1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

blowen en gamen gaat niet samen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door run n attack, 12 mrt 2009.

  1. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl blowen hier in Nederland heel gewoon is, word er door de Amerikaanse overheid nog altijd heel moeilijk over gedaan. Om de jeugd nu nog banger te maken voor drugs is er een onderzoek geweest die zou bewijzen dat het klappen van een jonko je game prestaties beïnvloed. Wat vinden jullie hier nou van?? en steek je tijdens het gamen ook wel eens een fakkel aan??



    The White House Drug Czar’s office has tumbled through a cascading set of warnings about the dangers of marijuana over the years. The drug that once would fry your brain or lead to heroin addiction has recently been downgraded to a cause of sloth.

    The softer ads argue that while it might not kill you, pot will make you a couch potato and a good-for-nothing loser.

    Now, the Drug Czar Office (currently run by acting chief Ed Jurith) is going one further: not only will marijuana sink you into hours of wasted time on your couch, you won’t even be any good at video games while you’re sitting there.

    “Getting high affects your brain in ways that may directly influence your gaming ability,” warns the Drug Czar’s Web site, citing the impairment of “many of the skills required for winning a background, defeating an opponent, [and] beating games.”


    bron:gamekings.tv
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Nou het heeft sowieso invloed op je reactievermogen, dus het lijkt me vrij logisch dat je bijv wat minder kills maakt in een fps.
     
  3. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik denk daar dus anders over.

    Vroeger toen ik een fanatieke Grand Prix 3 speler was, ging ik ook nooit blowen voor een race, ik dacht dat helpt inderdaad geen reet, je word er sloom van. Tot ik een keer stoned was, GP3 opstarte en meteen op mijn favo circuit Spa een nieuw baanrecord reed. Ik stond er toen zelf wel even raar van te kijken, dat had ik namelijk niet durven dromen.

    Ik ben van mening dat marijuana gewoon net als doping in de sport, je prestatie wel kan verbeteren, zolang je er goed mee om gaat natuurlijk. Te veel is inderdaad niet goed, maar het kan de concentratie wel verbeteren. En bij iedereen kan het anders uitwerken.

    En blowen en gamen, i love it. Maar wel met mate, anders word je verslaafd en kan je ook niet meer echt genieten van nuchter gamen. Af en toe moet kunnen. Ik zweefde wel door Albion, en dat vind ik veel leuker dan gewoon even spelen.
     
  4. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik blow kan ik soms beter gamen het is per persoon nog wel verschillend

    sommige mannen gaan juist slecht spelen.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat je reactievermogen en je concentratievermogen er van achteruit gaat is gewoon bewezen. Het zou best kunnen dat je een keer een potje wat beter speelt, dit betekent niet dat het door het roken van een joint komt.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker boeiend ook, je gamet toch voor de lol? En gamen kan met een jointje erbij heel leuk zijn :9
     
  7. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    turrlijk wel heel veel mesen worden gefocust op het gamen en horen bv: niet eens als je hun naam roept omdat ze er helemaal in op gaan.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Toen we nog Saint's Row (1) online deden met de gang, zei een zo'n gast (Wappie NL) dat hij er juist beter van ging spelen. Toch stond zijn character vaak stil in een hoekje omdat hij een jointje aan het draaien was of beneden koffie aan het halen was 8) Wij allemaal dood, hij als enige nog over en niemand vind hem... :+
     
  9. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    hahhah wij hebben gewoon afspraken niet joinen voor je joint gedraait is:thumbs:
     
  10. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij ligt het meer aan het tijdstip dan aan de hoeveelheid joints, rond 2 uur gaat ie nog goed, om 4 uur ben ik echt slecht en dan wil het om 5 uur wel weer beter gaan.
     
  11. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg PILLEN!!!
     
  12. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf game gewoon nuchter ofzo :emo:
     
  13. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Diarree en gamen gaan ook niet samen... Tandflossen en autorijden gaan niet samen.... Een bril en een lama gaan ook niet samen.... wat is de zin van dit onderzoek / draadje eigenlijk? Drugs en drank gaan vaak niet samen met van alles en nog wat... daar gaat weer gemeenschapsgeld voor een nutteloos onderzoek.... =(
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat Blowen en Gamen vaker voorkomt dan zoals jij hier vermeld diarree en gamen. Dat is logisch want dat doet niemand. Maar er zijn vast heel wat mensen die blowen en gamen tegelijk. Vandaar dat er een onderzoek gestart wordt.
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blow altijd als ik game maar het heeft bij mij geen effect op reactie vermogen,ik speel stoned GH2 op medium met hyperspeed aan net zo goed als ik nuchter ben!
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Tenzij je een console en tv in het pleehok heeft staan. Hm, heeft wel wat, kleien en gamen tegelijk........

    Laatste paar jaar blow ik niet zoveel meer, maar toen ik dan nog wel deed en ook daarbij ging gamen verschilde het een beetje wat voor effect dat had.
    Soms ging het gamen beter, soms slechter. Het had ook niet zozeer met het blowen te maken maar meer of ik wel of niet moe was wanneer ik blowde.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :D haha slomer:eek: neverr! ik ga er juist helemaal inzitten dan :+ het kan ook wel is slechter gaan maar dan ben ik ook echt ver heen en zie ik alles wazig :p
     
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zegt de (diarree)drol zelf! :lol:
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :{ kapot grappig hoor ff iedereen lachen om deze boy hier! :'-(

    Edit: EN NEE IK LUST GEEN WORST!!
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Idem met alcohol toch?
     

Deel Deze Pagina