1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    leuke aflevering vandaag:).. beetje een vervolg op 12 qua spanning maar bouwt steeds meer af..Scofield wederom weer slim bezig geweest :cool:..
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja maar zo nep als je er over nadenkt.

    Ze leken Don Self voor de volle 100% te vertrouwen en dan ga je niet zomaar weer een onderdeeltje van Scylla achterhouden. Dat zou immers een enorme hoeveelheid tijd extra kosten als ze daar weer achteraan hadden gemoeten. Het komt misschien slim over maar eigenlijk is het gewoon goedkoop en onrealistisch als je er over nadenkt.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ja dat was ook met

    Toen Don in Gretchen haar telefoon keek stond er dat Lincoln en Scofield hadden gebeld, terwijl ze vanuit een telefooncel belde :emo:..
     
  4. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, inderdaad Boertje! Dat is wel heel erg slordig inderdaad. Viel mij alleen niet op.
     
  5. DonSniffer

    DonSniffer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee mij ook niet :emo:
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    whaha viel me gelijk op:cool:..dacht echt zo van: 'is zij nou zo dom een telefooncel in je telefoonboek te zetten' :cool:..
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een heerlijke aflevering weer!
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    LEZEN na afl 14

    laat ze niet Mahone vermoorden, Ik vind hem het briljantste personage van dit seizoen:'-(
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal denken van niet, maar dit seizoen gebeuren er allemaal verassende dingen dus het zal goed kunnen. Goed voorbeeld daarvan is Self die die gasten neerknald en dat stukje met T-Bag en die bijbelverkoper, ik geloofde die bijbelverkoper na een tijdje echt.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wat een bout aflevering
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik zit altijd te wachten tot het weer dinsdag is om op RTL5 weer een nieuwe aflevering te kijken. Maar volgens mij ben ik de enige hier en ik heb geen idee waar jullie het kijken of downloaden (dat zal het wel zijn). :+
     
  12. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloaden via torrents of nieuwsgroepen
     
  13. Besman

    Besman Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker klessebessen over aflevering 14

    Ja Man, die bijbelverkoper speelde het echt geniaal, ik dacht echt oeeh vriend wrong place, wrong time... vond het wel jammer dat t-bag ging twijfelen aan zn psychisch zieke gedachte, zo geniaal speelt die vent dat toch weer iedere keer:),

    best wel een antiqlimax vond ik dat micheal nadat hij scylla heel makkelijk via dat trappetje terughad, 2 blokjes verder flauwviel scylla inleverd, en dat daar precies achteraan the company komt, en daarna net te laat linc... wordt even in 15 seconden met alles gespeeld waar het hele seizoen om draait

    ben benieuwd hoe het nu verder gaat, denk toch dat linc zich gaat verdiepen in dat tombstone 2, en dat dat uiteindelijk ook terugslaat op alle seizoenen:)
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Vond het niet zo'n sterke aflevering. Had een "Daar gaan we weer....." gevoel. :{
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Inderdaad, afronden die boel en iets nieuws gaan maken.
     
  16. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje saaie aflevering

    leeft de moeder van Michael en Linc nou nog?
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    als je beetje engels verstaat zeg Linc:
    'Mam werkte voor de company tot de laatste dag dat ze stierf'. en als je het een beetje volgde had Michael dezelfde ziekte als zijn moeder die er wel aan dood is gegaan;)..

    Vond aflevering ook beetje saai en gebeurde eigenlijk teveel in 1 aflevering.. einde is ook niet echt leuk.
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het redelijk saai worden nadat Don Self was weggegaan met scylla (??). Maarja, daarna werd het wel weer redelijk spanned. Niet zoals in het beging. Al wil ik toch wel graag de laatste episode zien.
     
  19. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond dit de eerste aflevering van het seizoen dat ik niet zo veel vond voorstellen. De vorige afleveringen vond ik allemaal erg sterk. Ik vind dit tot nu toe ook nog steeds het beste seizoen uit de serie.

    Er komen trouwens 22 eps:

    Prison Break gaat een tijdelijke stop maken na aflevering 16 - The Sunshine State.

    Het is al een tijdje bekend dat seizoen 4, uit 22 afleveringen bestaat.
    Dit is zeker omdat FOX de zendtijd voor die 22 afleveringen al gekocht heeft.

    Op 22 december wordt aflevering 16 uitgezonden en daarna begint de winter break, dus voor aflevering 17 t/m 22 moeten we helaas een tijdje wachten. De uitzendingen in Nederland gaan gewoon door zoals gepland, maar zal stoppen waar Amerika ook gestopt is.

    Prison Break keert in de Lente pas weer terug om dit 22-delige seizoen af te maken

    http://prisonbreak.nl/

    Duurt trouwens wel ziekelijk lang als ze pas in de lente weer terug komen. Ze zullen die laatste paar eps zeker nog moeten opnemen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vond het wel niet zo heeel boeiend.. maar één ding maakte heeel veeel goed aan deze aflevering:
    Scylla.............. wat is het :eek:... nuclear.. wat zal het zijn. Misschien is de company toch niet zo bad en zijn ze iets meesterlijks aan het ontdekken wat helaas ten koste gaat van mensenlevens?..... of juist veel bad-asser omdat ze ermee de hele wereld onder controle kunnen krijgen? Wie zal het zeggen..

    En over die moeder... die gestorven zou zijn.. er was één persoon voor michael scofield bij wie de chirurgie ook gewerkt had.. en aangezien z'n moeder ook die ziekte had..
     

Deel Deze Pagina