1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele telefoontjes thread [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0

    Samsung Touchwiz (aka F480) is de goedkoopste touchfone van de beste eigenlijk. Heeft alles en ziet er prima uit.
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bijna een maand nu een touch HD maar ben touchscreen al helemaal beu..
    Smsen gaat gewoon niet lekker en dat doe ik toch het meest.

    Leuke telefoon maar het voelt allemaal zo traag aan, net of het OS te volgepropt zit.
    Is er een manier om hem te 'ruilen' zonder marktplaats etc? ik bedoel met t-mobile dan.
    Of ben ik 2 jaar de lul? :9
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Heb je al geprobeerd m te flashen? Mijne is namelijke supersnel en in landscape mode is een smsje typen echt heel relax*)
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb dutty 2.1
    Nog is ie traag.. Maar als bijvoorbeeld iemand beld, en ik wil ophangen, als iemand net voor mij ophangt blijft de telefoon even hangen en druk ik op #..
    Zulke kleine haperingen, ofzich niet erg, maar op een telefoon hoort dat niet vind ik.

    Wil hem misschien ruilen voor een iphone of een G1..
    Maar geen garantie achtig iets als je een abbo afsluit?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En je was Touch screen beu 8)

    Eh nou meestal staat je toestel VAST als je een abbo afsluit, je kunt misschien iets overleggen met winkel waar je het haalde maar je toestel is nu ook gebruikt etc dus zomaar een nieuwe geven kan waarschijnlijk niet
     
  6. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Van internet 'gekocht'.. :+

    Ja maar alleen omdat het vevelend smst, en omdat het soms traag is..
    En de G1 heeft een fysiek keyboard en de iphone heeft veel leuke games en meer finger friendly zeg maar..

    Komt ook omdat alle toestellen die NIET touchscreen zijn me gewoon niet aanstaan nu..
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb gekozen voor de Nokia 5800, voor 20 per maand t-mobile relax 100+1000smsjes, 1 jaar lang en moest nog 60 bijleggen voor die telefoon. Niet echt verkeerd lijkt me?
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je wat ervaringen met de 5800 posten? Ben wel benieuwd of het wat is..
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zit te wachten op de HTC Touch Pro 2 of de Palm Pre...
    Denk dat de eerste die uitkomt hem gaat worden, wachten op nieuw speelgoed zuigt :p
     
  10. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb hem nog niet, kan tot 2 weken duren. Maar ik zal het laten horen.
     
  11. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar ik een kaartactiveringscode kan vinden voor tomtom 7 voor op pda?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Normaal gesproken in de doos , die doos zal jij wel niet hebben ;)
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt heb ik niet
     
  14. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP HELP HELP ME:

    LG Renoir 8GB - Samsung Omnia - Nokia 5800

    Allemaal in combinatie met een hi eindeloos abonnementje, totale kosten zijn allemaal 0,- euro. Ik heb laatst de 5800 in m'n handen gehad, werkt erg fijn moet ik zeggen. De samsung omnia heeft dat Windows Mobile software, ik heb daar geen verstand van maar vroeger vond ik het zwaar zuigen. De LG Renoir lijkt mij echt een top phone, hoor alleen dat er best wat problemen mee zijn? Ik hoor graag advies, tips en meningen van jullie :)
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb zelf de Renoir en ben er erg tevreden over:) Wel wennen aan het touchscreen maar dat is gewoon persoonlijk. Camera is top, scrollen gaat soepel, internet werkt goed en de batterij gaat met normaal gebruik zeker een dag of 3 mee. Als je muziek via de speaker afspeelt dan gaat hij wel erg snel leeg.

    Een vriend van me heeft de 5800 en die werkt ook erg lekker. Heb hem maar heel even in m'n handen gehad dus echt een goed oordeel kan ik je niet geven.
     
  16. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem nou maar geen LG iedereen krijgt er spijt van. Heb het ook al gezegd toen mensen de Viewty wilden nemen. En dan toch doen heh, blijkt het echt een schijttelefoon te zijn. Ik zou zelf voor de Nokia gaan...
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is dus het probleem, ik twijfel tussen de Nokia 8500 en de LG Renoir. Over de Nokia hoor ik alleen maar positieve verhalen, over de Renoir (zoals je hier ook al ziet) zowel positief als negatief. Toch heeft de Renoir iets waardoor ik niet meteen voor de Nokia kan kiezen.

    @Hoosie, heb je geen problemen met trage menu's ect? Werkt alles gewoon soepel en laadt alles snel?
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zit er aan te denken om de sony ericsson X1 Xperia te halen bij vodafone. Is deze telefoon aan te raden of juist niet? Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze telefoon? Bevalt hij dan of niet?
     
  19. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de telefoon zelf ook. Werkt erg goed tot nu toe, was eerst een beetje sceptisch omdat ik niet zo graag met een stylus werk. Maar het valt allemaal erg mee, de scherm resolutie is wel erg hoog wat aan de ene kant een pluspunt is (lekker browsen etc.) en aan de andere kant moet je wel die stylus willen gebruiken omdat sommige toetsen anders te klein zijn om aan te tikken. Alles werkt verder naar behoren. :) Ik zit ook bij Vodafone en Live! werkt er goed (internet service)
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope heb geen probleem met een traag menu. Het gaat gewoon snel. Als je muziek wilt afspelen moet hij wel even alles inladen maar langer dan 10 seconden duurt dit niet. De muziek kwaliteit is echt top trouwens.
    Had zelf ook verhalen gehoord over trage menu's en vastlopers maar dit heb ik totaal niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina