De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 14]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jij kijkt niet verder als je neus lang is. Net als dat Ajax zo zeurde om Sneijder, zeur ik nou om onze (destijds beste spelers) Lindgren en Silva.

    Voor Ajax niet meer dan gewone spelers, voor Groningen steunpilaren. Misschien verklaard dat ook het verhaal van de eerste seizoenshelft een 4e plaats met goed voetbal en potentie en een 2e seizoenshelft met een 7e plaatst en aanbak voetbal.

    Silva naar Ajax vond niemand een goed idee, behalve de penningmeester van Groningen. Valt verder weinig over te zeggen. Niemand hoeft hem nu nog (Voor zelfs ook maar de helft van het geld).

    Tjah, PSV is een sfeerloze club, maar Ajax vind ik vaak wat los-vast publiek. Supporters die af en toe een kaartje kopen en ik vind het ook niet vreemd dat 50.000 mensen meer geluid produceren als 32.000.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat maakt dat uit?:9, dan kun je dit weekend niet kijken maar het laatste weekend van die 2 maanden weer wel.. Je kunt hem ook over 2 weken activeren dan komen er weer 2 weken bij;). Maar hoelang duurt die activatie, duurt dat een paar dagen of kun je gelijk je tv aanzetten en genieten van eredivisie live (heb wel van die kanalen bij UPC; eredivisie 1, 2, 3 etc).

    Trouwens over de situatie bij PSV: Baal er wel van dat Stevens weg is gegaan, een topcoach maar gewoon met de verkeerde spelers. Maarja, hopen dat Reker snel volgt en dat er weer rust in de tent komt en we nog voor europees voetbal kunnen gaan of misschien wel het landskampioenschap (wie weet?!). Maarja Reker weg=Gomes terug, dus denk dat de keuze snel is gemaakt. Denk niet dat Gomes een dezer dagen nog komt maar denk dat de kans dat hij na dit seizoen komt wel groot is. Dat Cudicini naar Tottenham is gegaan en zal wel niet voor niets zijn geweest. Dus Reker eruit=Gomes erin en iedereen is weer blij:)!
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Cudicini is gehaald omdat Gomes nog af en toe last heeft van zijn liesblessure. Dus Gomes is nog de eerste man bij de Spurs.

    0-3 ADO-Twente trouwens
     
  4. wasknijper

    wasknijper xbox360-gamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ is ook druk bezig op de transfermarkt maar houd het op lage uitgaven. Gekocht: Gudmundsson en Klavan.
    Verhuurd: Koenders.

    Ik zelf ben erg blij dat Koenders weg is, ik hield me hart altijd vast als die jongen erin kwam. Klavan is al een aantal jaren een goede verdediger die ook op het middenveld terecht kan. Over Gudmundsson weet ik geen drol maar met zijn 18 jaar is die ook voor jong AZ gehaald. Wat vinden jullie van deze spelers?
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    beter kijken, hij staat er toch echt op :b:
    ik mis die van Granqvist.

    En Marruk, jeweetzelluf wat ik ga zeggen..
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    Wat blijf je nou janken dat het niet meer dan gewone spelers voor ajax zijn?
    Lindgren is een prima basisklant en Silva was lange tijd 1e keus en deed het gewoon goed. Niemand had de ontwikkeling van van der Wiel verwacht.
    Op die plek hebben we 1,5 naam gezien het feit dat van der Wiel een centrale verdediger is........

    Loop dus niet zo te janken dat Ajax die spelers kocht......Sinds wanneer is er een verbod op aankopen in eigen land doen.....
     
  7. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in de ArenA hangt geen geweldige sfeer nee, ik ben zoiezo niet zo'n fan van dat hele ultra gedoe. Maar het viel me gewoon op dat een PSV fan iets zei over dat de sfeer ergens niet goed was. En als er een supportersgroep is die daar geen recht op heeft.. :9
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand was blij met het vertrek van Sneijder en Huntelaar. Maar zie je Ajax dan Real haten? Het is gewoon aanstellerij. Van Groningen naar Ajax is een stap hogerop, net als dat van Ajax naar Real is. Lijken Groningers niet te begrijpen zeker.
    Tuurlijk verklaard dat het mindere spel van Groningen. Maar Groningen is dan wel instaat een goede vervanger te vinden (onder andere Berg voor Suarez).

    Als je zo redeneert als jij doet moet heel Scandinavië Groningen en Heerenveen onderhand diep en diep haten. Of niet?

    Silva is inderdaad een gewone speler geworden bij Ajax, maar Lindrgen is echt wel een basisspeler en aanvoerder. Mag je dan wel een steunpilaar noemen.
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede speelronde voor Internazionale. Juventus verloren en Milan gelijk.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Arsenal... :'-(
    Er moeten spelers komen, gasten als Denilson en Song kunnen het niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Liverpool laat het nu echt liggen..
     
  12. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen dansje voor jou dus als je naar "teletekst" hebt gekeken.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Catania - Inter 0-2
    Udinese - Juve 2-1
    Milan - Genoa 1-1 (MILITOOOOOO _O_)

    Juve op -6
    Milan op -8

    \o/
     
  15. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een held is van Persie toch. Beetje kut dat het maar 1-1 is geworden maar als het in de 92e minuut 1-0 staat ben je toch wel een beetje blij.

    En er moet inderdaad iets komen voor Song/Denilson/Diaby, maar als Fabregas, Rosicky en Walcott er weer zijn ziet het er weer wat kleuriger uit. Ze hebben nog niet écht goeie reserves, maar ze zijn ook best jong.
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2009
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Van Persie :cool:
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat is die Arnautovic slecht zeg, die had echt wel 2 of 3 goals mogen maken..
    Vind het trouwens wel sneu voor Waterman, dat dat publiek van Den Haag hem helemaal weg zit te schreeuwen met spreekkoren. Is Feyenoord niet wat voor hem volgend jaar? Kunnen ze daar die Timmer ook gelijk wegdumpen :emo:..
     
  18. wasknijper

    wasknijper xbox360-gamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd erg sneu voor Waterman, het bij jong oranje en Heerenveen gewoon goed dan. Bij AZ een tijdje redelijk maar daarna wel erg afgezwakt hoor, hij heeft laten zien dat hij het wel kan maar is erg uit vorm op dit moment.

    Loting knvb beker:
    twente-de graafschap
    roda- volendam
    az- nac
    heerenveen- nec

    Ik denk dat alle thuisploegen doorgaan naar de halve finale's.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Twente, Volendam, AZ en NEC..

    En dan Volendam-AZ en Twente-NEC en finale wordt AZ-Twente;)..
     
  20. wasknijper

    wasknijper xbox360-gamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    AZ zal er ook vol op knallen tegen Nac want ze hebben nog wat recht te zetten tegen hun, eerste competitie wedstrijd verloren namelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina