Bottom is een Engelse comedyserie, geschreven door Rik Mayall en Adrian Edmondson, die zelf de hoofdrollen spelen. Mayall speelt Richie Richard en Edmonson speelt Eddie Hitler. Er zijn drie series van elk zes afleveringen, enkele theatershows en één film, Guest House Paradiso. Bottom werd gemaakt voor de BBC en in Nederland uitgezonden door de VPRO. Richie en Eddie wonen samen in een bovenwoning in de Londense wijk Hammersmith. Ze verkeren aan de onderkant van de samenleving en hun leven draait om televisie, drank en een gebrek aan geld en vrouwen. Afleveringen: • Smells • Gas • Contest • Apocalypse • 's Up • Accident • Digger • Burglary • Culture • Parade • Holy • 's Out • Hole • Terror • Break • Dough • Finger • Carnival Best Of Bottom Best Of Bottom 2# Alle 3 de seizoenen met alle afleveringen bij Free Record Shop voor 5 euro!
Ik dacht ik maak hier maar een topic over. Niemand mag deze serie missen. Ik wil niet weten hoe vaak ik alle afleveringen heb gezien, maar het blijft zo ongelofelijk geniaal. Heb ondertussen de 3 seizoenen, best of DVD en 3 live shows. Moet wel zeggen dat die Live Shows minder zijn dan de serie. Film heb ik ook al vaak gezien, maar wil hem nog op DVD hebben.
Bottom is echt geweldig, heb ook al alle afleveringen al meerdere malen gezien, maar ik wist niet dat er ook een film was?
DVD box met alle 3 seizoenen al een flinke tijd in huis. Geniale serie om eens in zoveel tijd weer een aflevering van te kijken. Een van de beste afleveringen blijft voor mij "Gas".
Bottom is geniaal. Die 3-dvd-box ook thuis, film ook al vaak gezien en het blijft lachen, gortdroog. Daarnaast wordt The young ones ook al sinds enige tijd weer uitgezonden op Ned.3 zondag rond 21.00. Vind dat iets minder dan Bottom, maar is ook lachen.