Hello Zou eens willen weten hoeveel uren per dag uw xbox360 aanstaat en wat je er mee doet. Bvb alleen games spelen,video's bekijken of games en video en arcade live spellen of staat die ganse dag aan ?.
Op een normale doordeweekse dag meestal rond een uur of vier dat die aangaat en dan tot elf uur. Alleen dan word er niet de hele tijd gespeeld. Veel dagen moet ik ook nog werken of voetballen.
Denk dat z'n moeder zeurt over hoelang de anderen gamen Mijne ook ongeveer rond de 3u en ik het weekend meestal wat langer
Varieert. Nu heeft hij al 3 dagen niet meer aangestaan. Soms staat hij 12 uren per dag aan als ik geen school of werk heb .
vaak doordeweeks van uurtje of 7 tot een uur of 9 in t weekend meer overdag bijv 2 tot 6 edit:// en ik gebruik m alleen voor gamen, videos etc heb ik weer andere crap voor edit2:// en zeg maar jij hoor
Sinds ik alle achievements bij Mass Effect heb gehaald op 06-06-08 staat ie amper meer langer aan dan een uurtje of zo ondanks dat ik diverse klassiekers in huis heb gehaald (Fall Out 3, Gow2 , Halo Wars, Halo 3 ) het kan me allemaal , helaas , niet zo veel meer boeien. Groeten!
Eerst speelde ik best wel veel, was toen iedere dag om 3 uur uit en dan tot 8 a 9 uur spelen.. maar nu met me study en sporte uiteraard lukt dat helemaal niet meer Nu Door de week(met school): zo goed als niks meer.. ik train 3 dagen in de week en dan blijft er dus nog maar 2 dagen over en dat word meestal gewoon ff tv kijken.. In het weekend: Zaterdag van 8 tot 5 werken en dan die avond uit. dus meestal kan die dan 2 uurtjes aan staan, Zondag meestal leren en huiswerk maken.. en dan gaat de xbox tegen 12 uur aan en dan tot 9 uur dus ja dan gaat het wel weer Vakantie periodes gaat hij meestal 16 uur per dag aan als ik niet werk me vader word er ook niet vrolijk van de stroom rekening in de vakantie periodes
Gewoon uit nieuwsgierigheid. PS hehe het is geen moeder thing want ik woon alleen. Ik persoonlijk als ik niet moe bent van mijn werk game ongeveer 2-3 uurtje per dag.
Sinds de update dat je games kan installeren en veel stiller is staat die langer aan dan eerst, maar vaak speel ik dan niet. Er zijn ook dagen dat die helemaal niet aan gaat.
De laatste tijd heb ik eigenlijk helemaal geen tijd ervoor. Dus enkel vrijdagavond, zaterdagochtend en zondagochtend opgeteld zo'n 7 uur denk ik.
Bij mij varieert het ook nogal. In de proefwerkweek soms een week niet. Heel af en toe zelfs twee weken niet. Maar vaak wel een uur. Maar bijvoorbeeld in de zomervakantie als ik echt niks te doen en een leuke game heb wel 10 uur per dag
Haha ik ken het Met de komende Operation Flashpoint denk ik wel dat ik een hele dag online ben, heb ook wel eens met een stuk of 8 vrienden 2 nachte non-stop gedaan!
Ligt er vooral aan hoe druk ik het heb met school. Als ik proefwerkweek heb meestal helemaal niet al probeer ik dan wel een uurtje mee te pikken. Op een gewone door de weekse dag als ik weinig te doen heb voor school en ik ook niet moet trainen dan gaat de xbox360 aan van 18:00 tot 22:00. Maar over het algemeen game ik 2 tot 3 uurtjes per dag. Als ik vakantie heb dan zijn er wel eens dagen bij dat ik rond de 10 uur game (vooral als ik net een nieuwe game heb).