1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar vind jij dat Siem en Sarpong goed genoeg zijn als 10. Dan verschillen we daar van mening.

    Tja, het kopen van Wijnaldum, realistisch is het niet helemaal natuurlijk. De rivaliteit tussen de clubs zelf is al veel minder en Wijnaldum zal zelf ook wel weg willen aangezien ze 12e staan ofzo maar de supporters zouden het natuurlijk niet pikken.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    In eerste instantie hebben we Aissati, en ik prefereer anders toch echt eigen talent boven Feyenoorder Wijnaldum, die overgens ook nog helemaal niets bewezen heeft. Snap best dat ze hem in Rotterdam de hemel in prijzen, maar laten we reëel blijven, erg veel andere talenten die met hun kop boven het maaiveld uitsteken lopen er verder niet. Niet zo gek dat alle hoop op die jongen is gevestigd.

    En nogmaals; als je Aissati én Wijnaldum hebt lopen is een van de twee daar de dupe van. Dat vind ik gewoon vernietiging van talent. We moeten nu al uitkijken dat dat niet met Siem De Jong en met name Sarpong (heb ik erg veel vertrouwen in) gaat gebeuren.
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    De rivaliteit minder? :eek:
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    van Van Basten mag trouwens ook Martina vertrekken (dus niet alleen verhuurd zoals op vi staat), erg jammer had hem ook wel willen zien spelen.
    ajax.nl

    Zou vd Heijden eigenlijk ooit nog herstellen van zijn blessure?:confused:
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja... Wat is het nou? Zo klein berichtje en nog steeds zo'n fout. :confused: Maar ja over de ernst van de blessure is niets bekend.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Afwachten! Dat kan er ook nog wel bij voor PSV. 't Is de bekende hoek waar de klappen vallen...
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien wel beter voor PSV. Vind Salcido dit seizoen met zijn verbitterde chagrijnige kop nou niet echt een baken van rust achterin bij de lampjes.

    Jazeker wel. Wie herrinnert zich nog hoe dankbaar jullie waren toen Ajax zo aardig was om jullie een spits van wereldfaam te geven?:emo:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Op PSV TV (via psv.nl) stond er in de titel van vandaag dat Salcido mogelijk de wedstrijd tegen Feyenoord zal missen, dus de ernst is nog helemaal niet zeker...
     
  9. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ook VI maakt melding van het AS-stukje:

    'Real Madrid wil af van ongemotiveerde en zware VDV'
    17/12/2008 11:47

    Na een prima competitiestart lijkt Rafael van der Vaart te moeten vrezen voor zijn plek bij Real Madrid. Als we de Spaanse krant AS moeten geloven, zou de Spaanse club zeer ontevreden zijn over de Nederlandse international.

    'Van der Vaart is onverschillig en aan het einde van zijn krachten', luidt de lezing van AS. 'Hij is niet meer de speler die aan het begin van het seizoen op prachtige wijze doelpunten wist te maken.'

    Real Madrid zou volgens de Spaanse krant de verkoop van Van der Vaart, die 'met overgewicht en motivatieproblemen kampt', aan het eind van dit seizoen overwegen.


    |:- Misschien iets voor Inter, al vraag ik me af of hij niet te licht is voor de Serie A. Juve zal ook wel op het puntje van de stoel zitten. Wel weer typisch Madrid als dit waar is :mad: Laat ze eens iemand neerzetten die geen impulsief beleid voert en alles koopt wat los en vast zit.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het niet helemaal. Alleen maar omdat hij de laatste wedstrijden maar een helft mocht spelen, beginnen de kranten alweer te speculeren. Zal vast een beetje waarheid in zitten hoor, het is wel raar dat Ramos Palanca erin zet voor Sneijder ipv Vdvaart.. dan is VdVaart dus derde in de rangorde. Maar ze zullen nog niet van hem afwillen, anders zijn ze wel erg kortzichtig.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De switch van Sneijder naar Palanca vond ik helemaal niets zeggen. Hij veranderde gewoon van tactiek. Drenthe was door z'n positie het meest gevaarlijk voor Madrid en Ramos wilde gewoon ook op rechts zo iemand hebben. Dat lijkt mij althans bijzonder logisch.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat is inderdaad wel erg kort door de bocht. Als hij structureel weinig tot niet meer aan spelen toe komt dan kun je pas echt gaan aannemen dat er wat speelt.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Terug naar Ajax die man!:D
     
  15. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaa, Real zou Ajax onderhand wel eens mogen helpen zoals wij hun helpen door Huntelaar voor een schijntje te verkopen.
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, nee die gaat echt nog niet naar Ajax hoor.. hoe oud is ie?? 27-28?? Denk dat hij eerder naar Engeland gaat ofzo..
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was ook het eerste waar ik aan dacht. ;)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    25 pas volgens mij dus die zie idd de komende 7-8 jaar nog niet terug in A'dam. Zou mij niets verbazen als hij naar Bayern gaat en Schweinsteiger naar Real
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Schweinsteiger heeft net bijgetekend dacht ik. Zie hem ook wel naar Bayern vertrekken. Of naar Juve.
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heeft iemand hier nou echt geen KOTS NEIGINGEN als ze Suawalbez ( Suárez ) aan de bal zien? Wat een verschrikkelijk wijf is dat om te zien zeg, bah bah. :mad:


    Rode kaart geven bij de eerste duik dat hij neemt, geld boete er boven op en terug sturen naar één of andere Z club.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina