1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar dat is met de adidas update, ik bedoel het nu zonder. Evengoed triest natuurlijk, lijkt net of Man Utd EA wat centen toeschuift ofzo.

    EA past toch weleens teams of spelers aan? Walcott bijvoorbeeld, en middenveld Man Utd. Niet iedereen betaald voor die adidas update, dus een beetje oneerlijk dat sommige mensen dan met een zwak Hoffenheim moeten spelen terwijl ze erg goed spelen in real-life.
     
  2. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    heb afgelopen zaterdaag fifa09 gekocht echt vet wie potje wilt add votingwhacker maar ik zuig nog wel:$
     
  3. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Adidas Live Update gekocht voor alle 6 competities voor 1200 MS. Speel nu met Valencia met die wereldspits David Villa :) Die schiet ze er echt van alle hoeken in, gelukkig, 2x achter elkaar gewonnen met 4-0 :)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    5 of 4 in een rij gewonnen met Brazilie :D op naar de 20 :9
    Wil vandaag ff 1 of 2 keer levelen

    EDIT: Omg had net gewoon bijna verloren in een wedstrijd :eek: Hij kwam aan het begin uit met de keeper, ik pakte de bal af had gewoon een OPEN GOAL voor me en toen schoot ik op de LAT! :mad: Toen was het de hele tijd 0 - 0 tot ik de 1 - 0 maakte, daarna scoorde hij vanaf de MIDDELIJN was het dus 1 - 1 toen scoorde ik in de 80+ minuten nog 2 goals en oja ik vergat ook nog dat ik drie 1 op 1 kansen heb gemist :9
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Moest weer tegen een rondtikker. Level 25.

    De hele wedstrijd beter, maar pech met 2 keer de paal en 3 keer de keeper. Hij gaat rondtikken vanaf 55e minuut.

    Volgende wedstrijd tegen iemand anders, ik scoor binnen de 5 minuten weg is ie.

    Zo krijg je gelijk 2 van de grootste minpunten van Fifa om je oren.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het valt me echt op dat 2/3 waartegen je speelt leavt :eek:
    En trouwens nu het leukste

    Dear EA SPORTS™ Member!

    Congratulations, your level has just increased.

    en

    ferronn [niveau 5] tegen eindhove [niveau 2]

    5 - 2 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 30

    Hij was NL zo te zien :9
     
  7. Votingwhacker

    Votingwhacker Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel jammer dat nederlands elftal allemaal fake spelers heeft is daar een rede voor?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Lang verhaal dacht ik.. kortom licentie problemen. ;)
     
  9. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een aparte vogel tegenover me. Hij blijft achterin rondtikken hele tijd, kan niet aan de bal komen....

    ....maar ik sta 2-0 voor dus heb weinig nut volges mij :p
     
  10. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    -tenzij hij een grotere nederlaag wilde voorkomen
    -tenzij hij zijn passing% omhoog wilde krikken
    -tenzij hij zijn balbezit% omhoog wilde krikken
    -etc...

    :D
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oke ja dat kan, maar het was 20e minuut. En hij was even goed :p Maarja einduitslag 3-0 :D
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    godverdomme kut internet , kreeg een d/c :mad:

    aronxboxlive [niveau 1] tegen ferronn [niveau 5]

    3 - 0 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 39

    Verneukt mijn streak :mad: stond 1 - 0 voor

    EDIT: NUMBER OF SKILL POINTS: 943

    Als ik volgens mij nog zo'n 2 dagen fifa blijf spelen heb ik makkelijk 1500 skillpoints.
    Krijg er ong 30 per wedstrijd :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor het eerst in tijden weer online een potje gespeeld. Espanyol (hij) - Galatassaray (ik). 3-4 verloren, maar wel een leuke pot om weer eens te spelen. Ik gaf hem 2 :x:x:x domme kadootjes weg in het begin maar kwam sterk terug tot 3-3. Schiet hij in de 90ste minuut een onmogelijk schot in de kruising met Tamudo.

    Ik zoek nog wel ff een paar chille teams in de volgende ratings:
    4 ster: Galatassaray,
    4.5 ster: Aston Villa
    5 ster: Juventus

    Wil 2 lekkere teams per "rating" zodat ik gewoon een vast team heb online om mee te spelen. Vond Galatassaray (na aanraden van vriend) erg lekker spelen als 4 ster. Juventus vind ik verder ook een vrij fijn team als 5 ster en Aston Villa heeft gewoon een heerlijk aanvalsduo. Moet nog even zoeken wat ik voor de rest als 2de team lekker spelen vind.
     
