Alleoude tekenfilms.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door nycity, 12 mrt 2003.

1. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd een fan geweest van tekenfilms, vroeger en nog steeds.

Deze hele week ben ik vrij van m'n werk en heb dus lkkr de tijd voor mezelf. Televisie kijken overdag was vroeger m'n favoriete bezigheid. Tekenfilms als Transformers, The Mask, GI-JOE, Captain Planet, Spiderman, Superman en later de generatie X-men cartoons waren echt m'n favorieten.

Vandaag de dag verveel je je dood als je nix anders dan een tv zou hebben om jezelf te vermaken. Tekensfilms van vroeger zijn niet te vergelijken met die van nu. Tegenwoordig lijkt het echt helemaal nergens naar. Kijk nou naar Nickelodeon (schrijf ik het goed?;)) die tekenfilms die daar worden gedraait lijken toch helemaal nergens naar? Van mij mogen ze lkkr als die tekenfilms van vroeger gaan herhalen, want dit lijkt echt helemaal nergens naar.

De reden hiervoor is denk ik dat in die oude tekenfilms nogal wat aggressie en geweld in voorkomt, en tegenwoordig mag dat niet he, dat schaadt de gezondheid van kleine kinderen, BULLSHIT! Ik heb vroeger nog nooit iemand geslagen omdat ze dat in GI-JOE ook doen. Jah, wat we wel deden was oorlogje spelen en iedereen zat dan te schreeuwen tegenmekaar wie wel niet Duke zou zijn uit GI-JOE of wie Megatron mocht spelen uit de Transformers.

Ik zou als klein kind juist aggressief worden door al die liefzinnig onzin die ze nu draaien. Nu pleit ik natuurlijk niet vrij dat ze de bloederigste Hentai moeten gaan uitzenden, want dat is het andere uiterste.

Khoop jullie mening hierover eens te horen, kben namelijk heel benieuwd wat jullie hierover denken!

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehehe, Transformers rule, maar toch moet je s'middags maar eens naar Cartoon Network kijken, sommige lijken heel kinderachtig, maar bij nadere beschouwing erg melig, Ed, Ed & Eddy zijn erg leuk en op Nickelodeon is Sponge Bob Square Pants wel grappig.

3. timvanmerm

timvanmerm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spongebob squerepants roeleerd maar dat is dan ook het enige

4. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alfred J. Kwak zag ik net...

LoL Die DOLF is gewoon adolf hitler.... :D

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Sponge Bob is de beste :). En Shing-Tjeng ofzo op Fox Kids is ook retegaaf!

6. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    hehehehe, wat te denken van de film van ome willem, die zag ik vanmorgen ook voorbij komen, tering ouderwets zeg, daar ben ik mee groot geworden, als ik dat zie dan voel ik me gelijk een ouwe lul :D

7. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja al die Nick toons Zijn wel tof alleen wel jammer dat ze in het nederlans zijn.:mad:

8. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    zolang je ze niet in het Engels kent valt het wel mee

9. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0

HAhahahha, echt wel!! Politiek bewust hoor onze Herman van Veen!

10. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat liedje in mijn kop zitten, ik ben vandaag zo vrolijk |:- :p

11. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat chin chan op v8 is echt leuk

12. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond vroeger die anime series voor kinderen tegek (waar ik nooit iets van snapte lees: Samurai Pizza Cats huh? wa? cool!)
    en ook comic-strip tv series zoals spiderman en the xmen

13. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    erg leuk ja, maar veel "adult material"! Dat wordt zekers geband door moedertjes!

14. Neom

Leuk Bevonden:
    0
    die pizza cats zag ik laatst nog, was wel lache, ik bedenk nog een gave nieuwe serie Dexters Lab :D

15. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zo vrolijk was ik nooit! Ta...tatatatadada.. tatatadadada

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  16. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jeezz... nu heb ik het ook in mn hoofd zitten!!!

17. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    wie kent Jason and the Wheeled Warriors nog?

18. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is echt jammer dat ze alle tekenfilms in het nederlands gaan doen. dankzij die tekenfilms kan ik nou zo goed engels. ik snap niet waarom ze het vertalen naar het nederlands.

het kost meer moeite.
    het klinkt minder leuk. bijvoorbeel bij eek the cat.
    nederlands leren de meeste kinderen ergens anders wel.
    ondertitelingen lezen is voor de kinderen ook goed.

ik snap het gewoon niet.

maar tekenfilms zo als ehm:

spiderman
    the x-men
    eek the cat.
    Ed, Edd and Eddy
    johnny Bravo

en donald duck en zo vind ik altijd wel leuk. als het maar in het engels is allemaal.

19. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Naam komt me niet bekend voor, hoe heette die hoofdpersonen en waar ging het een over?

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je vroeger altijd iedere zaterdag- en zondagochtend naar Sky Channel keek (waar transformers, inspector gadget en denver the last dinosaur werden uitgezonden), dan heb je dit op zeker ook gezien. Het ging over Jason (duh, het kan trouwens ook Jaice zijn trouwens, weet het niet helemaal precies meer) die in het heelal zijn ontvoerde vader zoekt. Zijn vader had een of andere vage botanische tuin waar hij vreemde planten kweekte. Een van die planten muteerde vervolgens in een soort plantenmens en die richtte vervolgens een heel leger op. Dat leger bestond vervolgens ook weer uit van die vage plantmensen die konden veranderen in 'plantenauto's' met cirkelzagen erop. Zo, dit teruglezend was dit nog bizarder qua verhaal dan huidige tekenfilms! Sick!

Deel Deze Pagina