- Gebruiken jullie de sprint veel? Want trappen en sprinten = no go (bij mij toch)
Ja, in combinatie met vele passen daarmee bedoel ik dat je zeker moet weten of je de ruimte hebt om te sprinten na het sprinten meestal een steekpaas of een gewone paas
- Welke opstelling? Andere voorstellen dan Arsenal?
Ik gebruik altijd de standaardopstelling van die club (voor mij land want ik speel met Brazilie/Spanje)
- Koppen? Ik krijg er echt geen richting in en krijg ook regelmatig goals tegen op corners...
Als je het over corners hebt, ik richt die linker stinkt (waar je mee loopt en beweegt) naar rechtsonder of linksonder dus NIET naar boven want dan heb je een grote kans dat je overkopt
- Het vlot passen, dit lukt mij maar niet, als ik een bal aanneem en er staat een verdediger een beetje te dicht ben ik mijn bal zo kwijt... Kan ik deze afschermen?
Ja, je kan afschermen met LT (volgens mij) maar dat lijkt mij geen optie de verdediger komt ook meestal voor je uit. Als ik jou was zou ik gewoon veel kaatsen en wegdraaien
- Vrije trappen is oefenen veronderstel ik
Oefenen... Ligt eraan, het enige wat je eigenlijk moet oefenen is hoe hard je de bal gaat schieten (16 meter gebied, ong halve balk) met LB dan scoor je hem bijna altijd oja nog een tip er staan dus 3 mensen in het muurtje
l^l^l die ^ is de ruimte tussen de hoofden van de ander speler in het muurtje en die l de mensen in het muurtje
richt dan precies tussen de hoofden van de verdedigers, want dan heb je ook meer kans dat hij over of door het muurtje heen gaat.
Laatst bewerkt: 20 jan 2009