1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wie is de Mol '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 jan 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Anniek

    13,1%
  2. Dennis

    17,9%
  3. Froukje

    2,4%
  4. Hans

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Jon

    21,4%
  6. Paula

    6,0%
  7. Rick

    11,9%
  8. Sebastiaan

    6,0%
  9. Vera

    1,2%
  10. Viviënne

    20,2%
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik ook :+

    pfff, weet nu totaal niet wie de mol is....
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een fantastische opdrachten weer _O_ Ik vind het niet gek dat ze toen zeiden dat het zelfs te duur zou zijn voor de commerciëlen. Laten we even een treintje huren en door het hele gebied heen crossen. Alleen die opdrachten en de hele setting elk jaar, maken het al een fantastisch programma _O_

    Ik weet het nu echt niet meer. Als Anniek het is dan was het gewoon een kutmol. Als Viv het is dan heeft ze veel te veel geld verdiend en als Jon het is dan heeft hij het goed gespeeld.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan me vergissen maar ik heb niet het idee dat Jon echt veel geld verloren heeft doen gaan..
    Toch is Vivienne de laatste paar uitzendingen geld aan het binnenhalen, wat wel opvallend is.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    we doen het gewoon zo, na volgende week weten we wie de mol is... daarna zeggen we gewoon dat we natuurlijk allang wisten dat diegene de mol was :+.

    Ik weet nog steeds niet op wie ik nu moet zitten..
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    nu rick is afgevallen gaat mijn radar op jon. hij is te gewoontjes en onopvallen bezig:)
    ben echt benieuwd naar finale en dan die aflevering dat je alle molleacties ziet und alles op zijn plaats valt.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer dat je volgende week nog niet te weten komt wie de mol is. Vroeger was dat wel altijd zo maar sinds een paar seizoenen doen ze het niet meer zo. Ik ben vooral benieuwd naar de hints. We werden doodgegooid met hints richting Dennis (die dus allemaal niet zo waren) en Viv maar nog maar weinig voor Jon en bijna geen voor Anniek.

    Op deze na dan :+

    De mol:

    [​IMG]

    Één shot later:
    AK --> AnnieK?

    [​IMG]

    De pijl die richting Viv lijdt dus misschien dan juist weer een hint naar Viv 8)

    [​IMG]

    Maar, wat zowaar nog niet is gezegd op het forum daar :+, dan denk ik eerder dit.

    AK = A = 1 en K = 11 = 111 = 3.

    En dan deze:
    [​IMG]

    3 vingers!!!! :+
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dennis haalde vorig jaar ook geld binnen. Tenminste, zo leek het! We dachten dat hij de meest fanatieke kandidaat was, maar zonder het te zien gooide hij stiekem veel geld weg.

    Dn Cookie, die hints naar Dennis waren dikke crap. Allemaal verzonnen door die ene gast op youtube en veel te ver gezocht in mijn ogen. Dat WIDM-logo op die balk viel mij ook op, maar wat bedoelen ze er mee? Ik vraag me ook nog steeds af waarom er een vraagteken stond waar Mijushka had moeten staan (mol-interview opdracht).
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er zijn er 2 tussen die ik wel aardig vond. Maar bij "Het geld is hier maar bij wie" en dat het toen in Dennis zijn tas zat, vond ik wel erg voor de hand liggend en zo waren er wel meer.

    Ik vraag me af hoe die gast print screen kan gebruiken bij WMP. Ik krijg dan altijd een zwart scherm 8)

    Nog even een groepsfoto hint:

    [​IMG]

    Mooie regelmaat. 1 voor, 2 achter, 1 voor, 2 achter, 1 voor, 1 achter dus dan komt Viv en die verziekt de regelmaat :mad:

    Dat viv op de 9de plaats staat en daarnaast 2009 is trouwens geen hint want dat was vorig jaar ook al het geval voor diegenen die dat eventueel vermoeden.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een bizar seizoen. Ieder seizoen heb ik het goed gehad. Maar dit keer weet ik het echt niet.

    Als je naar de stemronde kijkt moet het Jon zijn.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, als je naar de stemronde kijkt, ligt alles nog open. 8)

    - Als Jon de mol is, dan heeft hij immuniteit en viel degene af met de slechtste resultaten
    - Als Anniek de mol is, dan had Anniek immuniteit, Jon had het goed en viel Dennis vanzelfsprekend af.
    - Als Viviënne de mol is, dan hadden Anniek en Dennis waarschijnlijk de slechtste testresultaten. Jon stemde immers ook op een vrouw. Dennis zal dan iets slechter dan Anniek hebben gescoord.

    Alles is nog mogelijk. Verschrikkelijk. 8)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maak het even nog lastiger. 8)
    Ik zit eraan te denken om alle afleveringen terug te gaan kijken. ;)
     
  13. Emma

    Emma Guest

    Wauw, ik heb werkelijk geen flauw idee meer wie de mol is, superleuk!! :D Ben echt benieuwd!!
     
  14. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Anniek de mol is had ze er van mij allang uitgemogen. :mad: zit altijd alles te verpesten

    Ik denk zelf dat Viv de mol is
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Te verpesten? Is dat juist niet de taak van de mol? 8)
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Allemaal theorieën hier terwijl ik allang weet dat Anniek de mol is;)!
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ware het niet dat Anniek het dan gewoon te mollig heeft gespeeld. Een mol moet opdrachten verzieken maar moet zich ook kunnen mengen in de rest van de mindfuck. Ik vind Anniek dit gewoon slecht doen. Dennis verziekte vorig seizoen ook vele opdrachten maar bijna niemand zag dat hij het was.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja, Anniek is een slechte Mol. Viv heeft ook teveel geld opgehaald voor een Mol. En als Jon het is dan is hij de beste Mol ooit.
     
  19. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dacht de meerderheid van de mensen hier (zie enquete:+) dat Dennis de Mol was, dat was wel zo overduidelijk.
    Vind het erg jammer dat Dennis er uit was, verder blijf ik op Jon, ondanks het feit dat Dennis op hem stemde, bij Anniek heb ik zo mijn twijfels, ik weet niet waarom maar ik denk dat Jon het is :{
     
  20. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die vivienne de mol is omdat je het er niet van verwacht en zij heeft ook wel wat duidelijke mol acties gehad
     

Deel Deze Pagina