1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat word denk ik alleen maroon 5 voor mij
     
  2. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    deze videos gaan 180 Microsoft Points kosten, de rest 160.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2009
  3. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme vraag misschien maar ik krijg het niet voor mekaar mijn vrouw en ik spelen deze games meestal samen op verschillende profile's alleen op een of andere manier kan ik maar met 1 profiel inloggen

    Ligt dit aan mij of is er iets fout met de game ( ik doel meer op het behalen van sterren als je samen singt)

    Verder valt dit spel me echt vies tegen zit helemaal geen uitdaging in....
     
  4. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze adverteren het als een gezelschapsgame maar het competitive element ontbreekt, dus geen high score list (een must), difficulty (niet zo erg) etc. En het is inderdaad vreemd dat de achievements maar naar 1 account gaan, terwijl je met z'n tweeËn zingt.
     
  5. Valentiney

    Valentiney LE Collector

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het ligt niet aan mij :D en :mad: tegen lijk damm
     
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, het is denk ik meer bedoeld als Party Game en volgens mij krijg je flink wat achievements als je allebei bent ingelogd.
    Ik heb in ieder geval samen met mijn vrienden aardig wat lol gehad, bij een spel als deze boeide ons in ieder geval de achievement points niet zo heel erg veel, de ene keer op de een zijn Xbox en de volgende keer bij de ander zijn Xbox :).
     
  7. JokerJ

    JokerJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog mensen om online te spelen, challenges etc. Ik wil namelijk die achievements ook zien te halen, jullie ook?

    Voeg me toe: JokerJur NL

    En daag me maar uit!
     
  8. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat betekenen die sterren in de score? De medailles staan wel verklaard maar het aantal sterren is soms bij de een hoger terwijl de ander meer punten heeft gehaald.
     
  9. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sterren staan dus af en toe in de toonbalken wanneer je genoeg punten hebt.. en zo kan je dus elke zoveel tijd proberen om er zoveel mogelijk te halen...

    alleen ik snap ook niet dat waarom het niet in verband staat met punten of iets dergelijks...
     
  10. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt voor de toelichting. Dat is wel het nadeel van Lips. Geen duidelijk scoresysteem. Dat is bij ons toch wel belangrijk aangezien we graag willen winnen bij spellen.
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    het is inmiddels alweer een tijdje geleden maar heeft iemand al een oplossing gevonden voor nummers die niet te zien zijn in je get music list?
     
  12. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    al bekend welke nummers voor de volgende weken?
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    aanstaande vrijdag

    "In My Place" Coldplay
    "Fallin'" Alicia Keys
    "Building a Mystery" Sarah McLachlan

    volgende week

    "Buttons" Pussycat Dolls February 13, 2009
    "Magic" Olivia Newton-John February 13, 2009
    "My Happy Ending" Avril Lavigne February 13, 2009
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  14. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag voor het eerst lips in mijn xboxje gehad ,via marketplace 2 nummers gedownload , ga dan naar mijn overzicht maar de songs zijn nergens te vinden
    aan de post hierboven te zien komt dit vaker voor
    iemand een oplossing ?
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    In het scherm waar je nummers van bijvoorbeeld je HDD kan toevoegen staan ook vaak de nummers van de downloadable content, als je ze selecteert om toe te voegen dan voegt hij hem dus automatisch toe aan het spel, hij geeft dan namelijk aan dat je dat nummer al hebt gekocht en later kan je in het overzicht waar je de nummers kiest om te zingen ze dan ook weer terugvinden. Het systeem had misschien wat duidelijker mogen zijn maar als je het eenmaal doorhebt is het best makkelijk.
     
  16. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld gaan naar : mijn overzicht en dan kan je kiezen via knop select hdd schijf
    heb ik gedaan maar hij geeft als aantal 0 songs aan

    of zit ik dan toch in verkeerde gedeelte ?
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Vaag, hij vindt ook niet je eigen muziek (dus van je muziek cd's) die je er op hebt gezet?
     
  18. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet geprobeerd doe ik vanavond even
    las net op de amerikaanse xbox site dat na de update mensen helemaal geen songs meer konden zien en sommige hadden problemen met de songs die ze gedownload hadden
    dus zal er wel een probleempje zijn

    in ieder geval bedankt voor de snelle reactie :b:
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je bij Song Overzicht nu eens op back drukt en de CD en HDD op grijs laat staan en alleen het Download icoontje selecteert, dan krijg je een overzicht van de downloadable content. Als er een rode V doorheen staat dan is die al gekocht en dan staat er iets van "aan muziek collectie toevoegen" of iets in die richting als je op A drukt en dan voegt hij hem gelijk toe en staat hij later in het lied overzicht geloof ik.

    En graag gedaan hoor, was toch online bezig met Lips :).
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  20. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie de nieuwe liedjes (van 6 feb) niet in Song Overzicht. Normaal zag ik het al een paar dagen voor de release. Het staat wel op marketplace, dus dan ga ik het daar proberen te kopen.
     

Deel Deze Pagina