De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vPx Secour

vPx Secour Guest

Twente - NAC, godverdomme. :mad:

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ongelofelijk.

3. vPx Secour

vPx Secour Guest

Echt irritant dat we steeds tegen de beste moeten, en dat weer uit.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Echt stom. Weer een uitwedstrijd voor NAC.

Volendam moet thuis, dat is zeker een groot voordeel :D Wordt een vette wedstrijd, ga proberen erbij te zijn.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooie wedstrijd gezien, goed gevoetbald zeg!

Hopa! AZ uit de beker geknikkerd! 1-2 :) _O__O__O_

En dan kom je thuis, zie je die schijt loting en is het UIT + Twente. Hoezo fucking fail? Kut KNVB loting. Elke keer een goede club tegen. Kom je zover, halve finale, vlieg je eruit omdat die KNVB loting een goede club tegen een kak club wil hebben.

Jezus ... echt hé ... Begint nu zwaar op te vallen! =(

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan in de laatste 5 jaar maar 3 thuis wedstrijden voor de geest halen.

Tegen Psv, ajax en groningen. Volgens mij hebben we er ook niet meer gehad.

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou 'op te vallen', je hebt Kwakman toch zelf zien loten of niet... knap als de KNVB op een of andere ingenieuze wijze toch nog met die balletjes heeft weten te kloten. :+

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk man, er zitten fucking 4 ballen in dat kut-ding. Raar dat we UIT tegen AZ komen, UIT tegen Twente. Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar? Laat mij maar loten dan, tering.

Maargoed!

Op naar de volgende overwinning dan maar! :b:

9. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en zo gaat het al een tijdje, Vorig jaar Feyenoord UIT, twee jaar terug Groningen UIT, Twente UIT, PSV THUIS, AZ UIT, vier jaar terug Feyenoord UIT, vijf jaar terug Ajax UIT, PSV UIT, Twente UIT.

Eind januari 2005 speelde NAC ook nog thuis tegen Utrecht, dat toen de titelhouder was. Ook toen dus een lastige loting.

En het resultaat van de loting hadden we hier thuis goed voorspeld, zoals we de laatste tijd eigenlijk altijd doen. Toeval....?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk het wel

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel geen toeval zijn want hier hadden we het ook goed voorspeld.
    Ik denk dat alle NAC supporters dit wel goed voorspeld hadden.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is gewoon flinke pech, maar waarom zou je tegen Twente uit opkijken als je AZ er uit hebt gegooid?
    NAC is zeker niet kansloos.

Ik weet niet of iemand de samenvatting van Volendam heeft gezien, de commentator heeft 3x de kijker laten weten dat Verhoeven dik is, de naaier.

1: Dit was niet Verhoeven's zijn intentie maar Meeuwis schiet hem tegen zijn stevige been aan!

2: En hij krijgt de bal niet onder Verhoeven door, dat is toch een voordeel als je wat machtiger gebouwd bent!

3: Het lijkt wel een slagveld, en Verhoeven lijkt het meest op een rugby-er en heeft dus ook de bal!

Echt serieus, ga je schamen! Verhoeven is de meest excentrieke keeper van de Volendam en helemaal niet slecht, hij verdient waardering ipv flauwe grapjes over zijn lichte overgewicht, hij weegt 103 kg (staat op me voetbalplaatje).

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoevaak heeft Peter Crouch wel niet moeten horen dat hij lang en mager is? :+
    Maak je niet zo druk joh.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch ook gewoon vadsig?

't Is ook niet dat ie een béétje overgewicht heeft, hij is echt gewoon dik.. En presteert ook nog wisselvallig volgens mij.. Als je als dikke gast op doel gaat staan, vraag je ook om grapjes over je gewicht.. "Pas je wel tussen die palen?" Dat hoort gewoon bij voetbal. :+

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, je wilde eerst Eredivisie zeggen denk ik? :9

Marehm, als je je zo druk maakt om een commentator die zoiets 'negatiefs' zegt (nouja, jij beschouwt het als negatief), waarom zeg je dan zelf dat hij excentriek is en een overgewicht heeft? De commentator beoordeeld het niet, maar constateert het. Net zoals jij. :) Ik zou me er in ieder geval niet te druk om maken ofzo...

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hooooooo, Pizza!

17. Futile

Futile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wereldgoal van Platje zeg, die gaat hij nooit meer zo maken :)

Mooi dat N.A.C. ook door is en ik acht ze zeker niet kansloos tegen Twente, gewoon volle bak er op klappen en op naar Rotterdam!

@ viktortje007: Het viel redelijk op ja dat die commentator het een aantal keer over het postuur van Verhoeven had, we weten nu onderhand ook wel dat hij geen postuurtje Van der Sar heeft ;)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand een link naar een filmpje met de goal van Platje?

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Verhoeven was gewoon een keeper die naast zijn hobby voetbal een baantje had, toen kwam Volendam opeens in de Eredivisie, hij had een bierbuik maar mocht blijven, nu is het zeker niet de slechtste keeper van de Eredivisie, en de meest excentrieke keeper van Volendam (ik bedoelde idd eredivisie:+) maar hij is gewoon een lust voor het ook8)

Ik vind het ook wel grappig, maar viel het me gewoon op dat die commentator wel heel erg bezig was:eek:

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zat gewoon in de jeugdopleiding van Ajax hoor :+ En ik vind het wel een goeie keeper, meevoetballen is alleen niet zijn sterkste punt en af en toe blijft ie nog wel eens staan a la Stekelenburg bij een moeilijke bal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina