1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Gelukkig dan maar. Ik ben iig blij met mn nieuwe, kleinere, lichtere en simpelere telefoon ;)!

    Vraagje meteen, weet iemand hoe ik thema's op de Nokia 6300 kan zetten?

    EDIT: al gevonden, zedge.net!

    EDIT2: wat een top site dat zedge! Kunt echt super veel thema's downloaden daar en je kunt je eigen ringtones maken :D! Mooi ff relaxte ringtone van Riverside van Sidney Samson gemaakt :)!!
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Sony Ericsson C905 klein probleempje, speakertje met bellen is kaduuk :+ Heerlijk!! Bleek dat het vaker voorkwam. En mijn thema's zijn best wel beroert en zoek dus nieuwe maar ook die menu anders maken want die icoontjes zijn gewoon prut...en wat games ervoor :+ Verder toestel is best wel bruut en kwa formaat hoor je mij niet klagen (moet je mijn ouwe telefoon zien had nog net geen antenne :+ )
     
  3. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net de 8800 arte gehaald. valt me toch vies tegen. na zoeel poen betaald te hebben.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    zedge.net! Veel themes te krijgen daar!
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u! Zal zo even kijken!

    Heb de speciale versie gehad en probeerde er zo snel mogelijk vanaf te komen. Telefoon bedoelt echt alleen voor mensen die die dat geld ook gewoon weg willen gooien maar nog twijfelen tussen dat en kopen van die telefoon. Functies zijn gewoon echt waardeloos zelfs de Carbon versie. Camera is te beroert. Alleen dat stalen design enz is wel erg bruut maar ook niet echt opvallend dus er mee showen word ook knap lastig.
     
  6. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik zit hier met een klein dilemma. Ik wil een nieuwe mobiel, maar ik ben aan het twijfelen tussen de SE C905 en de Samsung Pixon.

    Iemand ervaringen welke er beter is?
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mij lijkt de SE C905 beter.
     
  8. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien mensen hier die dat weten... Ik zit te denken om de RIM BlackBerry 9000 Bold te halen... deze heeft ook GPS, maar ik wilde weten of dit toevallig ook a-GPS is... Die assisted vind echt snel een signaal... (vriend van me met HTC Touch Diamond (a-GPS) in vergelijking met onze tomtom (gewone GPS) is echt een verschil)
    Kon er op sites niet veel wijzer van worden, de ene zegt dat het a-GPS is, de andere van niet...

    Vriend van me werkt bij de Bel Company en die had het erover dat er bij de Pixon heel veel klachten kwamen over mensen die totaal niet overweg konden met de interface...

    @ Melbuuln zag het zelf ook, maarja je kunt het zelf niet aanpassen ;)
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens Blackberry.

    Give your business a competitive advantage by using the power of built-in GPS capabilities on BlackBerry smartphones, along with Location-Based Services (LBS) such as employee and resource tracking, dispatching and more.

    De Blackberry heeft geen A-GPS zoals de Diamond , iPhone 3G en N96.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zelf een C905 en vind persoonlijk beter dan Pixon want persoonlijk kan ik niet met Touch screen werken....En telefoon ziet er bruut uit die c905 dan :cool:
     
  11. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de foto's. Ik hoor er verschillende verhalen over.

    En dan nog iets. Ik stuur ongeveer 60 sms'jes en ik bel ongeveer 60 minuten in de maand. Wat is dan beter: abonnement (Hi 25) of prepaid?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    zou zeggen reken zelf uit hoeveel het kost per minuut en per sms!

    Foto's geen idee zelf niet zoveel verstand van want had hiervoor een 1.3 van samsung en die was gewoon te slecht. SE staat wel bekend om hun camera lenzen. Anyway ik vind kwaliteit erg goed en er zijn best wel wat gave instellingen!! Moet ze nog uitzoeken
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je maar zo weinig belt en smst lijkt me een Hi 25 veel. Kijk hier maar voor de verschillen:
    http://www.hi.nl/web/show/id=212898

    Bij Hi kun je gratis het aantal smsjes verdubbelen.

    Maar misschien ga je met een betere telefoon meer smsen/bellen? Zo ging het bij mij tenminste. Ik ging me alleen steeds minder interesseren voor de snufjes.
     
  14. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat me toch niet zeggen dat je die mooi vind
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind wel dat hij potentie heeft. :)
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel maar vind hem wat....huge en lijkt veel op de HTC Touch 3g
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hij is kleiner dan iPhone 3G in ieder geval. :)
     
  19. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    HTC Touch HD! Zo. Discussie gesloten /lamo!
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb sinds een tijdje de N7610 Supernova: Muted Grey en ben er zeer tevreden over! :)

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina