hier wil dat ze "echte" criminelen gaan pakken. Joran is geen crimineel? Holloway, meiden handelaar ... strikt TEGEN de wet in. Er is geen bewijs dat hij haar vermoord heeft, maar hij was er gewoon BIJ. Dat maakt je medeplechtig en SCHULDIG. Simpel.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo simpel was, waarom zit hij dan niet in de gevangenis? Jij denkt zeker dat alles zo simpel is in het leven.

    Punt blijft dat iedereen zon enorme ophef maakt over joran, wow wat is hij een crimineel! Maar het feit blijft dat er nog steeds oorlogsmisdadigers rondlopen en ander tuig dat 10x erger is als Joran.

    Maar daar wordt nooit ophef over gemaakt.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, dat klopt. Er lopen altijd ergere personen rond dan zo'n Joran. Daar geef ik jullie beide gelijk in.

    Feit blijft is dat het recht systeem zo fucking krom is. Alle vingers wijzen zijn kant op, maar dan NOG kan er niks mee gedaan worden. Iedereen weet dat hij schuldig is, dat is het ergste.
     
  7. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Jullie hebben een punt, maar vind jij dus: Ja, hij is crimineel maar er zijn ergere dingen, dus eigenlijk zeggen jullie

    Ja, Joran heeft iemand om zeep gebracht ,maar er zijn ook mensen die er 2 ombrengen, dus hoeft Joran niet gestraft te worden?

    Of begrijp ik het verkeerd?O-)
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt he verkeerd.

    Als joran het gedaan heeft mag ie van mij wegrotten in de gevangenis. Maar waar ik een hekel aan heb is het feit dat er zon enorme hype omheen hangt, super veel media aandacht. Terwijl er in afrika en overal mensen rondlopen die veel erger zijn en waar je nooit iets over hoort of leest.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    XBW Knokploeg?
     
  10. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    En wat als Natali dood is gegaan aan drugs? Omdat jij kennelijk de exper van deze zaak bent neem ik aan dat je weet dat Natali meerdere malen voor haar dood op dat godsvergete eiland knock-out naar huis is gebracht door vriendinnen omdat ze teveel had gedronken en drugs gebruikt.

    Moet Joran dan nog steeds moord krijgen?

    Ik zeg niet dat Joran het wel of niet heeft gedaan. Of het moord was of niet. Maar misschien moet je eens beter na denken voordat je zomaar conclusies gaat trekken op alleen info die je van de Media krijgt. Voor de media gelde immers: Joran zwart maken verkoopt, andere mogelijkheden behalve moord door Joran verkoopt niet.

    Deze hele zaak is een groot schandaal en dan doel ik op de media aandacht. Wat hebben veel mensen schandalig zakken gevult met deze zaak. Bah bah. Als al dat geld nu naar goed onderzoek in deze zaak was gegaan....
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je zegt het zelf verkeerd. Joran zwarte markt verkoopt :p

    Anyway, hij is schuldig. Ik ben ook wellis K-O gegaan van de alcohol, no big deal. Maar je WEET dat iemand zoiets met een grietje gaat doen, dan ga je er toch niet op in? Sterker nog, het boeit hem geen fuck wat er gebeurd is met haar ... hij biechasf...asf.as.fasfkasf...

    Whatever, heb teveel :b: op.
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een extreme reacties hier af en toe. Voor Peter Rukaap de Vries heb ik gewoon geen goed woord over. Maar dat is gewoon ieman die enkel kijkcijfers wil en daarvoor andere gebeurtenissen gebruikt.

    Over Joram van der Sloot. Ik heb mijn twijfels of hij nou echt schuldig is, maar hij zal er ongetwijfeld iets mee te maken hebben gehad. En hoe hij sprak over de hele gebeurtenis tijdens die verborgen camera, en de zaken waarmee hij nu in het nieuws komt dat is gewoon mensonwaardig. Ik zou zo 1,2,3 ook niet weten wat een passende straf is, maar ik weet wel dat wat hij doet veel te ver gaat, de wereld zou een betere plaats zijn als zulk uitschot niet vrij rondliep.
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik na al die bashing van de media ook schijt zou hebben aan de hele zaak als ik hem was. Wat met hem gebeurt is ook niet niets. Je moet mentaal heel sterk zijn om je daar niets van aan te trekken. Zijn reacties vind ik daarom ook niet heel gek. Ik vind het ook zeer schokkend hoe hij met deze zaak omgaat, maar begrijp het ergens wel.

    Hij is nu uitschot, daar ben ik het mee eens, maar misschien hebben wij daar voor gezorgd. Misschien hebben wij dit monster deels gemaakt met de media. Stel hij heeft haar niet vermoord, maar nu heeft hij schijt aan alles, want door de media kan hij geen werk meer krijgen, kan niet meer naar school, kan zich nergens meer vertonen, enz. Wat moet je dan? Is het dan vreemd dat zo iemand in de onderwereld beland? Ik vind het een zeer vreemde en schokkende zaak.

    Ik geloof niet dat hier nog ooit de waarheid boven komt. Ik post dit alleen om de hele zaak aan jullie uit een ander oogpunt te laten zien. Ik merk wel dat mijn teksten pro-Joran lijken, maar dit komt alleen omdat er zoveel anti-Joran is. Wat ik zelf geloof dat Joran wel of niet heeft gedaan is niet interessant.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2008

Deel Deze Pagina