1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst examens, dan met Timmeh naar Londen voor een week :b:. Daarna een maand naar Brazilië met de World Servants en daarna nog 3 weken naar Frankrijk, een paar dagen later met Hogeschool Amsterdam op introductieweek (eveneens met Timmeh) voordat ik ga beginnen met MIC :D

    Drukke vakantie \o/
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ik ga met oa Clappermander, Ent en Joostio van dit forum
     
  3. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik met oa royston1991 van dit forum:+
     
  4. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben de mensen die vorig jaar naar Spanje zijn gegaan eigenlijk gedaan? Hotel of Appartement? Ik neig zelf eigenlijk meer naar een Hotel (zwembad e.d.) mijn eerdere ervaring met appartementen is dat ze vaak héél goedkoop zijn ingericht etc.

    Zo ja, Hotel, wat zijn gangbare prijzen? 500/600 eu? (denk aan 12/14 dagen ofzo)
     
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee man je kan veel beter een appartement hebben, hotel heb je vaak gezeik bij de receptie (na het uitgaan, lawaai, meer mensen op kamer dan geregistreerd), en een appartement zijn vaak veel minder strenge regels etc. Je ligt toch aan het strand, en 's avonds ga je toch niet zwemmen? Ach ja suit yourself!
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    We zitten precies in die prijsklasse!
    Wij hebben geboekt naar Elite Orkide.
    Prima beoordeling! 12 dagen voor 650 euro :)

    Geboekt via D-Reizen bij Oad trouwens
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Geen idee waar ik naartoe wil. Hebben mensen hier op XBW geen zin om een vakantie te plannen naar Griekenland ofzo? :+
     
  8. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Waarschijnlijk een weekje New York! :cool:
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Over salou, riddick heeft gelijk! Ik zat ook in een appartement. Was inderdaad niet echt luxe ingericht, maar je zit tijdens je vakantie toch niet binnen. Wij zaten altijd op ons te grote balkon, of op het strand.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Appartement is veel beter, goedkoop en het ziet er gewoon goed uit. Je slaapt er en eet er toch, en meestal hebben de appartementen ook wel zwembaden en ook bijna altijd een balkon, dat is echt heerlijk. :cool: Het is misschien goedkoop ingericht maar veel heb je toch niet nodig.

    Vorig jaar hadden we een keuken, kleine koelkast, wc, douche, 2 bedden, 1 slaapbed en 2 kasten. Meer heb je denk ik niet echt nodig...

    Edit: STFU Killaz :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Kan aan mij liggen maar een woning richt je toch altijd in 8)

    Vraag mij af hoe dat gaat....het uitrichten van een woning :+

    Via het balkon?


    OT: Aan de andere kant, je moet wel mazzel hebben, sommige complexen zijn ideaal, andere zijn ronduit smerig
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb het appartement Arquus geboekt. belangrijkste is toch eigenlijk wel het zwembad en het balkon, hoop dat het geen tering bende is als we aankomen though :+. Iemand ervaring met dit gebouw?
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar meestal is het gewoon netjes (wel kaal). Vergeet niet een Nederlandse vlag over je balkon te hangen met de naam van je stad erop! :+ (Je zal wel zien wat ik bedoel als je daar komt)
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt vet man, wij wilden eerst ook naar Los Peces gaan. Maar toen keken we op vakantiereiswijzer en daar stond iets over dat er kakkerlakken rondliepen 8) dus toen zijn we voor appartement Atalaya gegaan. Weet niet of je dat kent? Maar ik ga dus 10 dagen naar Salou(10 juli - 19 juli). :)
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, maar wij hadden geen last van kakkerlakken.
    Meeste mensen die wij hoorden over kakkerlakken zaten op de 1e verdieping aan de kant van het zwembad. Wij zaten aan de weg :cool:

    Zeker naar de heineken hoek gaan! 2 jaar geleden erg gelachen daar :lol:
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Mental Theo is echt een hele nare vent, vriendin van mij ging met nog iemand met hem op de foto, pakt die chef haar vol op d'r smoel, tongue and all:+

    En tip aan iedereen, neem sowieso een appartement. Hoe verrot en cheap het appartement ook is, de locatie is het belangrijkst + een balkon/terras en zwembad is echt top.
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    zorg dat je naar ChinaTown Fair gaat. Arcade in chinatown VOL met fighters. Echt heel gruwelijk.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe bij ons was er ook nog een party @ starbeach, waarbij gasten naakt moesten (ofc. geregeld door Theo), en diegene die dan die ronde won moest naakt bungiejumpen, dan won hij een reis naar barca voor 2 weken ofzo :+ Gast die ik ken was 2e geworden, stond ie daar letterlijk voor lul, voor niks :lol:
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Nice, thanks voor de tip. New York lijkt me zo gruwelijk tof.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2009
  20. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga weer met de groep waar we al 2 jaar mee op vakantie gaan. De groep bestaande uit 6 ouders, 5 meisjes, en 1 jongen (ik)_O_
     

Deel Deze Pagina