Ik had die van de ps3 al gezien maar 50 euri is me iets te duur. Moet gewoon een goed ding zijn. Hoeft niet duo oor. Enkel is voldoende.
Vet, ik doe ook wel mee al kan het. Headset moet ik alleen nog even aanschaffen. Voeg me maar toe als je wilt! PSN Username : ALKMAARDER
En hoe perfect werkt ie? Ik word namelijk gek in sommige servers met mensen met bagger headsets ego's ruis ect........ Maar dat kunnen ook de Sony headsets zijn
Vrijdag even die Playstation 3 + Killzone 2 pack halen. Wat ik tot nu toe heb ik gezien van Killzone 2 is echt briljant! En dat nog wel van een NL makerlij. @ Sokkie Dat AI gedeelte is denk niet helemaal waar wat je zegt. Zeg maar als ik het toch fout heb , maar volgens mij heb ik zo'n AI ook al in de eerste F.E.A.R. gezien (op de PC dan). Daar gingen ze ook duiken ed., en kwamen ze ook van andere kanten plotseling.
Heb net ook even 2 uur gespeeld en ik moet zeggen, wát een spel. Hij is enigzins nog beter dan ik had verwacht.. Dit spel is echt bijna een sensatie te noemen, met constant brute actie en vijanden die op de loer liggen. Ook best wel relax dat de demo echt maar het begin was van het spel, dus wat je daar zag was nog helemaal niks in vergelijking met het echte spel. Speel de game nu op hard en dat is echt een uitdaging.. eén foutje en je ligt gevloerd . Topgame!
Naja ik geloof best dat deze AI weer wat getweaked is dan die van F.E.A.R. , maar ik geloof niet dat er heel veel verschil ertussen zit. Ow jah, hoe bevalt de multiplayer eigenlijk?
Net de MP een half uurtje gespeeld en bevalt zeer goed!! Levels zijn aardig groot, geen lag en lekker snelle actie. Je kan instellen dat je een paar verschillende modes achter elkaar wil spelen in 1 map zodat de actie constant blijft. Vijanden gaan snel dood, dus me kills liepen aardig snel op. Alleen geen push-to-talk button? Ik zag constant dat ik geluid maakte, maar ik zei niks Maar voor de rest een van de betere MP die ik in tijden heb gespeeld. Vooral op de PS3.
2 nieuwe class filmpjes op gametrailers: - Engineer - Medic Hmm, misschien toch maar kopen i.v.m. multiplayerrr...
Kan de taal nog aangepast worden nadat je deze aan het begin van de game gekozen hebt? Ik dacht ik doe gewoon NL, zo irritant kunnen subs toch niet zijn. Maar het menu en alles in NL is toch een stuk irritanter dan ik had verwacht, dus wil graag switcen naar Engels :b:
Heb laatst een simple Jambra Headsetje gekocht voor € 19,95 en deze werkte heel goed. Ik had op een gegeven moment 4 Bluetooth headsetjes in huis (Mr.handsfree , 2x Nokia en Jambra). Heb alles weg gedaan en ik heb me deze Philips Bluetooth Stereo headset gekocht. Kreeg er een Bluetooth Dongle (zender) erbij , die ik op elke 3,5mm jackplug kan aansluiten.
Mooi ding. Is wel een mooi dingetje. Je kan hem zeker niet op je pc gebruiken om te comuniceren, daar er de jackplug in je audio-out van je pc word gezet? Als ik hem ook op de pc kan gebruiken is het het overwegen wel waard..
vandaag killzone 2 gekocht even gespeeld vind tot nu toe wel erg mooi eruit zien en speelt vind ik ook goed
De multiplayer gaat hoogst waarschijnlijk mijn favo multiplayer shooter ooit worden. Wat vind ik dit vet zeg
Net ook ff de MP gespeeld en inderdaad, gruwelijk. Sommige maps zijn alleen iets te groot, maar voor de rest is het helemaal top. Je begint alleen met niks nada noppes, alleen een basic class met een ISA of Helghast assault rifle.
Vind je het niet jammer dat er niemand communiceert met een headset. Dat vind ik echt het grootste nadeel van PSN, je hebt compleet geen gevoel van community. De mensen hadden net zo goed bots kunnen zijn.
Ik ga hem morgen kopen, ik heb wel zin in een vette multiplayer game ! Hoeveel ranks zijn er ? Ik ga nu ff een nieuw psn account maken met een brute naam speciaal voor Killzone 2 ^^
blijft een groot probleem met psn, vind er geen drol aan in vergelijking met live. Vandaar dat ik een tijdje geleden dit heb proberen op te zetten: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=106056 Misbruik hem voor Kz2
Gisteravond wou ik gamen, servers plat(ze gingen de scrol in het menu aanpassen). Nu wilde ik weer gaan gamen, servers weer plat. Morgen wil ik weer gaan gamen, servers weer plat.(The Janks komen online, servers over belast) Ik word gek!!!!!!!!!!!!!!