1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HipHop Dopenes [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach zo goed is Soul On Ice nou ook weer niet, maar veel waard is die CD zeker. Ik zou teruggaan en 'm nog steeds kopen. :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Wale niet echt een "mainstream" rapper maar Ali is natuurlijk wel een paar klassen beter, hoewel Wale wel zwak kwam!!!
    Anyway harde track!!!
    Dat nieuwe album van Common . . . . . jezus wat een hel zeg altijd als ie zo'n experimentje doet dan loopt het helemaal verkeerd af en ik was juist zo blij met het niveau van Finding Forever, better luck next time
     
  4. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    JMT live is toch niks. Stoupe is er toch nooit bij...

    Voor D12 zou ik overigens niet gaan, maar wel voor Royce _O_

    btw.

    nieuwe Souls of Mischief? :eek:
    http://www.hiphopdx.com/index/audio/id.6274/title.souls-of-mischief-tour-stories?sidebar=recent

    en Masta Ace video:
    http://vimeo.com/2495934
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wow! Thanks voor de tip! :D

    [yt]HuHUAzplYlk[/yt]
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iemand deze al gecheckt?

    [​IMG]
     
  8. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen naar public enemy!

    Woei ende ole! _O_
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [​IMG]
    Nieuw album van de Heiruspecs is er! Hopen dat het net zo dope gaat zijn als vorig materiaal.
    :D
     
  10. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben vandaag een album tegengekomen die misschien nog wel eens kan bestempeld worden door mij als een van de toppers van 2008!

    The Loyalists - Redemption

    [​IMG]
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Damn wat een goeie cd man^
    Raps van top niveau & top productie.
     
  12. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    2009 begint in ieder geval weer en het begint alweer goed met een paar releases:

    Vakill - Armor Of God natuurlijk. Momenteel DE release van 09 voor mij en anderen hier ;)
    Q-Unique - Between Heaven & Hell January 13, 2009
    Mr. Lif - I Heard It Today January 20, 2009
    Zion I - The Takeover January 27, 2009
    P.O.S. - Never Better 02.03.09

    Alvast een mooi lijstje?


    Waar hopen jullie overigens op in 2009?
    Ik hoop zelf op een comeback van RJD2 in hiphop _O_
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, veel meer dan Eminem's nieuwe album, en dan niet als teleurstelling, heb ik niet nodig in 2009..
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is er nog iemand naar The Game geweest in...ik geloof Heineken Music Hall...?

    En tja, Em's nieuwe album...de twee gelekte nummers zijn best ok....geen van beide komen op het niveau van slechte songs op Encore (er waren een paar echt goeie). En voornamelijk Dre beats...ben benieuwd. Maar het duurt nu wel even voordat het album uitkomt.

    Slaat eigenlijk nergens op...eerst zeggen ze, eind 2008..en nu ineens is het fall 2009.
    Heb nog nooit gehoord van The Loyalists, maar wat je zegt erover klinkt goed...zeker eens even proberen straks :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  16. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    De ene is een freestyle, en de ander is een track die Eminem voor Dr. Dre heeft geschreven.. Dus daar kan je nog niet echt een oordeel over vellen.. Of althans, wel dat ze niet echt goed waren, maar voor de rest zijn het geen album tracks.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh...dus beide waren geen Relapse tracks? Hmmm...ok dan. Opzich vond ik ze helemaal niet slecht hoor....maar super ook niet. Maar ik blijf benieuwd, ik blijf nog altijd hopen op een echt goeie cd van hem. SSLP,MMLP en TES waren super...zijn nummers op de 8 Mile OST waren heel bruut en nog wat losse nummertjes zoas Nail in the coffin enzo....maar Encore was een smerige tegenvaller. Afgezien van een paar goeie nummers (maar toch niet zo goed als in de zin van...dat ik ze heel vaak beluisterd heb) stonden er gewoon zulke domme shitnummers op).
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met je eens dat er een aantal mindere tracks op staan, maar ik heb het al zo vaak vertelt, en ik wil er nu niet weer heel diep op in gaan, maar afgezien van My 1st Single, Rain Man & Big Weenie, en in mindere maten Just Lose It & Ass Like That, zijn de overige 18 nummers gewoon goede kwaliteit van Eminem imo..
    Ik wil wel een breakdown geven, als je dat perse wil, maar dat komt dan later vanavond :+
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is goed, ben ik echt benieuwd naar dan...want ik kan er maar een paar noemen.

    2. Evil Deeds
    3. Never Enough
    4. Yellow Brick Road
    5. Like Toy Soldiers

    Zijn echt coole nummers...

    Mosh vind ik totaal geen Eminem nummer, beat vind ik 3x niks en gewoon geen cool nummer.

    dan van nummer 7 tot 14 alleen maar 'meh' songs...

    Spend some time en Mockingbird zijn heel nice, crazy in love wel aardig, one shot 2 shot is niet veel soeps, Encore is wel ok...maar vergeleken met The Eminem show en de albums daarvoor is het echt veeeel minder naar mijn mening. Ik heb dan ook echt redelijk weinig naar de cd geluisterd.

    I guess, a matter of opinion...maar volgens mij denken veel luitjes er zo over ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina