1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Welk hotel als ik vragen mag? Wij zijn ook nog zoekende namelijk van het beste is :) Of zitten jullie niet in de prijsklasse van 5 a 600, namelijk niet echt geld over om naar een 5 sterren te gaan :9
     
  2. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst ga ik na examen met 8 vrienden naar lloret de mar in spanje:D voor 10 dagen en dan ga ik met de familie nog 10 dagen naar gran canaria in auugustuus:D
     
  3. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.oad.nl/toon/zoekresultaa...d Kaptan &ecmp=50_ZO-A-_TURKIJE_grand kaptan

    Ben zelf eens in dit hotel geweest in Alanya, echt een erg mooi hotel.
    Mooi uitzicht vanaf het dak, zit zo'n 50m van het strand af en heel je bent ook erg snel in het centrum om uit te gaan.
    Ik weet niet hoeveel het in het hoogseizoen kost maar daar was alles in ieder goed geregeld :).
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar zat ik in Alanya in Green parcs of zoiets.
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga aan het eind van m'n wereldreis ook 2 weken chillen in Cancun:cool:

    Chersonissos is goedgekeurd, volgens mij is Riddick daar ook geweest\o/ Matrix is een mooie tent, heb ik nog staan babbelen met de partysquad, die gingen tussen hun optredens door ook gewoon uit, echt heel droog:cool:
     
  6. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de man <> vrouw verhouding daar?
    Klinkt heel desperate, maar vorig jaar naar Kroatië (Porec) geweest, was wel erg gaaf, maar erg weinig dames, denk 3:1..

    Hadden dit jaar eerst het idee om naar Bulgarije (sunnybeach) te gaan, maar zitten nu te kijken naar Spanje; lloret oid.

    Zal me ook eens verdiepen in Salou. :)
     
  7. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga deze zomer voor het eerst op vakantie zonder m'n ouders. Wilde eigenlijk meteen naar Spanje maar aangezien een van onze vrienden nog niet naar het buitenland mag hebben we maar besloten naar Terschelling te gaan. Word leuk! :D
     
  8. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wij gaan dit jaar met z'n 18'en naar Terschelling! Word 7 dagen lang flink kratten stapelen:D
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Okee, dat ziet er idd mooi uit, alleen hebben we dat er niet voor over :9. Toch bedankt voor de tip iig!

    *Ben ben \o/
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Cherrie is inderdaad erg dope! En 1 ding: laat geen fles ouzo flikkeren in je appartement op de eerste dag, het stinkt dan namelijk de rest van je vakantie naar ouzo :{ :+

    /Edit: Wij waren met Mental Theo uit btw, was wel lachen, zal nog wel eens wat filmpjes uploaden op youtube, waarin we die gast echt compleet voor lul zetten :D
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Salou afgelopen zomer geweest. Maar onze dag indeling was wel iets anders: 13.00 naar het strand
    16.00 lunchen + bier
    16.00+ eigenlijk alleen nog maar drinken en eten

    Man/vrouw verhouding was toen ik er was denk ik 1:1
    Heb zelf een vriendin dus heb daar niet opgelet.
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Je neus is aan het groeien :cool:
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat klinkt echt vet :cool:
    Ik zou met vrienden eerst naar Cherchonissos (ja ja, woord is verkeerd geschreven..) gaan voor 10 dagen maar toch maar voor Lloret gegaan.
    Ons schema zal ongeveer hetzelfde staan.
    12:00 op, zwembadje in, luieren, drinken, beetje paffen.
    Dan in de middag even een drankje in het dorp of op het strand.
    eten, chillen, klaarmaken, uitgaan:D
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wij hadden in Malgrat ook achter ons hotel een voetbalveld ;) Hier kwam dan het "jonge Barcá" spelen. Zoveel jaar gevoetbald en dan geowned worden door zo'n manneke van 8 ;) Priceless!
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Als ik op het balkon in Blanes zat kon ik naast me altijd het voetbalveld van boven zien, altijd zaten ze wel te voetballen. :cool:
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    In de zomer voor 15 dagen naar Chersonisoss met 5 vrienden, heb er erg zin in!
    We zouden vorig jaar ook al gaan maar toen lukte het niet helemaal met de financiën...:9
    Dus hebben we het een jaartje opgeschoven, can't wait!
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    De plannen waren er om met mijn vriendin en nog een stelletje naar turkije te gaan voor 12 dagen. Helaas gaat het niet door omdat mijn vriendin en ik nog maar 5 maanden bij elkaar zijn en totaal niet weten of dat in de zomer nog zo is. Als dat wel zo is gaan we op zoek naar een last minute reis richting Turkije/Griekenland met de focus op Bodrum in Turkije en Kos in Griekenland. Heb zoveel vrienden op Kos wonen dat ik daar na 2 jaar gewoon wel weer een keer naartoe wil:)
     
  18. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Woops, ik ben erbij..
    Haha nee, nja goed. Was examenreis, was met veel vrienden, maar me vriendin was daar ook bij.
    Natuurlijk wel gelet op mooie vrouwen, maar niet zo goed op de verhouding.O-)
     
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nog even de laatste zaken omtrent ons nieuw te kopen huis gladstrijken en dan definitief een vakantie in de nazomer (eind sept) boeken. De bestemming wordt Tanzania & Zanzibar. Het is wachten op de eerste offertes, maar het wordt een privereis die we zelf willen samenstellen. 2 Dagen Serengeti (met ballonsafari), 2 dagen Ngorongoro Krater en dan een week op Zanzibar om bij te komen.
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Een vriend van mij gaat met zijn vriendin naar een 4-sterren hotel in turkije, voor 8 dagen.
    Maar ze zijn wel al bijna 2 jaar bij elkaar..
     

Deel Deze Pagina