1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Lag pas om 6 uur in me bed, maar FC Basel - Real Madrid mag ik natuurlijk niet missen. Ben benieuwd...

    Hij moest even inkomen, maar nu staat Federer met 4-2 voor. Ik gok een 6-3, 6-4, 6-2tje.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    2-1 voor Nadal. :cool: Wat een fantastische wedstrijd weer. Echt genieten.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Federer had het wel af moeten maken toen hij 3 breakpoints had op 5-4 in de 3de set. Dan had hij op eigen service de wedstrijd kunnen beslissen.

    Niet dat ik het heel erg vind want ik ben voor Nadal en die kwam gewoon goed terug. Hoewel ik hem niet zo sterk vind als tegen Verdasco nu.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Echt een heerlijke wedstrijd!
    Go Federer! :cool:
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een helden allebei (Federer wel iets meer natuurlijk).
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mazzel met die challenge. Maar ja, voor de rest wel verdiend.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    o ja!!! Nadal is de koning!!!_O_
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Federer breekt mentaal en niet zo'n beetje ook vanaf 2-1 en 30 -0 in de vijfde set. Als hij Nadal ooit nog wilt verslaan moet hij meer naar het net toekomen om meer afwisseling te creëren. Federer blokkeert gewoon na een tijdje als hij lange slagenwisseling blijft spelen tegen Nadal. Zijn service liep ook niet zo goed als zijn vorige twee partijen.

    Nadal was beter en heeft verdiend gewonnen. :)

    Federer blijft wel de Man en pakt dat record van Sampras vast nog wel. Het probleem is echter dat Nadal daar waarschijnlijk keihard overheen gaat in de komende jaren. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Mooi moment met Ferderer op het podium.
    Verder echt een goede wedstrijd, alleen was Federer de laatste set echt gebroken waardoor het niveau stevig was gezakt.
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie of je de finale van Monte Carlo zondag ergens op een niet-betaalde zender kunt kijken? Het is zondag en het is echt zonde dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed want de finale zou zomaar weer Federer-Nadal kunnen worden..

    Edit/ Verdomme, heeft Federer weer verloren! Balen zeg, hij is echt niet in grootse doen.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer zo'n zelfde vraag ;) Alleen nu wil ik er ook best voor betalen. Weet iemand een goede site waar ik voor weinig de finale zondag van Rome kan zien in goede kwaliteit? Als het Nadal-Federer wil ik het wel erg graag zien maar Sport1 bijvoorbeeld heeft het gewoon maandag pas, echt niet te geloven..
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nadal eruit :eek: Wedstrijd niet gezien omdat het weer te goed was maar dat is wel netjes van die Zweed. Zo wordt het ook gelijk een heel ander toernooi, is ook wel eens goed :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Leuk! Ik ben altijd voor de underdogs (ja laat de grapjes over Feyenoord maar komen), dus van mij mag die weer lekker terug naar Spanje.
    Vanochtend nog even de eerste sets van Gonzalez tegen Hanescu gekeken.. Die Gonzalez is echt een heerlijke gravel tenniser! Heerlijk om te zien. Echte mooie punten.

    Nu is Davydenko tegen Verdasco, ook 2 echte helden. Mooie wedstrijd, al maakt Verdasco nog niet echt zijn faam waar... Davydenko speelt wel erg goed.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag de wedstrijd wél, en die Zweed had gewoon verdiend gewonnen. Hij speelde Nadal eigenlijk helemaal kwijt. :eek:
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is het mogelijk.. :'-( Ach ja het moest er een keer van komen, was ook wel te verwachten want die wedstrijd ervoor was hij ook niet echt goed.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Federer kroop ook door het oog van de naald. Ik hoop daarom dat hij er vandaag uitvliegt, dan wordt het tenminste helemaal het toernooi van de underdogs :)
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij het wel red, federer heeft al zolang op de top gestaan dat was niet normaal meer. En dat is juist het moeilijke, op de top blijven. Ik ben benieuwd hoe nadal zal presteren in de volgende gramslams.

    Het word niet makkelijk voor federer dat wel maar als ik zou moeten gokken, zou ik op hem inzetten vanwege zijn ervaring:thumbs: Daarnaast gun ik het hem wel om dan eindelijk die roland garros beker te winnen, is wel beetje sneu dat deze beker de enige is die hij nog niet heeft.:lol:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wat Federer steeds doet met die handdoek en die ballenjongen
     
  19. Chef Legan

    Chef Legan Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van gister. Nadal werd eruit geslagen door Soderling een vieze Zweed die eigenlijk een iets te goede reacratie speler is.
    Had toch wel weer gehoopt dat Nadal zou winnen:mad:
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gonzalez moet gewoon winnen!!!! _O_
     

Deel Deze Pagina