Domme vraag misschien maar ik krijg het niet voor mekaar mijn vrouw en ik spelen deze games meestal samen op verschillende profile's alleen op een of andere manier kan ik maar met 1 profiel inloggen Ligt dit aan mij of is er iets fout met de game ( ik doel meer op het behalen van sterren als je samen singt) Verder valt dit spel me echt vies tegen zit helemaal geen uitdaging in....
Ze adverteren het als een gezelschapsgame maar het competitive element ontbreekt, dus geen high score list (een must), difficulty (niet zo erg) etc. En het is inderdaad vreemd dat de achievements maar naar 1 account gaan, terwijl je met z'n tweeËn zingt.
Mwa, het is denk ik meer bedoeld als Party Game en volgens mij krijg je flink wat achievements als je allebei bent ingelogd. Ik heb in ieder geval samen met mijn vrienden aardig wat lol gehad, bij een spel als deze boeide ons in ieder geval de achievement points niet zo heel erg veel, de ene keer op de een zijn Xbox en de volgende keer bij de ander zijn Xbox .
Ik zoek nog mensen om online te spelen, challenges etc. Ik wil namelijk die achievements ook zien te halen, jullie ook? Voeg me toe: JokerJur NL En daag me maar uit!
Wat betekenen die sterren in de score? De medailles staan wel verklaard maar het aantal sterren is soms bij de een hoger terwijl de ander meer punten heeft gehaald.
Die sterren staan dus af en toe in de toonbalken wanneer je genoeg punten hebt.. en zo kan je dus elke zoveel tijd proberen om er zoveel mogelijk te halen... alleen ik snap ook niet dat waarom het niet in verband staat met punten of iets dergelijks...
Ok, bedankt voor de toelichting. Dat is wel het nadeel van Lips. Geen duidelijk scoresysteem. Dat is bij ons toch wel belangrijk aangezien we graag willen winnen bij spellen.
het is inmiddels alweer een tijdje geleden maar heeft iemand al een oplossing gevonden voor nummers die niet te zien zijn in je get music list?
aanstaande vrijdag "In My Place" Coldplay "Fallin'" Alicia Keys "Building a Mystery" Sarah McLachlan volgende week "Buttons" Pussycat Dolls February 13, 2009 "Magic" Olivia Newton-John February 13, 2009 "My Happy Ending" Avril Lavigne February 13, 2009
heb vandaag voor het eerst lips in mijn xboxje gehad ,via marketplace 2 nummers gedownload , ga dan naar mijn overzicht maar de songs zijn nergens te vinden aan de post hierboven te zien komt dit vaker voor iemand een oplossing ?
In het scherm waar je nummers van bijvoorbeeld je HDD kan toevoegen staan ook vaak de nummers van de downloadable content, als je ze selecteert om toe te voegen dan voegt hij hem dus automatisch toe aan het spel, hij geeft dan namelijk aan dat je dat nummer al hebt gekocht en later kan je in het overzicht waar je de nummers kiest om te zingen ze dan ook weer terugvinden. Het systeem had misschien wat duidelijker mogen zijn maar als je het eenmaal doorhebt is het best makkelijk.
je bedoeld gaan naar : mijn overzicht en dan kan je kiezen via knop select hdd schijf heb ik gedaan maar hij geeft als aantal 0 songs aan of zit ik dan toch in verkeerde gedeelte ?
nog niet geprobeerd doe ik vanavond even las net op de amerikaanse xbox site dat na de update mensen helemaal geen songs meer konden zien en sommige hadden problemen met de songs die ze gedownload hadden dus zal er wel een probleempje zijn in ieder geval bedankt voor de snelle reactie :b:
Als je bij Song Overzicht nu eens op back drukt en de CD en HDD op grijs laat staan en alleen het Download icoontje selecteert, dan krijg je een overzicht van de downloadable content. Als er een rode V doorheen staat dan is die al gekocht en dan staat er iets van "aan muziek collectie toevoegen" of iets in die richting als je op A drukt en dan voegt hij hem gelijk toe en staat hij later in het lied overzicht geloof ik. En graag gedaan hoor, was toch online bezig met Lips .
Ik zie de nieuwe liedjes (van 6 feb) niet in Song Overzicht. Normaal zag ik het al een paar dagen voor de release. Het staat wel op marketplace, dus dan ga ik het daar proberen te kopen.