  14. matti122

    matti122 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey

    Ik speel nu ook fifa 09... maar meestal wordt ik wel keihard afgemaakt...
    Ik speel voor de moment meestal met Arsenal, die liggen mij wel.
    Toch heb ik paar vragen:
    - Gebruiken jullie de sprint veel? Want trappen en sprinten = no go (bij mij toch)
    - Welke opstelling? Andere voorstellen dan Arsenal?
    - Koppen? Ik krijg er echt geen richting in en krijg ook regelmatig goals tegen op corners...
    - Het vlot passen, dit lukt mij maar niet, als ik een bal aanneem en er staat een verdediger een beetje te dicht ben ik mijn bal zo kwijt... Kan ik deze afschermen?
    - Vrije trappen is oefenen veronderstel ik

    Ik speelde vroeger fifa op pc en daar lukte alles wel aardig (laatste versie is wel 2005) maar het verschil op xbox is toch wel groot vind ik...

    Suggesties?
    Thx!

    EDIT: Is het mogelijk om op basis van mijn msn-lijst vrienden op de xbox toe te voegen die ook een xbox hebben? Ik weet namelijk niet welke vriender er 1 hebben en welke niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    4 Sterren: Benfica, leuk team met Aimar en Suazo.
    4,5 Ster: Atletico Madrid, snel aanvalsduo met een goed schot, helaas missen ze beiden wat lengte maar dat vind ik niet heel erg. Ook heb je aan Simao een goede speler op de flanken. Verdediging is wel wat minder.
    5 Sterren: Inter, 3 toppers in de aanval en een redelijk middenveld. Ook de verdediging is top.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja zat al te denken aan Inter, vond dat team ook wel redelijk fijn spelen, al speel ik er eigenlijk nooit mee. De keren dat ik ermee speelde ging wel aardig though :+.

    Vriend raadde ook Villareal aan. Dus ff kijken tussen Villareal en Atletico Madrid. Vind een sterke defensie wel belangrijk, dus misschien is Villareal een betere keuze. Morgen even kijken denk ik.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38

    - Gebruiken jullie de sprint veel? Want trappen en sprinten = no go (bij mij toch)

    Ja, in combinatie met vele passen daarmee bedoel ik dat je zeker moet weten of je de ruimte hebt om te sprinten na het sprinten meestal een steekpaas of een gewone paas

    - Welke opstelling? Andere voorstellen dan Arsenal?

    Ik gebruik altijd de standaardopstelling van die club (voor mij land want ik speel met Brazilie/Spanje)

    - Koppen? Ik krijg er echt geen richting in en krijg ook regelmatig goals tegen op corners...

    Als je het over corners hebt, ik richt die linker stinkt (waar je mee loopt en beweegt) naar rechtsonder of linksonder dus NIET naar boven want dan heb je een grote kans dat je overkopt

    - Het vlot passen, dit lukt mij maar niet, als ik een bal aanneem en er staat een verdediger een beetje te dicht ben ik mijn bal zo kwijt... Kan ik deze afschermen?

    Ja, je kan afschermen met LT (volgens mij) maar dat lijkt mij geen optie de verdediger komt ook meestal voor je uit. Als ik jou was zou ik gewoon veel kaatsen en wegdraaien

    - Vrije trappen is oefenen veronderstel ik

    Oefenen... Ligt eraan, het enige wat je eigenlijk moet oefenen is hoe hard je de bal gaat schieten (16 meter gebied, ong halve balk) met LB dan scoor je hem bijna altijd oja nog een tip er staan dus 3 mensen in het muurtje
    l^l^l die ^ is de ruimte tussen de hoofden van de ander speler in het muurtje en die l de mensen in het muurtje
    richt dan precies tussen de hoofden van de verdedigers, want dan heb je ook meer kans dat hij over of door het muurtje heen gaat.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    - Welke opstelling? Andere voorstellen dan Arsenal?

    Denilson wisselen met Rosicky en dan Denilson eruit voor Walcott. Zo speel ik online met Arsenal. Voor de rest gewoon standaard.
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    ferronn [Level 5] vs BIGLU19 [Level 9]

    0 - 1 (final score)

    Skill Level Points = 30

    Best goed vind ik van mezelf.
    Ik had zelfs een rode kaart :9
     
  20. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    GAMES PLAYED: 275
    AVERAGE GOALS AGAINST: 1.35
    PASSING %: 71
    AVERAGE OPPONENT RANK: 490
    HOME WINS: 66
    FOULS PER GAME: 1.05
    WINS: 163
    AWAY WINS: 97
    YELLOW CARDS: 39
    LOSSES: 112
    HOME LOSSES: 52
    RED CARDS: 1
    DID NOT FINISH %: 5
    AWAY LOSSES: 60
    TIME OF POSSESSION %: 47
    WINNING PERCENTAGE: 59
    SHOTS FOR PER GAME: 12.29
    CORNERS: 2.16
    WIN/LOSS STREAK: -2
    SHOTS AGAINST PER GAME: 6.63
    OFFSIDES: 1.26
    NUMBER OF SKILL POINTS: 1177
    CLEAN SHEETS: 70
    AVERAGE GOALS FOR: 1.87
    TACKLING %: 70
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina