1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik had die van de ps3 al gezien maar 50 euri is me iets te duur. Moet gewoon een goed ding zijn. Hoeft niet duo oor. Enkel is voldoende.
     
  2. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet, ik doe ook wel mee al kan het. Headset moet ik alleen nog even aanschaffen.

    Voeg me maar toe als je wilt!

    PSN Username : ALKMAARDER
     
  3. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe perfect werkt ie?
    Ik word namelijk gek in sommige servers met mensen met bagger headsets ego's ruis ect........
    Maar dat kunnen ook de Sony headsets zijn:lol:
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Vrijdag even die Playstation 3 + Killzone 2 pack halen. Wat ik tot nu toe heb ik gezien van Killzone 2 is echt briljant! En dat nog wel van een NL makerlij.:D

    @ Sokkie

    Dat AI gedeelte is denk niet helemaal waar wat je zegt. Zeg maar als ik het toch fout heb :), maar volgens mij heb ik zo'n AI ook al in de eerste F.E.A.R. gezien (op de PC dan). Daar gingen ze ook duiken ed., en kwamen ze ook van andere kanten plotseling.
     
  5. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook even 2 uur gespeeld en ik moet zeggen, wát een spel. Hij is enigzins nog beter dan ik had verwacht.. Dit spel is echt bijna een sensatie te noemen, met constant brute actie en vijanden die op de loer liggen. Ook best wel relax dat de demo echt maar het begin was van het spel, dus wat je daar zag was nog helemaal niks in vergelijking met het echte spel. Speel de game nu op hard en dat is echt een uitdaging.. eén foutje en je ligt gevloerd :D. Topgame!
     
  6. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad waar, was die even vergeten. Maar dat was al weer een paar jaar geleden :p
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Naja ik geloof best dat deze AI weer wat getweaked is dan die van F.E.A.R. :), maar ik geloof niet dat er heel veel verschil ertussen zit.

    Ow jah, hoe bevalt de multiplayer eigenlijk?
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de MP een half uurtje gespeeld en bevalt zeer goed!!
    Levels zijn aardig groot, geen lag en lekker snelle actie.
    Je kan instellen dat je een paar verschillende modes achter elkaar wil spelen in 1 map zodat de actie constant blijft.
    Vijanden gaan snel dood, dus me kills liepen aardig snel op.
    Alleen geen push-to-talk button? Ik zag constant dat ik geluid maakte, maar ik zei niks :confused:
    Maar voor de rest een van de betere MP die ik in tijden heb gespeeld. Vooral op de PS3.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    2 nieuwe class filmpjes op gametrailers:

    - Engineer
    - Medic

    Hmm, misschien toch maar kopen i.v.m. multiplayerrr...
     
  10. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan de taal nog aangepast worden nadat je deze aan het begin van de game gekozen hebt? Ik dacht ik doe gewoon NL, zo irritant kunnen subs toch niet zijn. Maar het menu en alles in NL is toch een stuk irritanter dan ik had verwacht, dus wil graag switcen naar Engels :b:
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb laatst een simple Jambra Headsetje gekocht voor € 19,95 en deze werkte heel goed.
    Ik had op een gegeven moment 4 Bluetooth headsetjes in huis (Mr.handsfree , 2x Nokia en Jambra).
    Heb alles weg gedaan en ik heb me deze Philips Bluetooth Stereo headset gekocht.
    [​IMG]

    Kreeg er een Bluetooth Dongle (zender) erbij , die ik op elke 3,5mm jackplug kan aansluiten.
    [​IMG]
     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding.
    Is wel een mooi dingetje.
    Je kan hem zeker niet op je pc gebruiken om te comuniceren, daar er de jackplug in je audio-out van je pc word gezet?
    Als ik hem ook op de pc kan gebruiken is het het overwegen wel waard..
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag killzone 2 gekocht even gespeeld vind tot nu toe wel erg mooi eruit zien en speelt vind ik ook goed
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De multiplayer gaat hoogst waarschijnlijk mijn favo multiplayer shooter ooit worden. Wat vind ik dit vet zeg <3 <3
     
  15. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook ff de MP gespeeld en inderdaad, gruwelijk. Sommige maps zijn alleen iets te groot, maar voor de rest is het helemaal top. Je begint alleen met niks nada noppes, alleen een basic class met een ISA of Helghast assault rifle.
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind je het niet jammer dat er niemand communiceert met een headset. Dat vind ik echt het grootste nadeel van PSN, je hebt compleet geen gevoel van community. De mensen hadden net zo goed bots kunnen zijn.
     
  17. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga hem morgen kopen, ik heb wel zin in een vette multiplayer game ! Hoeveel ranks zijn er ?
    Ik ga nu ff een nieuw psn account maken met een brute naam speciaal voor Killzone 2 ^^
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    blijft een groot probleem met psn, vind er geen drol aan in vergelijking met live. Vandaar dat ik een tijdje geleden dit heb proberen op te zetten:

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106056

    Misbruik hem voor Kz2 :)
     
  19. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond wou ik gamen, servers plat(ze gingen de scrol in het menu aanpassen).

    Nu wilde ik weer gaan gamen, servers weer plat.

    Morgen wil ik weer gaan gamen, servers weer plat.(The Janks komen online, servers over belast:))

    Ik word gek!!!!!!!!!!!!!!
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Officieel komt de game morgen pas, zo vreemd is dit dan ook niet echt.
     

Deel Deze Pagina