1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bespreek hier alles wat te maken heeft met jou zomervakantie die dit jaar zal plaatsvinden.

    - Heb je iets heel goedkoops gevonden.
    - Hoe de hell zit het met die reisverzekering?
    - Daar en daar kan je zwaar leuk uitgaan!
    - Vakantie wtf noobs? xboxen dat is vakantie!
    - Misschien kom ik jou wel tegen?


    Ik zelf heb net geboekt, 10 dagen Calella met vrienden en 10 daagjes Side in Turkije. Jup twee keer dat gaat wat centjes kosten mja komt goed.

    Als hier al een jaarlijks topic over is, sorry! Dan mag deze dicht.
    Ik maak binnenkort wel een mooier topic titel denk ik.
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog niet of ik op vakantie ga dit jaar. Ben bezig met mijn rijbewijs en als ik hem voor die tijd niet heb of nog niet volledig heb afbetaald, dan wordt het niks en wordt het een vakantie werken. Daarnaast is het wel fijn om wat extra geld te verdienen ipv uit te geven. :+
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Ik ga met 7 vrienden 14 dagen naar Rimini in Italië met zo'n busreis. Vrij kut, maar wel gezellig:). En waarschijnlijk nog met een andere vriend een weekje ofzo naar Frankrijk, gewoon lekker met de auto, rustig aan, helemaal prima:)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Humz, ik ga lekker boers weer naar Terschelling op een camping... Beviel me vorig jaar wel. Mijn ouders willen naar Italie i.v.m. hun 25-jarighuwelijk, maar ik gok dat ik afhaak aangezien ik geen zin heb om de hele dag te liggen luieren. Om me nou alleen te gaan vermaken in Italie zie ik ook niet zo zitten.

    Overigens ga ik buiten de zomer om nog naar Salzburg op wintersport en naar Engeland een lang voetbaal weekend (Tottenham en Arsenal bijwonen).
     
  5. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga heerlijk 4 maandjes naar Afrika (heb 1 maand verlengd, nog even regelen met school maar care:+)
    Ga 10 April weg en kom dan begin eind Juli/begin Augustus terug, hopelijk gaan mijn ouders dan ongeveer 3 weken weg naar Frankrijk en heb ik het huis alleen, kan ik even wennen aan Nederland en toch mijn zelfstandigheid even behouden.
    Verder ga ik denk ik niet meer weg, denk dat ik dan even rustig ga relaxen :)
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar naar:
    -Argentinië
    -Brazilië
    -Chili
    -Bolivia
    -Peru
    -Ecuador
    -Panama
    -Costa Rica
    -Nicaragua
    -Honduras
    -Guatemala
    -Belize
    -Mexico

    en ik vertrek volgende week\o/ Ik zal jullie missen!
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Niks is nog zeker maar ik en een aantal vrienden zitten er aan te denken om 2 weken naar Calella te gaan. 2 jaar geleden ben ik daar een dag geweest en vond het er wel leuk uit zien, en dan kan ik makkelijk een dagje naar Lloret, Blanes en even naar Barcelona. :)
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus Calella is wel iets? Daar ga ik dit jaar voor het eerst heen.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aankomende zaterdag zal ik meer weten, dan gaan wij namelijk even rond te tafel. Maar gaan zoals het nu lijkt richting Turkije. Samen met me vriendin, en nog met 2 goede vriendinnen van ons. Gezellig ^^
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zelfstandigheid opbouwen?;)

    nice*)

    Ik ga 7 dagen naar Lloret de Mar, gewoon museumtrip jeweetz
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Lloret is wel dope, moet je wel naar de goede clubs gaan. Weet nog wel dat ik daar nog ruzie kreeg met een propper, dat moet je in ieder geval niet doen... Colossos was wel me favoriete club daar, samen met nog een ander die een dakterras had, daarvan weet ik de naam niet meer.

    Anyway, vette trip Biba! Ik ga dit jaar denk ik weer op een interrail trip, waarnaartoe weet ik nog niet. Misschien ook nog een weekje naar Salou o.i.d.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik heb er niet veel van gezien omdat ik er alleen overdag was maar volgens mij is het kwa clubs enzo wel wat rustig. Als je echt wilt los gaan kan je beter naar Lloret gaan denk ik.
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    17 dagen Salou vanaf 7 Augustus, voor het eerst niet met mijn ouders op vakantie.

    Heb er zin in.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Altijd spannend! Mijn eerste vakantie was in 2004 ( alleen ) naar Malgrat de Mar. Heb daar echt super veel zatte avonden beleefd. Salou? Heerlijk! Strand, warm, zee en lekkere meiden daar!

    Museum? No way! Musea zoals in kroegen dan?

    Ik ga dit jaar met m'n vriendin naar Cancun, Mexico :) Heb er echt super veel zin in!
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben drie jaar terug in Calella geweest. Het was een meer dan plezierige vakantie :D. Het is idd niet zo gigantisch druk zoals in Lloret e.d. maar je hebt er wel alles, discotheken, cafe's, clubs etc. Ook een nederlands cafe (Hans&Grietje) Alleen van elk zijn er wat minder dan in Lloret, maar dat maakt het niet minder leuk! Zelf hoeft het van mij niet zo druk en gigantisch opgezet te zijn. En zoals Fiasco ook al zegt, je kan makkelijk een dagje naar Barcelona (F1!), Lloret, Blanes etc.

    Ik zou nog wel een keer terug willen :thumbs:
     
  16. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee, behouden, ga denk ik na Afrika ook maar meteen op kamers wonen, heb het wel een beetje gehad thuis :9
    Maarja, dat zie ik dan wel weer.
    Moet eerst alle vaccinaties nog halen :+
    Heb er wel echt zin, zit echt midden in de bossen tussen allemaal apen etc, en zit een uurtje van Durban af (Waar mijn vriendin zit, en het strand*)).
    Ik hoop voor mezelf gewoon een heleboel over mezelf te leren en ik hoop dat ik alle mensen daar ook iets van mij mee kan geven, ga niet voor niets 4 maanden vrijwilligerswerk doen :+
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    25 juli-1 augustus Renesse:)

    En daarna nog 10 dagen met andere vrienden naar Salou:) maar weten nog niet wanneer..

    EDIT: Cool, ik kom Rydan tegen in Salou:9..
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    10 dagen Chersonissos met vrienden, tegelijk ook eerst vakantie alleen. Daarna nog 20 dagen St. Tropez met mijn moeder en broertje, altijd leuk daar dus komt wel goed. Verder wil ik nog met een vriend een stedentrip maken naar een leuke stad (iemand ideeën? Liefst geen Londen)
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Berlijn! Supergoedkoop (11 euro per nacht in Youth Hostel), zit je wel op een kamer met 12 mensen, maar heb daar tijdens mijn interrail alleen maar plezier van gehad. Er is erg veel te zien in de stad, en het is ook erg leuk uitgaan :)
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Idem hier :D Voor het eerst met mijn vriendin op vakantie, heb het 2 jaar uitgesteld :+
    12 dagen naar Alanya :)

    Salou is vet!
    Ik was met 5 vrienden, heerlijk!
    We zaten in Los Peces, heineken hoek aan het einde van de straat en vlakbij de hoofdstraat met Kiss enzo :)

    Oh en het plein daar waar je perfect kon voetballen :+ 8)
    20.00 eten, 21.30 voetballen, 23.00 Douchen en 24.00 uit 8)
     

Deel Deze Pagina