1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

  1. GomoRra

    GomoRra Guest

    Waarom wordt je nou weer voor de gek gehouden????

    http://www.telegraaf.nl/video/binnenland/3271126/__Dit_is_Wakker_Nederland__.html?p=2,1

    Dit filmpje is best goed btw.
    Verder zal dit alleen maar goed zijn, dan zie je inderdaad is andere gezichten op de buis, het werd is tijd zeg, een omroep voor de hardwerkende Nederlander!
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Die presentatie is echt te slecht voor woorden. De gewone hardwerkende nederlander die niet goed wordt vertegenwoordigd, laat me niet lachen.
    Dat ze zeggen dat een groep mensen niet goed wordt vertegenwoordigd, en dat de PO te links is, kan ik me enigszins in vinden. Maar waarom moet het dan gelijk weer zo saai. Telegraaf is ook zo'n kutkrant
     
  3. GomoRra

    GomoRra Guest

    Toch kies ik 10x zo snel voor Powned, de Telegraaf heeft hun idee gejat
    maar van mij mag de Telegraaf ook tv maken. Het is nu gewoon te links
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Geenstijl is een onderdeel van de telegraaf media groep.
    Overigens kunnen huidige abonnees van de krant lid worden voor 5,72 en krijgen vervolgens 5,72 euro korting op hun jaarabonnement.

    edit:

    Jezus, wat een walrus is die oprichter van WN... ze hadden die kerel niet in beeld moeten laten.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  6. GomoRra

    GomoRra Guest

    Dus jij denkt dat geenstijl blij is dat de Telegraaf een omroep start?
    http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/02/televaag_start_stakker_nederla.html#more
     
  7. GomoRra

    GomoRra Guest

  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe meer rechtse TV ..Hoe beter .. :).. van mij mogen ze beide komen ... LLINK laat ik links liggen
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me allemaal compleet doorgestoken kaart om publiek te trekken. Ze kunnen echt niet zomaar de banden leeg laten lopen van een vrachtwagen, vraag me trouwens af hoe makkelijk dat kan. Het word gewoon een soort opgezette strijd Powned vs Wakker Nederland waar Powned natuurlijk wint. Leuk, makkelijk en goedkoop publiciteit. Erg slimme marketing weer (en succesvol, zo blijkt maar weer, NOS, SBS, etc). Telegraaf heeft belang bij een succes van Powned. Ze zullen heus niet hun glazen ingooien met een eigen publieke omroep waar je nu al over kan zeggen dat ze nooit de 50 000 leden van halen en het deels hun "eigen" Powned met opzet moeilijk gaan maken. Dat gaat volstrekt tegen alle logica in.
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2009
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Misschien worden de registraties van WN wel opgeteld bij de PowNed omroep, zou wel evil zijn 8)
     
  12. GomoRra

    GomoRra Guest

    Deze goocheltruc heeft de Telegraaf overigens niet van een vreemde, grote rivaal Llink gebruikte hetzelfde trucje toen het in 2004 de ledenaantallen van ‘De nieuwe Omroep’ en ‘NUtopia’ samenvoegde. Hierdoor ontstond er uit twee kleine aspirant omroepjes, opeens één grote omroep en was de toelating zo geregeld.

    Het is niet de eerste keer dat het zo was;)
     
  13. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik neem aan dat iedereen anno 2009 dat wel weet?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als dat zo is, zou het helemaal briljant zijn van POWNED/GeenStijl omdat ze altijd lopen te huilen dat LLINK weg moet.
     
  15. GomoRra

    GomoRra Guest


    Dus we halen de LLink banner weg en plaatsen er een Powned banner?

    \o/\o/\o/\o/
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, want Mirik zou het jammer vinden als LLINK verdwijnt. ;)
     
  17. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik denk dat Mirik dan alvast kan rouwen}:]

    Gecondoleerd Mirik!
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is misschien doorgestoken kaart, misschien niet, ik twijfel al heel lang aan die teller die er staat, ik was vanaf de eerste dag lid en kreeg pas een mail 2 weken later met een bevestiging dat ik net lid was geworden. However, wel een goede grap, geenstijl heeft nu iemand waartegen ze tegenaan kunnen slaan, de grote reus (telegraaf) tegen de David.

    In ieder geval, de teller loopt de laatste tijd wel weer. En de grap met banden was echt laag en het commentaar van Rutger nog lager, al met al, geweldig.
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan slaat jou reactie op de mijne toch helemaal nergens op?
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Telegraaf is niet de enige die naast Geen Stijl een eigen omroep willen hoor. Er zijn er een aantal waar volgens jou Geen Stijl tegen aan zou kunnen slaan. ;)

    Telegraaf is dan wel 100 procent van Geen Stijl, maar hebben absoluut niks in te brengen. Het lijkt me sterk dat dit een stunt is. Zoals ook zo velen denken dat die teller niet klopt, ze zullen moeten opschieten met die 20.000 leden te krijgen.

    En hebben de Telegraaf en Geen Stijl dezelfde belangen bij een nieuwe omroep? Want alleen dan zou je samen kunnen gaan. Het moet ook mogelijk zijn tegenover de leden. Willen leden van Wakker Nederland wel bij Geen Stijl horen? Zoiets kun je niet zomaar beslissen natuurlijk. NUtopia en De Nieuw Omroep hadden toen allebei belangen bij milieu, natuur en dieren; een beetje dezelfde doelstellingen dus. Geen Stijl heeft een duidelijk profiel, maar die man van de Telegraaf wist niet eens uit te leggen wat er zo uniek is aan de Telegraaf.. Waarom zouden die twee ineens samen een omroep willen?
     

Deel Deze Pagina