[JAMAI] Eerste single GESTOLEN!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Bear, 10 mrt 2003.

1. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste single Jamai gestolen
    10 maart 2003, 12:16:54

HILVERSUM (ANP) - De run op het grote geld rond Jamai lijkt te zijn begonnen. Op de afterparty zaterdagavond is het cd-singeltje gestolen dat juryvoorzitter Henkjan Smits voor korte tijd had afgegeven aan de deejay aldaar.

De politie is inmiddels op zoek naar de dader die wel bekend is maar zich niet laat zien en horen. De gevolgen van de diefstal zijn volgens Smits waarschijnlijk niet groot, ,,maar de kans is aanwezig dat de single nu illegaal wordt gekopieerd en verkocht, zeker gezien de hausse rond Jamai.'' Om die reden heeft Smits maandagochtend aangifte gedaan bij de politie.

Smits zegt te weten wie het cd-tje heeft gestolen. Het zou gaan om een jonge vrouw van een productiemaatschappij uit Vinkeveen die het cd-tje zaterdagavond per ongeluk van de dj in haar handen kreeg. ,,Toen we haar op het feestje daarop aanspraken, bleef ze ontkennen dat ze het cd-tje had, maar ik mocht niet in haar tas kijken om dat te controleren.''

Toen Smits de beveiliging erbij haalde vluchtte ze via de garderobe naar buiten. De brandwachten hebben haar gezien en beschreven. Omdat bekend is wie het cd-tje zou hebben, is zij al verschillende keren gebeld maar Smits kreeg iedere keer haar voicemail. De zaak ligt wat Smits betreft nu bij de politie.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    So what :) De single komt woensdag uit, dat maakt in principe weinig uit. Uiteraard, als ik die Smits was was ik ook laaiend. Denk dat je de humor er van in moet zien en moet lachen om de triestheid van de dame in kwestie :)

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    HAOX

Haox Haox Haox

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    haox? :D, ik wil ook een haox!!!

5. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ach, het maakt mij opzich ook niet uit hoor, ik heb alleen maar de finale gekeken van Idols, voor de rest doet het me niks, maar ik vond het wel leuk:)

6. gegron

gegron Guest

is geen hoax een van de twee master singles is gestolen maar er ligt er gewoon eentje in de cd fabriek dus de cd komt gewoon uit

7. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan zou het pas dom zijn, als dat het enigste exemplaar zou zijn geweest|:-

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    kan niet , een Master Single is binnenste buiten gedrukt , waarop de cd word gedrukt (die dan weer goed gedrukt word)...

dat is tenminste de beschrijving van een MASTER - CD

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wel leuk voor die jamai dat ie gewonnen heeft. Ik heb zelf niet gekeken om 1 reden: Vind er echt geen bal aan.

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan sowieso geen Master zijn, t'is namelijk K-U-T, allesbehalve master iig :cool: :p

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat maakt het allemaal uit, alle huppelkutjes gaan nu de single downloaden, en dan hebben ze het nummer een paar dage eerderop hun computer staan, en kopen de single toch wel...
    So what Henk-Jan Shits... :)

12. Mysterio

Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem ook natuurlijkg ewoon Downloaden!

Duh...

So Why Buy It?!:confused:

13. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Het is geen HOAX, het is bevestigt door Smits

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    heeft een meerwaarde...
    da's net zoiets als spellen kopieren, en dan heb je dat probleem weer met inkomstenverlies voor de producent....

Niet dat Jamai met dat winstprobleem zal zitten :p

Ikzelf koop btw ongeveer evenveel albums als ik download...
    (nou en? :confused: )

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Echt balen dat er maar een exemplaar was, zal wel lol zijn als ze die single niet uitkonden brengen :p

16. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is een Hoax?

17. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    volges mij is t een grote publiciteits stunt

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Een hoax is een bericht dat opzettelijk de wereld is ingestuurd om zoveel mogelijk onrust en verwarring te veroorzaken. Op het Internet betreft het vaak geruchten over niet bestaande virussen of andere niet bestaande problemen. Meestal wordt in een hoax opgeroepen om het bericht door te sturen naar zoveel mogelijk mensen. Het resultaat is dat er een enorme berichten stroom op gang komt met nutteloze informatie.

19. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een mooi liedje!!!
    maar dat het gestolen = wel jammer maar ik geloof er niks van!!

20. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Kut idols...

Deel Deze Pagina