1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    word weer een spannende finale, heb expres niet via een live stream gekeken omdat ik het gewoon op mijn tv met commentaar erbij wat leuker vind en dan kan ik ook gezellig met mijn pa kijken.
    Vind het overigens wel respectloos dat Sem geen reserve partij krijgt, is wel het minste wat ze kunnen doen voor de winnaar van de afgelopen 3 jaar. Niet dat ik hem zo spectaculair vind vechten ofzo maar om Sefo die al 2 jaar niet meer gewonnen heeft nou de eerste reserve partij te laten draaien vind ik ook wel vreemd :p politiek zooitje.
    Wel leuk dat Melvin Manhoef de tweede reserve partij mag vechten.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Op basis van de laatste 16 heeft Ray Sefo meer recht op de reserve plek dan Sem Schilt. Dat is dan ook het enige, want Sem Schilt hoort als titelhouder gewoon de reserveplek te krijgen.
     
  3. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat dan? Ze verloren toch allebei gewoon 8) en van Aerts verliezen is minder erg als van Saki verliezen lijkt me. Vorige keer dat Sefo tegen Aerts stond kreeg hij zwaar billenkoek :+ en dat heeft Sem nou niet echt gehad.
    Word wel een spannende finale dit jaar zonder Schilt:D
     
  4. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    pas op spoiler.
    Bonjasky heeft de K1 2008 gewonnen, echt jammer. Ze hadden geluk dat Schilt niet meedeed en dat Hari een rode kaart krijgt in de finale omdat hij na de bel nog een trap uitdeelt, niet al te slim.
    Ik had zelf gehoopt dat Aerts zou winnen. Volgend jaar beter.

    Zie ook www.telegraaf.nl

    EDIT:
    P.S hoe gebruik ik een spoiler? Want misschien wil niet iedereen dit nog lezen omdat het vanavond uitgezonden word op tv.

    /Mod Vraag het volgende keer dan even voordat je het post... - Cookie

    Bedankt Cookie. Nu zie ik ook meteen hoe het moet als ik op edit druk.
    Gewoon
    zo dus
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Idioot, godverdomme zeg, haal die zooi weg, bedankt voor het verpesten.

    Plaats het dan niet, jeez

    /Mod Dit kon je ook anders formuleren - Cookie
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2008
  6. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had ik dus ook 8)
     
  7. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Sorry mannen, ik had er nog wel voorgezet "pas op spoiler". Als je dan toch doorleest is het ook deels je eigen schuld en nieuwsgierigheid.
     
  8. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    nee als het in dezelfde zin staat zie je automatisch de rest ook onbedoeld :p maar ik snap dat het niet je bedoeling was;)
     
  9. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die Hari een mongool zeg, ben gelijk al mijn respect voor hem verloren. Als hij zo graag op de grond verder wil gaan met vechten moeten ze hem maar een freefight partij tegen Fedor aanbieden die trekt zijn hoofd van zijn romp:lol:
    Door hem staat de hele sport nu weer in een slecht daglicht terwijl het zo hard op weg was om gewoon gerespecteerd te worden.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jezus. Wat een debiel is die Hari. :{ Dat interview na de wedstrijd ook.. Geen goed woord over voor hem.

    Ga lekker kooivechten ofzo.
     
  11. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen Alistair, er was sprake dat er een partij tussen hem en Alistair Overeem zou komen op k-1 regels maar aangezien Badr liever freefight doet zullen ze hem maar op mma regels moeten laten vechten 8) zou echt cool zijn, ik hoop dat Alistair zijn arm eraf trekt in een armklem :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tegen Aerts gaat hij nog op zijn knieen en vervolgens flikt ie dit. Wat een eikel. Doodzonde want vechten kan hij wel.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    die Hari echt een mongool, zegt ie van, ja ik ben ene vechter weetje, op de grond of staand maakt me niet uit. Dan moet je kooivechten gaan doen!
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd dat was wat ik het eerste dacht, ga lekker mma, kooivechten ofzo (wordt ie trouwens finaal afgemaakt maar dat terzijde).
    Vind het wel grappig trouwens als aftekening van de samenleving in mijn ogen. Niet racistisch bedoelt maar naar mijn ervaring zijn de negers/surinamers meestal chill en de marrokanen kunnen zich moeilijk in bedwang houden en snel agressief.

    Geef 'm maar een minuutje mma met Brock Lesnar dan kan je lachen.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat hij tegen kimbo vecht op nieuwjaar met een k1,mma event. Het zou op k1 regels zijn maar kimbo is eigelijk een freefighter dus laten ze het dan maar op mma regels doen dat lijkt me ook wat meer uitdaging voor Hari, al zie ik hem liever tegen Fedor op mma regels dan staat ie nooit meer op 8)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Echt een kutmanier om zo kampioen te worden.... Anti climax.
     
  17. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vond het echt lullig voor Remy ook, hij moest er gewoon van huilen :9
    Van mij mogen ze dat contract van Hari ook wel wegpleuren nu, had altijd respect voor hem en was een van mijn favo vechters maar dat werd al minder door dat getrashtalk van hem en die arrogante houding. Nu is dat respect dus helemaal weg.

    edit:
    Als straf heeft hij zijn prijzengeld niet ontvangen, en ik lees net dat hij waarschijnlijk een half jaar geschorst gaat worden door de k1 bij toernooien die door de k1 georganiseerd worden, hij zal dus waarschijnlijk ook niet bij k1 dynamite vechten op nieuwjaar. Hij zou wel nog in de ArenA kunnen vechten omdat dat niet door K1 georganiseerd word maar door it's showtime.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2008
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop dat die gasten van showtime hem ook niet meer hoeven, maar goed, zo'n ongeleid projectiel zal wel veel bezoekers gaan lokken, dus zal het me niks verbazen als hij er toch staat straks.
     
  19. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    die gozer die het organiseert is volgens mij zijn manager dus ik denk dat hij nog wel gewoon vecht:+
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2008
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, didn't see that one comin'.. Shame!
     

Deel Deze Pagina