Ben niet bekend met Ton Leenders, maar wel de bronnen die hij gebruikt om tot zijn conclusies en inzichten te komen. In feite verplichte leesvoer voor iedereen die serieus sport. Zeker sinds ik steeds meer bodybuilden achter me laat en concentreer op West Side Barble powerlifting kom je die bronnen vaak tegen.
@Rigest
Wat mis je voor je gevoel. Als je dat kan aangeven kan je verder geholpen worden. Wellicht mis je wat GPP werk om je algemene conditie en lichamelijk fitheid te verbeteren? Heb je het gevoel na al die oefeningen nog energie over te hebben en dat je daarom meer wilt? Of wil je gewoon meer variatie dan telkens dezelfde oefeningen? Of is het iets anders wat je denkt te missen?
En zo goed is je schema niet. Kan nooit degene zijn die ik gegeven heb
Goed voedingsschema kun je registreren op het forum van bodynet.nl of dutchbodybuilding.nl In het deel van voeding kun je sticky topics vinden met een beknopte uitleg. Aan de hand daarvan zet je in excell een schema op en post je op het forum voor commentaar/feedback. En al doende leer je.
Ik heb het beetje druk met van alles dus kan helaas geen schema voor je in elkaar flansen.
Zometeen Wall Pulley tegen de muur rammen met wat plugen en me power rack verder in elkaar zitten.
Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009